Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00300741/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa remizy strażackiej w Ząbrowie - II etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iława
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742899
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Wł. Andersa 2A
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lstaniszewska@gmina-ilawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-ilawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-ilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa remizy strażackiej w Ząbrowie - II etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f47caf28-189c-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026225/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Budowa remizy strażackiej w Ząbrowie - II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300741/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TIZ.271.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 212195,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa remizy OSP w Ząbrowie na działce nr 361/8, obręb geodezyjny 47 Ząbrowo – Etap II, który obejmuje wykonanie „stanu surowego otwartego” budynku.
Dane techniczne:
▪ Budynek
- pow. zabudowy 191,20 m²
- pow. użytkowa 283,30 m²
- kubatura 945,20 m³
Informacja na temat stanu istniejącego i planowanego:
W I etapie zadania (2020 r.) wykonany został następujący zakres robót:
- roboty ziemne z obsługą geodezyjną,
- ławy fundamentowe,
- ściany fundamentowe, izolacje p. wilg. i termiczne,
- prefabrykowany żelbetowy kanał samochodowy,
- warstwy podkładowe pod posadzkowe z płytą betonową,
- przepusty z rur osłonowej do wprowadzenia przyłącza energetycznego, kanalizacyjnego i wodociągowego
- przyspawanie bednarki stalowej, ocynkowanej 30/4 mm do zbrojenia ław fundamentowych w czterech narożnikach budynku z wyprowadzeniem ponad powierzchnię płyty (dla instalacji odgromowej)
Etap II (przedmiot opracowania) - w zakres opracowania wchodzą następujące roboty budowlane:
- ściany przyziemia osłonowe i konstrukcyjne z bloków wapienno – piaskowych SILKA M24,
- strop żelbetowy nad przyziemiem z prefabrykowanych płyt kanałowych oraz klatką schodową,
- ściany poddasza z bloków wapienno – piaskowych SILKA M24
- konstrukcja drewniana dachu,
- obicie konstrukcji dachu deskami z jednokrotnym kryciem dachu z papy asfaltowej,
- ścianki działowe gr. 6 cm z cegły ceramicznej, dziurawki
- zabezpieczenie otworów okiennych, drzwiowych i bram
Wykonawca zobowiązany będzie przy sporządzaniu oferty uwzględnić w wycenie, materiały budowlane Zamawiającego, przeznaczone do wbudowania w trakcie realizacji przedmiotowego zadania.
Zamawiający posiada:
- Materiały ścienne w postaci bloczków wapienno - piaskowych SILKA M24 kl.15
w ilości – 1260 szt. = 28 palet.
Jednocześnie Zamawiający oświadcza, że posiadane materiały budowlane są pełnowartościowe i posiadają wszelkie niezbędne certyfikaty i atesty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436477,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIONTEK Firma Ogólnobudowlana Marek Piontkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441731156
7.3.4) Miejscowość: Ząbrowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PIONTEK" - FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA MAREK PIONTKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"PIONTEK" - FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA MAREK PIONTKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Rozbiórka istniejącego mostu i budowa nowego przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 1307N w msc. Jerzwałd wraz z przebudową odcinka drogi powiatowej nr 1307N
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu RTG kostno płucnego wraz z adaptacją pomieszczenia w Pracowni RTG w Lubawie
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy II
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Kompleksowa modernizacja budynku Centrum Kultury i Sportu w Karczewie
- Modernizacja sieci wodociągowej oraz stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Mielęcin gm. Człopa
- Wybudowanie 2 hal do magazynowania odpadów ulegających biodegradacji na terenie Kompostowni Miejskiej w Łodzi przy ul. Sanitariuszek 70/72 Łodzi - w zaprojektuj i wybuduj
- Poprawa efekt. energet.bud. użytecz. pub. na ter. Gminy Panki-Termo bud. Gminnego Przedszkola w Pankach wraz z real. progr. rozwoju instyt. opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
- Modernizacja budynku Biblioteki - Centrum kultury im. Jana Raka w Lubsku wraz z częściowym zagospodarowaniem terenu przyległego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.