Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00245126/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekty dróg gminnych na terenie Gminy Pelplin – 2022 z podziałem na 2 części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pelplin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 4
1.5.2.) Miejscowość: Pelplin
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: erecka@pelplin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekty dróg gminnych na terenie Gminy Pelplin – 2022 z podziałem na 2 części”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4db9edf0-fd34-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003418/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Projekt budowlany dokończenia ul. Franciszka Ornassa wraz z parkingiem w Pelplinie
1.3.3 Projekt budowlany budowy ul. Piłsudskiego w Pelplinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245126/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 139159,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 – Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy końcowego odcinka ul. Franciszka Ornassa.a) zaprojektowanie ul. Franciszka Ornassa na odcinku od parkingu przy Placu Grunwaldzkim do placu do zawracania na ul. Franciszka Ornassa o długości ok. 65,0 m jako ciągu pieszo – rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej/brukowej (w zależności od uzgodnienia z Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków) w zakresie dz. nr 134/1 obręb Pelplin;
- zaprojektowanie demontowalnych słupków wygradzających, uniemożliwiających ruch pojazdów z obu stron ciągu pieszo - rowerowego (możliwe okresowe dopuszczenie ruchu pojazdów poprzez demontaż słupków);
b) zaprojektowanie muru oporowego wzdłuż projektowanego ciągu pieszo – rowerowego (z ew. wykorzystaniem fragmentu dz. nr 134/3 obręb Pelplin);
c) zaprojektowanie zagospodarowania terenu w obszarze fragmentu dz. nr 134/3 obręb Pelplin sąsiadującego w dz. nr 134/1 z elementami małej architektury;
d) zaprojektowanie oświetlenia drogowego wzdłuż projektowanego ciągu pieszo – rowerowego;
e) zaprojektowanie odwodnienia ciągu pieszo – rowerowego do sieci kanalizacji deszczowej;
f) zaprojektowanie kanału technologicznego;
g) ew. zaprojektowanie usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną;
h) zaprojektowanie powiązań z terenami sąsiadującymi;
i) zaprojektowanie stałej organizacji ruchu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 59756,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2 – Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy ul. Piłsudskiego i ul. Dmowskiego w Pelplinie.a) zaprojektowanie budowy ul. Piłsudskiego (droga gminna nr 215430G) o długości ok. 445,0 m z jezdnią o nawierzchni bitumicznej i szerokości dostosowanej do łączących i krzyżujących się z nią ulic (5,5-6,0 m);
b) zaprojektowanie obustronnego chodnika z kostki betonowej wzdłuż projektowanej ulicy Piłsudskiego;
c) zaprojektowanie ul. Dmowskiego, jako ciągu pieszo – jezdnego o długości ok. 120,0 m o nawierzchni z kostki betonowej;
d) zaprojektowanie dowiązania do skrzyżowania z ul. Pasierba;
e) zaprojektowanie przebudowy skrzyżowania z ul. Kościuszki w zakresie wlotu do strony ul. Piłsudskiego;
f) zaprojektowanie budowy skrzyżowań z ul. Dmowskiego i ul. Parkową;
g) zaprojektowanie dowiązania do istniejącego fragmentu ul. Piłsudskiego w obszarze skrzyżowania z ul. Sportową;
h) w obszarze skrzyżowania z ul. Sportową zaprojektować wlot w kierunku drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr 369/10 obręb Pelplin;
i) zaprojektowanie urządzeń poprawiających bezpieczeństwo ruchu drogowego w obszarze skrzyżowań oraz przejść dla pieszych (np. aktywne oznakowanie przejść, wyniesione powierzchnie przejść dla pieszych
j) zaprojektowanie zjazdów na posesje;
k) zaprojektowanie odwodnienia do sieci kanalizacji deszczowej dla projektowanego układu drogowego;
l) zaprojektowanie oświetlenia drogowego dla projektowanego układu drogowego;
j) zaprojektowanie kanału technologicznego;
k) ew. zaprojektowanie usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną;
m) zaprojektowanie powiązań z terenami sąsiadującymi;
n) zaprojektowanie stałej organizacji ruchu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 79403,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75276,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACOWNIA PROJEKTOWA PROMAR MARIUSZ SZYSZKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392020773
7.3.4) Miejscowość: ROŻENTAL
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pracownia Projektowa "Promar" Mariusz Szyszkowski
jakie przetargi wygrała firma
Pracownia Projektowa "Promar" Mariusz Szyszkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 224 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94045,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89790,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACOWNIA PROJEKTOWA PROMAR MARIUSZ SZYSZKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392020773
7.3.4) Miejscowość: ROŻENTAL
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pracownia Projektowa "Promar" Mariusz Szyszkowski
jakie przetargi wygrała firma
Pracownia Projektowa "Promar" Mariusz Szyszkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89790,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 224 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.