Og³oszenie z dnia 2023-08-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00394341/01 - Wynik z dnia 2023-09-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pod³o¿y monokrystalicznych CdTe i CdZnTe
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Fizyki Polskiej Akademii Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326061
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Lotników 32/46
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-668
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ifpan.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ifpan.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez ni± jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
badawczo-naukowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pod³o¿y monokrystalicznych CdTe i CdZnTe
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7296299b-329a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00341079
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00061356/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.7 Dostawa pod³o¿y monokrystalicznych CdTe i CdZnTe. Czê¶æ I Dostawa zwi±zków chemicznych do wzrostu warstw topologicznych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Wspó³finansowany ze ¶rodków EFR w ramach Progr. Operacyjnego Inteligentny Rozwój, O¶ IV: Zwiêkszenie potencja³u naukowo-badawczego, Dzia³anie 4.3. MAB w ramach projektu Miêdzynarodowe Centrum Sprzê¿enia Magnetyzmu i Nadprzewodnictwa z Materi± Topologiczn±, w programie Fundacji na rzecz Nauki Polskiej. Grant w programie Miêdzynarodowe Agendy Badawcze (konkurs nr 2/2015) nr projektu MAB/2017/1
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ifpan.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy zakupowej „e-zamawiaj±cy” spó³ki Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. ul. Domaniewska 49, 02-672
Warszawa (Market Planet), dostêpnej pod adresem strony internetowej: https://ifpan.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owa instrukcja obs³ugi Platformy dostêpna jest pod adresem wskazanym powy¿ej, w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. W przypadku problemów w obs³udze Platformy, nale¿y zg³aszaæ je na adres e-mail: oneplace@marketplanet.pl lub nr tel. + 48 (22) 257 22 23.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm., dalej „RODO”, informuje siê, ¿e:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest:
- Instytut Fizyki PAN., Al. Lotników 32/46. 02-668 Warszawa
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych mo¿liwy jest pod adresem e-mail: iodo@ifpan.edu.pl.
2. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.) w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez wykonawcê, którego oferta zosta³a wybrana tak¿e na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji umowy o zamówienie publiczne;
3. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ przekazywane podmiotom upowa¿nionym na podstawie przepisów prawa, którym
udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez Administratora, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a w przypadku zamówieñ realizowanych w ramach projektów (np. wspó³finansowanych ze ¶rodków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalno¶ci wydatków;
5. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp,
zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (konsekwencje niepodania okre¶lonych danych
wynikaj± z ustawy Pzp.). W przypadku postêpowañ, o zamówienia wy³±czonych spod stosowania przepisów ustawy Pzp, podanie
danych jest dobrowolne, jednak¿e ich brak uniemo¿liwi udzia³ w postêpowaniu;
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
7. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do
sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/ZP/21/IFPAN/2023/JRK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pod³o¿y monokrystalicznych CdTe i CdZnTe na potrzeby wzrostu warstw metod± epitaksji zwi±zek molekularnych MBE, stanowi±cych czê¶æ I postêpowania pt. Dostawa zwi±zków chemicznych do wzrostu warstw topologicznych. Materia³y bêd± s³u¿y³y do realizacji zadañ w ramach projektu „Miêdzynarodowe Centrum Sprzê¿enia Magnetyzmu i Nadprzewodnictwa z Materi± Topologiczn±”.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24311000-7 - Pierwiastki chemiczne, kwasy i zwi±zki nieorganiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 86 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie bêdzie równa sumie punktów uzyskanych przez ocenian± ofertê w ramach poszczególnych kryteriów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ) wraz z ofert±.
W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w ust. 4, Wykonawca zobligowany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce ¶rodki dowodowe:
1) w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy.
2) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania:
- o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w
zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka
zapobiegawczego
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy
e) art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej
- wg wzoru stanowi±cego za³. nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie ¿±da za³±czenia przez Wykonawcê do oferty przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, zgodnie z wyborem Wykonawcy:a) w formie elektronicznej (oznacza to postaæ elektroniczn± opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub
b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
2. Ofertê stanowi wype³niony formularz „Oferta” (za³. nr 2 do SWZ).
3. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy:
1) Formularz asortymentowo-cenowy, którego wzór stanowi± za³. nr 3A i 3B do SWZ.
UWAGA:
Formularz asortymentowo-cenowy – Za³. nr 3 A nale¿y z³o¿yæ w przypadku wystêpowania obowi±zku podatkowego po
stronie Zamawiaj±cego (dotyczy Wykonawców, których oferty bêd± generowaæ obowi±zek doliczenia warto¶ci podatku VAT do warto¶ci netto oferty, tj. w przypadku:
a) wewn±trzwspólnotowego nabycia towarów,
b) importu us³ug lub importu towarów, z którymi wi±¿e siê obowi±zek doliczenia przez Zamawiaj±cego przy porównywaniu
cen ofertowych podatku VAT).
Formularz asortymentowo-cenowy – Za³. nr 3 B nale¿y z³o¿yæ w przypadku braku obowi±zku podatkowego po stronie Zamawiaj±cego.
Formularz oferty wraz z formularzem asortymentowo-cenowym bêd± stanowiæ tre¶æ oferty, w zwi±zku z tym nie podlegaj±
uzupe³nieniu w trybie art. 128 ust. 1 uPzp.
2) o¶wiadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu (za³. nr 4 do SWZ) - w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym;
3) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub
innego w³a¶ciwego rejestru (w celu potwierdzenia uprawnienia do reprezentowania podmiotu) - chyba, ¿e Zamawiaj±cy
mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca wskaza³ w ofercie dane
umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów (np. nr KRS, NIP);
4) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, chyba, ¿e umocowanie
do reprezentacji wynika z dokumentów wskazanych w pkt 3) powy¿ej;
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: pe³nomocnictwo potwierdzaj±ce
umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym
mowa w Rozdz. IX ust. 3
4. Oferta winna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim i z³o¿ona za po¶rednictwem Platformy dostêpnej pod adresem: https://ifpan.ezamawiajacy.pl
5. Oferta wraz z za³±cznikami powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim i podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ofertê podpisuje osoba umocowana do tej czynno¶ci, co powinno wynikaæ z dokumentów (pe³nomocnictwa) za³±czonych do oferty.
6. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê.
7. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty nale¿y do³±czyæ
pe³nomocnictwo. Pe³nomocnictwo mo¿e wynikaæ z umowy lub innej czynno¶ci prawnej. Fakt ustanowienia pe³nomocnika
musi wynikaæ z dokumentów za³±czonych do oferty.
4. ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o przes³anki okre¶lone w Rozdz. VI SWZ. Dokumenty i o¶wiadczenia dotycz±ce braku podstaw
wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. Zamawiaj±cy nie okre¶la odmiennych wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w odniesieniu do Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dzia³aj±c na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowyw nastêpuj±cych przypadkach:
1) gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu
zamówienia w ten sposób, ¿e czyni± wykonanie Umowy na dotychczasowych zasadach niecelowym, niezgodnym z
wymaganiami lub niemo¿liwym, przy czym zmiany Umowy dokonane mog± byæ tylko w zakresie niezbêdnym do
dostosowania postanowieñ Umowy do wprowadzonych przepisów prawa;
2) gdy wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w Umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, przy czym zmiana Umowy mo¿e polegaæ na wyeliminowaniu rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w Umowie lub jednoznacznym sprecyzowaniu postanowieñ Umowy wywo³uj±cych w±tpliwo¶ci pomiêdzy Stronami;
3) w przypadku zmian wynikaj±cych z oddzia³ywania si³y wy¿szej,
zakres zmiany: w przypadkach opisanych w pkt 1 -3 zmianie mo¿e ulec termin realizacji przedmiotu Umowy poprzez jego
wyd³u¿enie jednak nie d³u¿ej ni¿ o 30 dni w stosunku do terminu okre¶lonego w § 2 ust. 1 (za wyj±tkiem sytuacji opisanej w
pkt 3 wówczas termin obowi±zywania Umowy mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o czas niemo¿liwo¶ci realizacji przedmiotu Umowy spowodowanego wyst±pieniem si³y wy¿szej), terminy cz±stkowe poprzez ich skrócenie lub wyd³u¿enie, przy czym wyd³u¿enie nie d³u¿ej ni¿ o 50% w stosunku do terminu pierwotnie okre¶lonego umow±; sposób realizacji Umowy nie
zmieniaj±cy ogólnego charakteru Umowy; wynagrodzenie Wykonawcy poprzez jego zmniejszenie lub zwiêkszenie przy
czym zwiêkszenie nie wiêcej ni¿ o 10% w stosunku do wynagrodzenia pierwotnie okre¶lonego Umow±;
4) w razie wyst±pienia okoliczno¶ci le¿±cych wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego lub okoliczno¶ci niezale¿nych od
Zamawiaj±cego i Wykonawcy - nieznanych na dzieñ zawarcia Umowy;
5) zmiana sposobu wykonania Umowy w przypadku wyst±pienia uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych,
np. wycofanie z produkcji lub zaprzestanie/wstrzymanie produkcji, wprowadzenie nowej technologii zgodnej z umow±
(mo¿liwa zmiana na produkt o nie gorszych parametrach ni¿ okre¶lone w OPZ);
6) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji produktu, która nie by³a dostêpna na rynku na etapie
sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e nowa wersja spe³nia wymagania okre¶lone w OPZ;
7) w przypadku ograniczenia dostêpno¶ci któregokolwiek z elementów Umowy, o ile nowy element spe³nia wymagania okre¶lone w OPZ, a Wykonawca, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, nie móg³ temu zapobiec; zakres zmiany: w przypadkach opisanych w pkt 4 - 7 zmianie mo¿e ulec termin realizacji przedmiotu Umowy poprzez jego
wyd³u¿enie jednak nie d³u¿ej ni¿ o 30 dni w stosunku do terminu okre¶lonego w § 2 ust. 1, terminy cz±stkowe poprzez ich skrócenie lub wyd³u¿enie, przy czym wyd³u¿enie nie d³u¿ej ni¿ o 50% w stosunku do terminu pierwotnie okre¶lonego umow±; przedmiot Umowy lub sposób realizacji Umowy nie zmieniaj±cy ogólnego charakteru Umowy; wynagrodzenie
Wykonawcy poprzez jego zmniejszenie lub zwiêkszenie przy czym zwiêkszenie nie wiêcej ni¿ o 10% w stosunku do
wynagrodzenia pierwotnie okre¶lonego Umow±;
2. Zmiana Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z zastrze¿eniem § 13 ust. 3.
3. Warunkiem wprowadzenia zmiany jest wyst±pienie okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 1 i wykazanie jej drugiej stronie przez
Stronê powo³uj±c± siê na te okoliczno¶ci i wnosz±cej o zmianê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-25 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Instytut Fizyki PAN, Al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa, platforma: https://ifpan.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-25 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-23
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Pañstwowej Szko³y Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpiñskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych na potrzeby sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i monta¿ rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Wrze¶nia 83 w Sieradzu
- Dostawa opa³u (koksu, wêgla i drewna opa³owego) do Miêdzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii S³uchu w £ebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowi±cych kluczow± infrastrukturê serwerow± IFPS, na której oparte s± m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprz±tanie terenu zewnêtrznego oraz sta³a pielêgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Wspó³czesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesiêcy.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciek³ych scyntylatorów
- Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artyku³ów gospodarczych dla Domu Pomocy Spo³ecznej "Dom Kombatanta" im. gen. M. Boruty - Spiechowicza w Szczecinie - w podziale na czê¶ci
- Sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliw oraz p³ynu AdBlue na podstawie kart paliwowych do pojazdów eksploatowanych przez Wojewódzk± Stacjê Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy
wiêcej: Pierwiastki chemiczne, kwasy i zwi±zki nieorganiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.