Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00259591/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w budynku Sądu Rejonowego
w Krośnie, ul. Wolności 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Krośnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000641762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134373661
1.5.8.) Numer faksu: 134367475
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@krosno.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w budynku Sądu Rejonowegow Krośnie, ul. Wolności 3
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c1bb3dc-3e39-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010550/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wykonanie systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w budynku Sądu Rejonowego w Krośnie ul. Wolności 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259591/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP 7/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy
w budynku Sądu Rejonowego w Krośnie, ul. Wolności 3, na które składa się:
1) montaż, podłączenie i uruchomienie zasilania do projektowanych urządzeń;
2) przeprowadzenie prób działania zabezpieczeń;
3) wykonanie tras kablowych dla potrzeb rozprowadzenia linii zasilających do projektowanych urządzeń wraz z przebiciami, uszczelnieniami i niezbędnymi robotami budowlano-wykończeniowymi;
4) znakowanie kabli i przewodów elektroenergetycznych;
5) dostawę osprzętu elektroinstalacyjnego;
6) sprawdzenie i uruchomienie zamontowanych i podłączanych urządzeń oraz przeprowadzenia prób rozruchowych i prób działania instalacji elektrycznych,
7) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
8) przeszkolenie osób odpowiedzialnych w zakresie obsługi i eksploatacji systemu.
Zakres prac obejmuje:
a) Dostawę i instalację kontrolerów SKD
b) Dostawę i instalację czytników SKD
c) Dostawę i instalację czujek otwarcia (kontaktronów)
d) Dostawę kart zbliżeniowych
e) Dostawę i instalację przycisków wyjścia
f) Dostawę i instalację zamków, szyldów, elektrozaczepów oraz samozamykaczy
e) Zasilanie systemu SKD
f) Okablowanie systemu
g) Uruchomienie i konfigurację systemu
h) Instalacja switcha PoE w szafach IT
Dodatkowe wymagania :
Oferowane rozwiązanie musi zapewniać kompatybilność z Kartami Mifare desfire 13,56Mhz oraz komunikację protokołem OSDP (np. AES 128).
Zaproponowane rozwiązanie powinno mieć możliwość zarządzania istniejącymi depozytorami kluczy.
Prace należy prowadzić w sposób nie kolidujący z bieżącą działalnością sądu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57072 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97093,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57072 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.O.M.iU.D. Security Office Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130335364
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Jałowego 29
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-010
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
montaż urządzeń i okablowania, ARMA Service Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57072 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Stabilizacja osuwiska nr ewid. 18-07-092-074655 wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1940R Przybówka - Pietrusza Wola - Rzepnik - Bratkówka
- Koszenie traw w pasach drogowych na terenie miasta Krosna w 2025 roku - obręb Śródmieście
- Zespół Szkół Naftowo-Gazowniczych, ul. Bohaterów Westerplatte 20 - modernizacja budynku - wymiana pionów wodociągowych i wymiana pionów kanalizacji sanitarnej w budynku szkoły
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Dostawy testów diagnostycznych do wykrywania RNA wirusa grypy ptaków -cześć I
- Strefa Edukacyjno -Wypoczynkowa na Ósemkowym Wzgórzu
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa rowerów oraz współorganizowanie systemu pn: "Włocławski Rower Miejski -WŁOWER"
- "Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu
- Modernizacja przejść objętych Systemem Kontroli Dostępu
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.