Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00281240/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biurowych, komunikacji, pomieszczeń magazynowych, technicznych - I/Kędzierzyn-Koźle
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600252
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 24
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-701
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774511034
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAP_Opole@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń biurowych, komunikacji, pomieszczeń magazynowych, technicznych - I/Kędzierzyn-Koźle2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aebc610e-1650-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341219
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00409835/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont pomieszczeń biurowych, komunikacji, pomieszczeń magazynowych , technicznych - I/Kędzierzyn-Koźle
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281240
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 240000.271.10.2023-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych, komunikacji, pomieszczeń magazynowych, technicznych– I/Kędzierzyn-Koźle.
CPV 45442100-8 Roboty malarskie
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Roboty budowlane:
a) zabezpieczenie podłóg, sprzętów biurowych i regałów z dokumentacją folią ochronną- 1420,0 m2,
b) przygotowanie powierzchni pod malowanie z poszpachlowaniem nierówności- 5230,00 m2,
c) gruntowanie sufitów- 1420,0 m2,
d) gruntowanie ścian –3810,00 m2
e) wykonanie warstwy zbrojonej z siatki z włókna szklanego na ścianach -340,00 m2 ,
f) wykonanie warstwy zbrojonej z flizeliny na ścianach z płyt g-k- 340,00 m2
g) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach z płyt g-k – 340,00 m2,
h) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach otynkowanych – 340,00 m2,
i) dwukrotne malowanie sufitów pomieszczeń - farba zmywalna wodorozcieńczalna, odporna na zabrudzenia- 1420,00 m2,
j) dwukrotne malowanie ścian klatek schodowych, korytarzy, pomieszczeń socjalnych – malowanie na całej wysokości farba zmywalną matową , odporną na szorowanie na mokro wg PN-EN 1330 ISO 11998
( odporność na szorowanie na mokro klasa I lub II)- 1160,00 m2
k) dwukrotne malowanie ścian pozostałych pomieszczeń farbą wodorozcieńczalną, odporną na zabrudzenia, zmywalną- -2650,00 m2 ( kolor ścian SOK NCS S 1005-G). Uwaga: Prace na SOK mogą być prowadzone tylko w dni wolne od pracy.
l) dwukrotne malowanie farbą olejną ościeżnic stalowych drzwi wewnętrznych,
m) dwukrotne malowanie farbą olejną drzwi zewnętrznych stalowych,
n) uszczelnienie silikonem styków parapetów z oknami,
o) wymiana kratek wentylacyjnych na elewacji - 6 sztuk,
p) zaślepienie otworów po zdemontowanych klimatyzatorach wewnątrz pomieszczeń,
q) zabudowa 2 sztuk wnęk szerokości 2,73 m, wysokości 2,40 m, głębokości 0,43 m pod zawieszenie ciężkich tablic informacyjnych.
r) wynoszenie i ponowne wnoszenie mebli po wykonaniu remontu pomieszczeń.
Informacje dodatkowe:
1. Pomieszczenia, w których należy wykonać powyższe prace, usytuowane są w piwnicach, na parterze
i na 1 i 2 piętrze budynku Inspektoratu.
2. Pomieszczenia socjalne, ciągi komunikacji pionowej i poziomej (korytarze i klatki schodowe) malowane na całej wysokości ściany zmywalną farbą matową, odporną na szorowanie na mokro wg PN – EN 1330 ISO 11998 (odporność na szorowanie na mokro klasa I lub II).
3. Pozostałe pomieszczenia malowane farbą wodorozcieńczalną, odporną na zabrudzenia, zmywalną.
4. Kolorystyka farb zgodnie ze standardami ZUS.
5. Podstawowe kolory farb.
- ściany RAL 1013,
- sufity RAL 9003,
- ściany SOK NCS S 1005-G,
- ościeżnice drzwi wewnętrznych, drzwi zewnętrzne ciemnoszary RAL 7011.
Wykonawca skalkuluje cenę po dokładnym zapoznaniu się z charakterystyką i zakresem robót określonym w opisie oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wycena musi uwzględniać koszty związane z organizacją pracy w budynku użyteczności publicznej, w dni robocze Zamawiającego, w godzinach od 06:00 do 18:00, ewentualnie w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITORA Miłosz Mulczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443169505
7.3.3) Ulica: Osiedle Słoneczne 23
7.3.4) Miejscowość: Tuliszów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-510
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- PSP nr 1 - dostosowanie obiektu do wymogów p.poż.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby OKS Odra Opole S.A.
- Aktualizacja planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 wraz z prowadzeniem monitoringów.
- "Uzupełnienie zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Zadanie nr 6 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KPP Krapkowice
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego: 160913_2.0141 Osowiec, gmina Turawa
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w budynku szkoły.
- Prace modernizacyjne budowlano-wykończeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
- Remonty warsztatów i pracowni Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej (4 części)
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Pruszczu Gdańskim przy ul. Jana Matejki 1
- Remont stalowych słupów i elementów odwodnienia zadaszenia Placu Targowego oraz żelbetowych słupów podziemnej kondygnacji Hali Płaskiej
- Wykonanie instalacji elektrycznej, teletechnicznej i informatycznej w pracowni IT w Zespole Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Szkolnej 1
więcej: Roboty malarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.