Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00270140/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie systemu kontroli dostępu w czterech budynkach Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004176470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lublin.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lublin.sa.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff40b433-102c-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie systemu kontroli dostępu w czterech budynkach Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff40b433-102c-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075152/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wykonanie systemu kontroli dostępu w budynku Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270140
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp 2130-168/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2378560,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu systemu kontroli dostępu w czterech budynkach Sądu Rejonowego Lublin - Zachód w Lublinie:
• ul. Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie
• ul. Krakowskie Przedmieście 78 w Lublinie
• ul. Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie
• ul. Konrada Wallenroda 4d w Lublinie
zgodnie z wymaganiami opisanymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Złącznik Nr 1 do SWZ,
Uwaga: system kontroli dostępu ma spełniać wymagania stopnia 3 (grade 3) normy PN-EN 60839-11-1 „Systemy alarmowe i elektroniczne systemy zabezpieczeń” oraz wytyczne dotyczące zabezpieczenia technicznego Ministerstwa Sprawiedliwości. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia: Z uwagi na charakter wykonywania prac stanowiących przedmiot Umowy, tj. w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane i montażowe pod kierownictwem kierownika budowy zatrudnieni byli przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie stosunku pracy w całym okresie realizacji Umowy. Wymóg nie dotyczy projektantów, kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych lub urządzeń oraz innych osób, o ile czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Szczegółowe zasady dotyczące wymagania zatrudnienia na podstawie Umowy o pracę zawarte zostały we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. Zamawiający ma prawo kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz stosowania sankcji określonych we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ, z tytułu niespełnienia tych wymagań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2082195,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2082195,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2082195,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SECURION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521195291
7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Kamińskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Świdnik
7.3.5) Kod pocztowy: 21-040
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2082195,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej - mięso i przetwory mięsne.
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- Dostawa jednorazowych wkładów do strzykawki automatycznej na potrzeby COZL
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- Dostawa sprzętu pszczelarskiego na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- Modernizacja instalacji przeciwpożarowej klatki schodowej w skrzydle południowym w dawnym Pałacu Karola Poznańskiego
- Budowa przepompowni ścieków w ul. W. Polskiego w Żarowie wraz z rurociągiem tłoczonym w dz. Nr 838 obręb Żarów.
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Zabierzewie: Część I Naprawa systemu automatyki w oczyszczalni ścieków w Zabierzewie
- Dostawa i montaż instalacji telewizji dozorowej w Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli.
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.