Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00314210/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia w budynku
Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wójtowskiej 13 w Warszawie na rok 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295596
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wójtowska 13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-224
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 831 52 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpswojtowska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpswojtowska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dpswojtowska.bip.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony osób i mienia w budynkuDomu Pomocy Społecznej przy ul. Wójtowskiej 13 w Warszawie na rok 2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9550cee1-5cc0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00160258/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi Ochroniarskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314210/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.ZP.2.3.2021.1109SFP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 220000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
Usługi Ochrony Osób i Mienia
2. Nazwa i kod zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) pod kodem:
CPV:79710000-4 Usługi Ochroniarskie
3. Podstawowe informacje dotyczące przedmiotowego zamówienia:
1) Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego przy pomocy pracowników ochrony usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osόb przebywających i mieszkających na terenie Zamawiającego oraz mienia składającego się z budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wójtowskiej 13 w Warszawie, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach.
2) Szczegółowe warunki sprawowania ochrony reguluje ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 838).
3) Budynek Domu Pomocy Społecznej /DPS/ zlokalizowany przy ul. Wójtowskiej 13 w Warszawie o powierzchni całkowitej 4720 m2, jest ogrodzony, posiada jedno wejście główne, dwa wejścia od strony podwórza Domu Pomocy Społecznej i jedno wyjście ewakuacyjne od strony ul. Fondamińskiego. Budynek od strony podwórza wyposażony jest w podjazd dla dostawców oraz windę dla osób niepełnosprawnych. Budynek posiada 5 kondygnacji w tym 4 piętra z piwnicą i dwie klatki schodowe.
4) Informacja o systemach ochrony technicznej zainstalowanych w chronionym obiekcie:
a) system wentylacji i klimatyzacji,
b) system alarmowy p. poż podłączony do Straży Pożarnej,
c) system sygnalizacji włamania,
d) system monitoringu,
e) system wycieku gazu -gazex
5) Ochrona osób i mienia realizowana będzie przez 24 godziny na dobę przez pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej – całodobowo w systemie zmianowym – jeden pracownik.
4. Wymagania Zamawiającego względem Wykonawcy niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wyposażenie pracowników świadczących usługę oraz za ich bezpieczeństwo w trakcie wykonywania przedmiotu umowy.
2) System alarmowy ppoż. zainstalowany u Zamawiającego jest podłączony do firmy monitorującej sygnały alarmowe. Pracownicy ochrony w przypadku uruchomienia się alarmu ppoż. zobowiązani są do natychmiastowej interwencji polegającej na: potwierdzeniu alarmu - 30 sekund, sprawdzeniu obiektu 3 minuty (udanie się do miejsca wskazanego w alarmie), kasowanie alarmu, potwierdzenie kodem alarmu, kasowanie, poinformowania uprawnionych osób ze strony Zamawiającego oraz odpowiednich służb.
3) Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z pracownikami wyznaczonymi przez Zamawiającego w zakresie ochrony, bezpieczeństwa chronionego obiektu oraz informowania o wszelkich zauważonych zagrożeniach, usterkach i nieprawidłowościach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie.
4) W przypadku zaistnienia okoliczności zmierzających do zagrożenia mienia Zamawiającego, a także terenu przyległego do budynku DPS, Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia najbliższą jednostkę Policji bądź Straży Pożarnej.
5) Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania wszelkich czynności w celu przeciwdziałania wystąpieniu wypadków losowych lub innych zdarzeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo ludzi, stan techniczny budynku i znajdującego się w nim wyposażenia.
6) Pracownicy ochrony mają obowiązek wzywania osób zakłócających porządek do opuszczenia budynku, zatrzymania osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzi, a także dla chronionego mienia, w celu ich niezwłocznego przekazania Policji lub Straży Miejskiej. Realizując ten obowiązek pracownicy ochrony mogą, jeżeli zajdzie taka potrzeba, korzystać z pomocy grupy interwencyjnej.
7) Pracownicy ochrony są zobowiązani znać strukturę Domu Zamawiającego i kierować interesantów do właściwych pomieszczeń, czuwać i eliminować potencjalne zagrożenie z tym związane. Pracownicy ochrony powinni na bieżąco posiadać wiedzę o interesantach i osobach postronnych (nie będących pracownikami Zamawiającego) aktualnie przebywających w obiekcie.
8) Wykonawca zapewnia Pracownikom ochrony środki ochrony indywidualnej np. rękawiczki lateksowe, maseczki. W razie informacji o dodatnim teście Covid-19 pracownika Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
9) Wykonawca przydzieli koordynatora nadzorującego pracę pracowników ochrony w budynku Zamawiającego. Koordynator odpowiedzialny będzie za sporządzanie grafików pracy oraz za bezpośredni kontakt z przedstawicielami Zamawiającego. Osoba ta zostanie wskazana przez Wykonawcę w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia „książki służby”, do której pracownicy Wykonawcy wpisywać będą wszelkie spostrzeżenia, uwagi i polecenia Zamawiającego oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony w budynku DPS.
11) Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez pracowników Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy.
12) Pracownicy ochrony w sytuacjach zakłócania ładu i porządku publicznego na terenie przyległym do budynku DPS zobowiązani są do telefonicznego powiadomienia właściwych służb.
13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany każdego z pracowników Wykonawcy, który przez swoje zachowanie i jakość wykonywanej pracy dał powód do uzasadnionych skarg.
14) Szczegółowy zakres czynności pracownika ochrony oraz zadania i obowiązki osόb pełniących służbę ochrony stanowi załącznik Nr 2 do SWZ.
5. Pozostałe wymagania Zamawiającego względem Wykonawcy i pracowników Wykonawcy:
1) Pracownicy ochrony muszą mieć estetyczne umundurowanie w kolorze ciemnym z widocznym napisem „ochrona” oraz odzież zapewniającą możliwość wyjścia na zewnątrz budynku.
2) Każdy pracownik ochrony musi posiadać identyfikator zawierający nazwę firmy ochroniarskiej oraz dane personalne pracownika ochrony wraz ze zdjęciem.
3) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca (po uzgodnieniu) z Zamawiającym
w widocznym miejscu na terenie chronionego obiektu umieścił informację z logo (znakiem graficznym) swojej firmy oraz numerem telefonu kontaktowego.
4) W okresie zimowym pracownicy ochrony zobowiązani są do odśnieżania wejść do budynku DPS oraz wyjść ewakuacyjnych. Środki do odśnieżenia i wyposażenie zapewnia Zamawiający.
5) Pracownikom ochrony bezwzględnie zabrania się w czasie pełnienia służby: spożywania alkoholu lub środków odurzających, spania oraz informowania osób postronnych o przebiegu służby i o zaistniałych zdarzeniach.
6) Po podpisaniu umowy Zamawiający przeszkoli pracowników ochrony:
f) w zakresie obsługi systemu alarmowego, system wycieku gazu -gazex
oraz systemu ppoż. zainstalowanego w budynku DPS,
a) w zakresie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego.
7) Pracownicy ochrony realizujący usługę w budynku Zamawiającego muszą posiadać aktualne badania lekarskie oraz szkolenia z zakresu BHP. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego szkolenia BHP, nie później niż przed przystąpieniem danej osoby do pracy.
8) Wykonawca oświadcza, że Pracownikami świadczącymi usługi będą osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym, co zostanie potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy zamieszczonym w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ.
9) Pracownicy ochrony realizujący usługę w budynku Zamawiającego muszą być zatrudnieni na umowę o prace.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210108,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269325,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210108,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSI NOVUM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381840160
7.3.3) Ulica: 1 MAJA 43 a
7.3.4) Miejscowość: ŻYRARDÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 96-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210108,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli
- OCHRONA BUDYNKÓW, OSÓB I MIENIA ORAZ KONWOJU ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOŁOBRZEGU
- Świadczenie usług dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubinie w zakresie dozoru i ochrony mienia
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, znajdujących się na ogrodzonym terenie należącym do Instytutu Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk, położonym w Poznaniu, przy ul. Strzeszyńskiej 34.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku Instytutu Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią PAN
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.