Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00268776/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku przy Placu Wolności 1 w Namysłowie - siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie – III postępowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Namysłowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Dom Dziecka "SZANSA" w Namysłowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 410 51 93
1.5.8.) Numer faksu: +48 77 410 51 93
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.namyslow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a09e9d6-0ffc-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku przy Placu Wolności 1 w Namysłowie - siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie – III postępowanie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a09e9d6-0ffc-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341281
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00147529/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostosowanie toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku przy Placu Wolności 1 w Namysłowie - siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268776
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZM.272.5.2023.MA.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 55205,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: Dostosowanie toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku przy Placu Wolności 1 w Namysłowie - siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.
2. Zakres rzeczowy:
- Remont przesklepień drzwi wejściowych do sanitariów.
- Rozbiórka istniejących ścianek działowych i sufitów podwieszonych.
- Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej i naświetla okiennego.
- Demontaż istniejącej okładziny ściennej i posadzkowej z płytek ceramicznych.
- Demontaż istniejącego osprzętu sanitarnego i elektrycznego.
- Wykonanie nowych ścianek działowych.
- Uzupełnienie tynków wewnętrznych.
- Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych.
- Wykonanie podłoży cementowych pod posadzki.
- Wykonanie posadzek z płytek ceramicznych.
- Montaż stolarki drzwiowej i ścianek ustępowych systemowych.
- Wykonanie instalacji wodociągowej wody zimnej i ciepłej użytkowej wraz z montażem osprzętu.
- Wykonanie instalacji kanalizacyjnej wraz z montażem osprzętu sanitarnego.
- Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu.
- Montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych.
- Montaż wyposażenia pomieszczeń toalet.
- Prace towarzyszące niezbędne do wykonania robót (zabezpieczenie: podłóg, ścian; demontaż zbędnych elementów;
zagospodarowanie odpadów; prace wykończeniowe i porządkowe).
3. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
45211310-5 Roboty budowlane w zakresie łazienek.
Dodatkowe kody CPV:
45000000-7 Roboty budowlane.
45111300-1 Roboty rozbiórkowe.
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne.
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej.
45410000-4 Tynkowanie.
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej.
45421131-1 Instalowanie drzwi.
45432210-9 Wykładanie ścian.
45442100-8 Roboty malarskie.
45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących.
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne.
45421152-4 Instalowanie ścianek działowych.
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
45431000-7 Kładzenie płytek.
33196200-2 Sprzęt dla osób niepełnosprawnych.
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, projektem architektoniczno-budowlanym, projektem technicznym, przedmiarami robót oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektów.
5. W przypadku wystąpienia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (tj. w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze, formularzach) nazw producentów, patentów, marek, znaków towarowych, bądź aprobat technicznych, norm, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wykonawca, który zastosuje podczas wykonywania zamówienia rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego w SWZ, będzie obowiązany uprzednio uzgodnić zmiany na piśmie z Zamawiającym i wykazać, że zastosowane przez niego w ramach realizacji umowy materiały, urządzenia, sprzęt lub wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ. Ewentualna równoważność musi być wykazywana głównie tam, gdzie Zamawiający ustalił opis przedmiotu zamówienia przy pomocy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty. Natomiast jeżeli Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podał minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały, Wykonawca obowiązany będzie zaoferować produkt o właściwościach co najmniej takich samych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (potwierdzających zgodność cech technicznych, jakościowych i funkcjonalnych z cechami technicznymi, jakościowymi i funkcjonalnymi wskazanymi w SWZ.
Wykonawca może realizować przedmiot umowy o cechach odpowiadających cechom wskazanym w opisie przedmiotu umowy lub lepszych od nich, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym (np. może wykonać roboty
z zastosowaniem materiałów o parametrach lepszych niż wskazane przez Zamawiającego).
Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonania przedmiotu zamówienia.
7. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które
w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z zamówieniem i w następstwie podpisania umowy.
8. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji – 36 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
9. Wszystkie materiały, w tym odpady powstałe w wyniku realizacji robót budowlanych w ramach zamówienia muszą być zagospodarowane (ponownie użyte, przetworzone, unieszkodliwione lub magazynowane) zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami ochrony środowiska (w sposób przyjazny środowisku). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zezwolenia na wytwarzanie odpadów. Koszty wytworzenia, transportu i utylizacji odpadów należy uwzględnić w cenie oferty.
10. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być w gatunku pierwszym i muszą posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty).
11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
12. Miejsce realizacji zamówienia: toalety na I piętrze w budynku biurowym przy Placu Wolności 1, 46-100 Namysłów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45432210-9 - Wykładanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45431000-7 - Kładzenie płytek
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67388,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79119,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67388,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Lis Zakład Dekarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111026757
7.3.3) Ulica: Osiedle 9A
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67388,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego działek położonych w miejscowości Smarchowice Wielkie
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Namysłów w roku 2025
- Dostosowanie Domu Dziecka "Szansa" przy ul. Pułaskiego 3b w Namysłowie do wymagań p.poż.
- Budowa instalacji sieci okablowania strukturalnego, w ramach zadania p.n. "Modernizacja budynku użyteczności publicznej w Namysłowie" - Ośrodek Pomocy Społecznej w Namysłowie
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.