Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00016654/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-13
- 2022/BZP 00112813/01 - Wynik z dnia 2022-04-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi leśnej oddz. 176 i 181 w leśnictwie Dąbrowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Kolumna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730020960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśników Polskich 1c
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kolumna@lodz.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kolumna.lodz.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi leśnej oddz. 176 i 181 w leśnictwie Dąbrowa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e8d1d83-5dad-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004728/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa drogi leśnej oddział 176 i 181 w leśnictwie Dąbrowa, Nadleśnictwo Kolumna
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-kolumna/zamowienia-publiczne33.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.22.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej oddz. 176 i 181 w leśnictwie Dąbrowa w tym nawierzchni jezdni oraz zjazdów i mijanek na odcinku drogi o długości
905 m.
Zakres przebudowy obejmuje:
1) nawierzchnię bitumiczną odcinka od km 0+000 ÷ km 0+100 poprzez regenerację - podwójne powierzchniowe utrwalenie istniejącej nawierzchni, po uprzednim wyrównaniu asfaltem,
2) odcinek od km 0+100 do 0+210 nawierzchni tłuczniowej grubości 18 cm z kruszywa łamanego 0,63 mm podwójnie powierzchniowo utrwalony, po uprzednim wyrównaniu asfaltem,
3) odcinek od km 0+210 do km 0+905 nawierzchni tłuczniowej dwuwarstwowej z tłucznia kamiennego o łącznej grubości 27 cm,
4) przebudowa nawierzchni mijanek i zjazdów żwirowych na tłuczniowe kruszywem łamanym od km 0+000 do km 0+905
Okres gwarancji na wykonane roboty wynosi minimum 48 miesięcy.
Lokalizacja:
Leśnictwo: Dąbrowa
Nadleśnictwo: Kolumna
RDLP: Łódź
Powiat: Pabianice
Gmina: Dłutów
Województwo: łódzkie
Droga o numerze inwentarzowym 220/800, zlokalizowana jest w oddziałach nr: 176 i 181 w obrębie leśnym Rydzyny, które są własnością Skarbu Państwa i są zarządzane przez Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Kolumna
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiOR, przedmiar, które stanowią załączniki do SWZ. Warunki realizacji określono
w projekcie umowy stanowiącym zał. 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: personel wykonawcy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych z zakresu branży budownictwa dróg lub remontu/przebudowy drogi o wartości 400 000 zł brutto.
Wykonawca nie może sumować robót budowlanych o mniejszej wartości celem uzyskania wymaganego warunku przez Zamawiającego.
2) Dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:
a) kierownikiem budowy posiadającym ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy załączyć:a) kosztorys uproszczony (dokument stanowiący treść oferty)
b) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy)
c) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy),
d) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wzór załącznik nr 2 do SWZ
(jeśli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000 zł. Szczegółowe informacje dot. wadiumzawiera SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w niżej opisanych przypadkach:LP Przyczyna /okoliczność Skutek - zmiana umowy /aneks
1 w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, nie pozwalających na
prowadzenie prac oraz uniemożliwiających zapewnienie odpowiedniej jakości wykonywanych
robót, w szczególności: ciągłe opady atmosferyczne, niska lub wysoka temperatura powietrza,
zapisanych w dzienniku budowy oraz potwierdzonych pomiarami meteorologicznymi w Szkółce
Leśnej w Drzewocinach Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki
atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót.
2 działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenia zewnętrznego, niezależnego od działania
stron umowy i których strony nie mogły przewidzieć i nie mogły mu przeciwdziałać, np. powódź,
trąba powietrzna, huragan, pandemia itp. Zmiana terminu wykonania zamówienia o tyle dni, ile
trwało wstrzymanie robót
3 Wystąpienie robót koniecznych, zapis dotyczy również wypadków drogowych powstałych w
strefie robót Zmiana terminu wykonania robót o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót
4 w przypadku wystąpienia przeszkód w gruncie, w tym: niewybuchów, wykopalisk,
niezinwentaryzowanych sieci, przeszkód geologicznych Przesunięcie terminu wykonania
zamówienia o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związanych z usunięciem przeszkód w
gruncie
5 Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług Zmniejszenie/ zwiększenie wynagrodzenia
brutto wykonawcy: kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT
6 Rezygnacja z części robót na
skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do
przewidzenia Zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby
przedmiotowe roboty zostały wykonane
7 Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy Sporządzenie aneksu do umowy uwzględniającego
dokonanie przekształcenia firmy.
8 Zmiana kierowników robót budowlanych i instalacyjnych/kierownika budowy w sytuacjach
niezależnych od Wykonawcy zawarcie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie
odpowiednich zmian personalnych
9 jeżeli wystąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron Umowy
Zawarcie aneksu do umowy uwzględniającego zmianę przepisów
10 1.Dopuszcza się możliwość zmiany Podmiotu Udostępniającego Zasoby za pomocą którego
Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku
Wykonawca będzie zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny PUZ lub
Wykonawca samodzielnie, spełnia warunki udziału w postępowaniu, w stopniu nie mniejszym
niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami proponowanego
innego PUZ, w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy
stosunek łączący Wykonawcę z tym PUZ gwarantuje rzeczywisty dostęp do udostępnianych
zasobów może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: zakresu udostępnianych
Wykonawcy zasobów, sposobu ich wykorzystania przy wykonywaniu zamówienia, charakteru
stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z PUZ oraz okresu udziału PUZ przy wykonywaniu
zamówienia. Zmiana Podmiotu Udostępniającego Zasoby wejdzie w życie wyłącznie po
uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego. -Zmiana taka nie będzie wymagała zawarcia
aneksu do umowy. Zamawiający jest uprawniony do odmowy akceptacji zmiany Podmiotu
Udostępniającego Zasoby, w przypadku wątpliwości dotyczących w szczególności
rzeczywistego
udostępniania zasobów przez Podmiot Udostępniający Zasoby lub w zakresie sposobu ich
udostępniania i okresu.
Z UWAGI NA LIMIT ZNAKÓW POZOSTAŁE ZAPISY ZAWARTO W ZAŁĄCZNIKU DO SWZ -
projekt umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, dalej „wniosek” za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-21 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-19
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Urzędu Miejskiego w Łasku
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Budowa ulicy Lawendowej w Mikorzynie
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.