eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPrace remontowe obejmujące: adaptację pom.konserwatora,remont szatni w piwnicy,rob.malarskie i wymiana posadzki w pom.biblioteki oraz przystosowanie inst.el. do nowej aranżacji pomieszczeń przyziemia



Ogłoszenie z dnia 2024-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe obejmujące: adaptację pom.konserwatora,remont szatni w piwnicy,rob.malarskie i wymiana posadzki w pom.biblioteki oraz przystosowanie inst.el. do nowej aranżacji pomieszczeń przyziemia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA KRAKÓW-MIASTO NA PRAWACH POWIATU

1.3.) Oddział zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 56 IM. TADEUSZA REJTANA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 266-48-61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp56@mjo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp56.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55c449a7-faf6-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowe obejmujące: adaptację pom.konserwatora,remont szatni w piwnicy,rob.malarskie i wymiana posadzki w pom.biblioteki oraz przystosowanie inst.el. do nowej aranżacji pomieszczeń przyziemia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55c449a7-faf6-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341230

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019420/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Prace remontowe obejmujące: adaptację pom.konserwatora,remont szatni w piwnicy,rob.malarskie i wymiana posadzki w pom.biblioteki oraz przystosowanie inst.el. do nowej aranżacji pomieszczeń przyziemia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285957

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP56.26.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są następujące roboty:
1) roboty remontowe w pomieszczeniach piwnic – adaptacja pomieszczenia konserwatora:
Wykonanie kompleksowego remontu pomieszczenia. Prace będą obejmować w szczególności:
- wykucie z muru, ościeżnic stalowych – demontaż istniejących drzwi,
- rozebranie ścianek działowych,
- wymurowanie ścian działowych zgodnie z nowym układem pomieszczenia,
- roboty tynkarskie,
- uzupełnienie posadzek betonowych – remont istniejącej wylewki,
- wykonanie warstwy wylewki samopoziomującej – przygotowanie posadzki pod położenie wykładziny,
- ułożenie wykładzina obiektowej PCV, elastycznej, homogenicznej typu o gr. 2mm wraz z cokołami,
- dostawa i montaż stolarki drzwiowej, drzwi płytowe (płyta otworowa) w okleinie co najmniej CPL, ościeżnica stalowa,
- wykonanie reperacji pęknięć i zarysowań tynku,
- roboty malarskie – malowanie ścian oraz sufitów,
- malowanie grzejników oraz parapetów,
- likwidacja części instalacji niewykorzystywanej instalacji sanitarnej, wykonanie podejścia pod umywalkę, dostawa i montaż nowej umywalki,
- likwidacja elementów starej wentylacji mechanicznej wraz z wywozem i utylizacją złomu,
- wywóz i utylizacja odpadów i gruzu powstałych podczas prowadzonych robót remontowych,
2) roboty remontowe w pomieszczeniach piwnic – remont szatni chłopców i dziewcząt.
Wykonanie kompleksowego remontu w pomieszczeniach szatni chłopców i dziewcząt w piwnicach. Prace będą obejmować:
- wykucie z muru, ościeżnic stalowych – demontaż istniejących drzwi,
- rozebranie ścianek działowych,
- wymurowanie ścian działowych zgodnie z nowym układem pomieszczenia,
- roboty tynkarskie,
- uzupełnienie posadzek betonowych – remont istniejącej wylewki,
- wykonanie warstwy wylewki samopoziomującej – przygotowanie posadzki pod położenie wykładziny,
- ułożenie wykładzina obiektowej PCV, elastycznej, homogenicznej typu o gr. 2mm wraz z cokołami,
- dostawa i montaż stolarki drzwiowej, drzwi płytowe (płyta otworowa) w okleinie co najmniej CPL, ościeżnica stalowa,
- wykonanie posadzek z płytek gresowych 60x60 cm w sanitariatach,
- wykonanie okładziny ściennej z płytek gresowych 60x60 cm w sanitariatach,
- dostawa i montaż stolarki drzwiowej, drzwi płytowe (płyta otworowa) w okleinie co najmniej CPL, ościeżnica stalowa,
- wykonanie reperacji pęknięć i zarysowań tynku,
- roboty malarskie – malowanie ścian oraz sufitów,
- malowanie grzejników oraz parapetów,
- wymiana i rozbudowa instalacji kanalizacji sanitarnej zgodnie z nowym układem pomieszczeń,
- wywóz i utylizacja odpadów i gruzu powstałych podczas prowadzonych robót remontowych,
3) przystosowanie instalacji elektrycznej do nowej aranżacji pomieszczeń przyziemia.
Prace obejmują w szczególności:
- remont instalacji elektrycznej w części przyziemia budynku,
- sieć informatyczną w części przyziemia budynku,
- przełączenie na inny obwód istniejących opraw w stołówce.
Szczegółowy zakres robót elektrycznych przedstawiony jest w Przedmiarze robót branży elektrycznej oraz na rysunku koncepcyjnym dla pomieszczeń części przyziemia (Rys. E1).
4) roboty malarskie oraz wymiana posadzki w pomieszczeniu biblioteki.
Prace obejmują w szczególności:
- demontaż istniejącej wykładziny PCV,
- uzupełnienie posadzek betonowych – remont istniejącej wylewki,
- wykonanie warstwy wylewki samopoziomującej – przygotowanie posadzki pod położenie wykładziny,
- ułożenie wykładzina obiektowej PCV, elastycznej, homogenicznej typu o gr. 2mm wraz z cokołami,
- wykonanie reperacji pęknięć i zarysowań tynku,
- gruntowanie oraz malowanie dwukrotne ścian oraz sufitów,
- malowanie farbą olejną grzejników stalowych,
- malowanie farbą olejną parapetów,
- wywóz i utylizacja śmieci pozostałych po pracach remontowych.
Szczegółowy zakres i ilości robót ujęto w dokumentacji technicznej, na którą składają się:
1) przedmiar robót – roboty remontowe w pomieszczeniach - adaptacja pomieszczenia konserwatora – załącznik nr 6.1 SWZ,
2) przedmiar robót – roboty remontowe w pomieszczeniach piwnic - remont szatni chłopców i dziewcząt – załącznik nr 6.2 SWZ,
3) przedmiar robót – przystosowanie instalacji elektrycznej do nowej aranżacji pomieszczeń przyziemia – załącznik nr 6.3 SWZ,
4) szkic instalacji elektrycznej w przyziemiu – załącznik nr 6.4 SWZ,
5) przedmiar robót – roboty malarskie oraz wymiana posadzki w pomieszczeniu biblioteki – załącznik nr 6.5 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244440,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lucjan Nowak F.H.U BUD-MONT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792583278

7.3.3) Ulica: Sosnowiecka 25F lok. 16

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-345

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.