eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzewózBudowa i przebudowa dróg gminnych zlokalizowanych na terenie gminy Przewóz



Ogłoszenie z dnia 2024-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych zlokalizowanych na terenie gminy Przewóz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przewóz

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Gospodarki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Przewóz

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-132

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683623279

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przewoz.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przewoz.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg gminnych zlokalizowanych na terenie gminy Przewóz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9163aa9-1cb3-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047748/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Przewóz

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9163aa9-1cb3-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Przewóz (dalej Administrator),
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@bhpex.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.272.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja realizowana na podstawie wstępnej promesy Banku Gospodarstwa Krajowego -dofinansowanie z rządowego funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych Edycja 8

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie i przebudowie dróg gminnych zlokalizowanych:
Na podstawie opracowania -projekt zagospodarowania terenu -Dąbrowa Łużycka
a) Dąbrowa Łużycka (nr ewidencyjny działki: 203/1) Odcinek o długości 409,3 m, projektowana powierzchnia betonu asfaltowego – 2048,50 m2 .Nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm gr.20 cm. Nawierzchnię istniejącą należy sfrezować schodkowo na głębokość 10 cm.
Szczegółowy zakres zadania zawiera przedmiar robót poz. nr 3
b) Dąbrowa Łużycka (nr ewidencyjny działek: 199/1, 207/1, 15/4) Odcinek o długości 511,7 m, projektowana powierzchnia betonu asfaltowego – 2079,92 m2 .Nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm gr.20 cm. Nawierzchnię istniejącą należy sfrezować schodkowo na głębokość 10 cm.
Szczegółowy zakres zadania zawiera przedmiar robót poz. nr 2
Na podstawie opracowania -projekt zagospodarowania terenu -Piotrów
c) Piotrów (nr ewidencyjny działki: 115/27) Odcinek o długości 129,80 m, projektowana powierzchnia betonu asfaltowego – 649 m2 .Nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm gr.20 cm. Nawierzchnię istniejącą należy sfrezować schodkowo na głębokość 10 cm.
Szczegółowy zakres zadania zawiera przedmiar robót poz. nr 6
Na podstawie opracowania -projekt zagospodarowania terenu -Włochów
d) Włochów (nr ewidencyjny działki: 173) Odcinek o długości 213,6 m, projektowana powierzchnia betonu asfaltowego – 640,80 m2 .Nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm gr.20 cm. Nawierzchnię istniejącą należy sfrezować schodkowo na głębokość 10 cm.
Szczegółowy zakres zadania zawiera przedmiar robót poz. nr 7
Na podstawie opracowania -projekt zagospodarowania terenu -Mielno
e) Mielno (nr ewidencyjny działki: 146/11) Odcinek o długości 365,70 m, projektowana powierzchnia betonu asfaltowego – 1099,10 m2 .Nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm gr.20 cm. Nawierzchnię istniejącą należy sfrezować schodkowo na głębokość 10 cm.
Szczegółowy zakres zadania zawiera przedmiar robót poz. nr 1
Na podstawie opracowania -projekt zagospodarowania terenu -Dobrochów
f) Dobrochów (nr ewidencyjny działek: 146,177) Odcinek o długości 786 m, projektowana powierzchnia betonu asfaltowego – 2365,01 m2 .Nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm gr.20 cm. Nawierzchnię istniejącą należy sfrezować schodkowo na głębokość 10 cm.
Szczegółowy zakres zadania zawiera przedmiar robót poz. nr 5
g) Dobrochów (nr ewidencyjny działek: 87) Odcinek o długości 269 m, projektowana powierzchnia betonu asfaltowego – 1347 m2 .Nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm gr.20 cm. Nawierzchnię istniejącą należy sfrezować schodkowo na głębokość 10 cm.
Szczegółowy zakres zadania zawiera przedmiar robót poz. nr 4

UWAGA : Zamawiający wskazuje, iż celem realizacji zadania inwestycyjnego będzie podpisanie jednej umowy z jednym Wykonawcą na realizację wszystkich odcinków budowy/przebudowy dróg za cenę ryczałtową .
Z uwagi na konieczność uwzględnienia w cenie oferty wyodrębnionych odcinków dróg formularz ofertowy zawiera ilość pozycji odpowiadającej opracowaniom projektowym, których suma stanowi cenę oferty.
W przypadku uzyskania ofert przekraczających budżet, Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z maksymalnie 2 odcinków, co oznacza, że umowa zostanie podpisana za cenę ryczałtową stanowiącą sumę odcinków ostatecznie przyjętych do realizacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie ze pkt IX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Obligatoryjnie : oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał :

co najmniej jedną robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednej umowy, o wartości co najmniej 150 000 zł netto, obejmującą co najmniej budowę lub przebudowę drogi
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.
 kierownikiem budowy - min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym w branży drogowej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z X SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z X SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie ze SWZ -XII

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zgodnie z modelem rozliczenia inwestycji z terminem realizacji do 12 miesięcy -regulamin Polski Ład

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.