Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00193428/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych i szkoleniowych w dziedzinie rozwoju osobistego w ramach projektu „Rodzina na PLUS” - indywidualne poradnictwo prawne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ GMINY LUBAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510027257
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: FIJEWO 73
1.5.2.) Miejscowość: Lubawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-260
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 89 645 54 39
1.5.8.) Numer faksu: 89 645 54 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopslubawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopslubawa.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gopslubawa.4bip.pl/index.php?job=wiad&idg=14&id=422&x=6&y=97&n_id=19551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych i szkoleniowych w dziedzinie rozwoju osobistego w ramach projektu „Rodzina na PLUS” - indywidualne poradnictwo prawne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cd3dd11-1f87-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004953/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych i szkoleniowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Rodzina na PLUS” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 - 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193428/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.3211.3.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3722,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są USŁUGI.
2. Wspólny Słownik Zamówień:
• Kod główny: 80000000-4 –Usługi edukacyjne i szkoleniowe
• Kod uzupełniający: 80570000-0 – Usługi w dziedzinie rozwoju osobistego
4. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych i szkoleniowych w dziedzinie rozwoju osobistego w ramach projektu „Rodzina na PLUS” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 - 2020 – dla 8 rodzin (13 uczestników) VI edycji projektu - indywidualne poradnictwo prawne:
a. Ilość godzin – 40 godzin zegarowych
• X 2021r.: 8spotk. x 1h= 8h;
• XI 2021r.-VI 2022r.: 4 spotk. x 1h= 4h/mc x 8mc =32h.
b. Okres realizacji – X 2021 – VI 2022 (9 miesięcy) w dni robocze
c. Miejsce realizacji: Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14 – 260 Lubawa
d. Harmonogram realizacji usługi będzie ustalany z Wykonawcą przez Zamawiającego z uwzględnieniem harmonogramu projektu oraz potrzeb uczestników projektu.
e. W przypadku wprowadzenia ograniczenia realizacji zadań przez Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa, związanego ze stanem epidemii na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej dopuszcza się, po ustaleniu z Zamawiającym, realizację Indywidualnego poradnictwa w innym terminie i/lub w formie zdalnej (kontakt telefoniczny, komunikator internetowy).
f. Program powinien obejmować m. in.: udzielanie porad prawnych w obszarze prawa:
• rodzinnego i opiekuńczego,
• administracyjnego,
• pracy,
• spadkowego.
g. Wymagania względem osoby prowadzącej-specjalisty:
• wykształcenie wyższe kierunkowe - prawnik,
• minimum 2 lata doświadczenia w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Małgorzata Koszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441584614
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi
7.3.4) Miejscowość: Lubawa
7.3.5) Kod pocztowy: 14-260
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO MAŁGORZATA KOSZEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO MAŁGORZATA KOSZEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30INNE PRZETARGI LUBAWA
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg gminnych wraz z odnową oznakowania poziomego w mieście Lubawa
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Lubawie
więcej: przetargi LUBAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem oraz cateringiem, a także zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, KPO
- Usługi szkoleniowe dla nauczycieli akademickich z zakresu kompetencji cyfrowych oraz zielonej transformacji
- Kompleksowa organizacja usług szkoleniowych podnoszących kompetencje i kwalifikacje personelu służb świadczących usługi w społeczności lokalnej.
- Świadczenie usług realizacji szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu: "Wsparcie edukacji przedszkolnej w gminie Żukowo"
- Działania edukacyjne w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Gminy Lelis w ramach projektu "Mazowsze bez smogu"
- Kompleksowa organizacja prac Regionalnego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej w Województwie Lubuskim (RKRES) w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.