Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00311501/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
- 2024/BZP 00321246/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
zmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację oświetlenia zewnętrznego w gminie Tarnowo Podgórne – wymiana opraw na typu LED
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnowo Podgórne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 115
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowo Podgórne
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-080
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 618959235
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@tarnowo-podgorne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowo-podgorne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/tarnowo-podgorne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację oświetlenia zewnętrznego w gminie Tarnowo Podgórne – wymiana opraw na typu LED2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dddf25da-0b9b-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341168
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007831/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 zmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację oświetlenia zewnętrznego w gminie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311501
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOP.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1011861,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację oświetlenia zewnętrznego w gminie Tarnowo Podgórne tj. wymianę opraw drogowych wyposażonych w lampy wysokoprężne na oprawy na typu LED.
Na przedmiot zamówienia składa się:
a. sporządzenie projektu oświetlenia drogowego wraz z doborem typu opraw dla 344 szt. opraw drogowych zgodnie z normą PN-EN 13201:2016 lub równoważną oraz z klasą oświetleniową wskazaną w załączniku nr 2. Dane do projektu znajdują się w załącznikach nr 4 i 5;
b. demontaż i utylizacja 344 szt. opraw drogowych z wyładowczymi źródłami światła w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 2;
c. dostawę i montaż 344 sztuk opraw oświetlenia drogowego w technologii led wraz z przewodem zasilającym od złącza kablowego w słupie do oprawy w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 2
d. dostawę i wymianę 344 sztuk kompletnych, nowych złącz kablowych typu IZK wraz z wkładką topikową (bezpiecznikiem) dla zamontowanych opraw drogowych;
e. wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym aktualizacji schematów elektrycznych i jednokreskowych modernizowanych obwodów elektrycznych oraz uzyskanie niezbędnych decyzji i pozwoleń, jeśli będą wymagane.
2. Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem zamówienia opisany jest szczegółowo w załącznikach 2-5, 7 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty:
- minimum 60-cio miesięcznym okresem gwarancji,
- minimum 60-cio miesięcznym okresem rękojmi.
W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu o ten sam okres ulega okres rękojmi
4. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.
6. Szczegółowy opis parametrów nowych opraw led podane zostały w załączniku nr 3;
7. Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w SWZ. Zastosowane w dokumentach zamówienia wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentach zamówienia Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Wykonawca zastosuje rozwiązania techniczne gwarantujące spełnienie warunków Programu Inwestycji Strategicznych Dziewiątej Edycji „Rozświetlamy Polskę”, w tym m.in. redukcję zużycia energii elektrycznej o minimum 75% oraz spełnienie parametrów oświetleniowych drogi, wskazane przez Zamawiającego w SWZ
9. Wykonawca, zgodnie z warunkami programu „Rozświetlamy Polskę”, zobowiązany jest do użycia do realizacji przedmiotu zamówienia nowych opraw wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej.
10. Do obowiązku i na koszt Wykonawcy należy także:
a) wykonanie pomiarów sprawdzających zgodność parametrów oświetleniowych z wymaganiami projektowymi oraz pomiarów elektrycznych sprawdzające, w tym m.in. pomiary skuteczności ochrony przed porażeniem, pomiary rezystancji izolacji przewodów pomiędzy złączem kablowym w słupie a oprawą led,
b) opłaty związane utylizacja opraw oświetleniowych, złącz kablowych, kabli i przewodów
c) naprawy dróg i ulic zniszczonych w czasie trwania robót przez środki transportu i maszyny wykorzystywane do robót, a także przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę
d) koszty wycięcia drzew i krzewów,
e) odszkodowania za zniszczenie upraw i zieleni,
f) opracowanie i wdrożenie projektu ruchu drogowego na czas trwania robót,
g) wykonanie uzgodnień z właścicielem dróg i ulic, na których będą prowadzone roboty
h) opłaty wynikające z ust. g)
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przed terminem składania ofert na podstawie art. 256 ustawy Pzp, ponieważ wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. W trakcie prowadzonego postępowania pojawiła się realna przyczyna wskazująca na konieczność istotnej zmiany przedmiotu zamówienia. Zadanie objęte postępowaniem podlega dofinansowaniu, w związku z powyższym Zamawiający zobligowany jest zwrócić się o zgodę na zmianę do instytucji finansującej.Po wszczęciu postępowania, dokonana przez Zamawiającego analiza rynku, wykazała, że w wyniku tak opisanego przedmiotu zamówienia możliwe jest nieosiągnięcie zakładanego parametru opisanego w SWZ. W związku z czym istnieje konieczność istotnej zmiany zakresu zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wykonania projektu rozbudowy i przebudowy Górnego Internatu wraz z koncepcją zagospodarowania terenu zamawiającego - Jamrozowa Polana
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Października 2 w Środzie Wielkopolskiej
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Grudziądz"
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.