eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszczZP.271.3.2024 Budowa stadionu i zagospodarowanie terenu przy ul. Sportowej w Pruszczu oraz rozbudowa Sali gimnastycznej w Serocku



Ogłoszenie z dnia 2024-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP.271.3.2024 Budowa stadionu i zagospodarowanie terenu przy ul. Sportowej w Pruszczu oraz rozbudowa Sali gimnastycznej w Serocku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRUSZCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 33

1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-120

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 525624323

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pruszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfc66dc2-cffc-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP.271.3.2024 Budowa stadionu i zagospodarowanie terenu przy ul. Sportowej w Pruszczu oraz rozbudowa Sali gimnastycznej w Serocku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfc66dc2-cffc-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013395/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa stadionu i zagospodarowania terenu przy ul. Sportowej w Pruszczu oraz rozbudowa sali gimnastycznej w Serocku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214049

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10215759,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Budowa „stadionu” w Pruszczu w trybie „zaprojektuj i wybuduj” obejmująca zadanie pn. „Budowa stadionu lekkoatletycznego w Pruszczu”
Przedmiot zamówienia Części I podzielony jest na cztery Etapy:
Etap I obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej oraz budowlano – wykonawczej budowy stadionu lekkoatletycznego w Pruszczu zwanej dalej „Dokumentacją” zgodnie z Programem Funkcjoinalno - Użytkowym (PFU). Projektowany obiekt spełniać musi wymagania dla uzyskania certyfikatu minimum kategorii Vb wg standardów Polskiego Związku Lekkoatletycznego. Zakres dokumentacji obejmuje budowę: pełnowymiarowego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej, sześciotorową okrężną bieżnię lekkoatletyczną, sześciotorową bieżnię prostą do biegu na 100 m i 110 m przez płotki zgodną z wymogami World Athletics oraz Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, zadaszoną w części trybuną dla 500 widzów, budynkiem zaplecza i oświetleniem stadionu. Dodatkowo projekt obejmuje również budowę ogrodzenia, parkingu, wjazdów, ciągów komunikacyjnych oraz niezbędną infrastrukturę towarzyszącą. Na terenie objętym opracowaniem znajduje się istniejąca infrastruktura sportowa z budynkami stanowiącymi zaplecze socjalno – szatniowe.
Planowana Inwestycja usytuowana jest na działkach działki nr: 307, 308, 290, 31/6 i 309 przy ul. Sportowej w Pruszczu. Dojazd od ulicy Sportowej.

Etapy II-IV obejmują wykonanie robót budowlanych dla części zakresu ujetego w dokumentacji i obejmuje:
− demontaż istniejącego osprzętu sportowego
− zdjęcie darni oraz ziemi urodzajnej
− wyznaczenie boiska, bieżni, dojazdu, drogi i chodników,
- wyrównanie terenu, wykorytowanie i osadzenie obrzeży, wokół boiska na fundamentach z betonu C16/20
− wykonanie drenażu, odwodnienia
- wykonanie instalacji oświetlenia terenu wraz z oświetleniem płyty boiska do standardu treningowego
− wykonanie podbudów
− ułożenie nawierzchni boiska z trawy syntetycznej oraz nawierzchnię poliuretanowo-gumową o grubości min 13 mm dla bieżni lekkoatletycznej oraz
− wyposażenie boiska w sprzęt sportowy (bramki aluminiowe, do piłki nożnej , chorągiewki narożne), linie boiska wklejane, białe, szerokości min. 8-10 cm
- wykonanie dojazdu do parkingu, utwardzenie części parkingu oraz części chodników i dojść oraz miejsc pod trybuny,
- wykonanie piłkochwytów oraz części ogrodzenia w tym stref kibiców,
Po wykonaniu obiektu i wykonaniu oznakowania bieżni i rozbiegów (wyznaczenie miejsc startu,
ustawień płotków, przeszkód, rozbiegów itp.) wymagane jest przygotowanie – przez uprawnionego geodetę, posiadającego uprawnienia w zakresie 4. geodezyjna obsługa inwestycji – „Raportu pomiarowego”, potwierdzającego parametry wybudowanych urządzeń (bieżni, skoczni i rzutni) i ich zgodność z przepisami IAAF.
Po wykonaniu obiektu wymagane jest sprawdzenie, przez jedno z laboratoriów akredytowanych przez IAAF albo przez rekomendowane przez PZLA: Instytut Sportu lub Instytut Techniki Budowlanej w Warszawie, właściwości fizyko-chemicznych zainstalowanej nawierzchni, w stosunku do parametrów określonych w karcie technicznej produktu. Badania muszą być wykonane zgodnie z metodyką ustaloną przez IAAF.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 7887800 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Zagospodarowanie terenu przy ul. Sportowej w Pruszczu
Zmiana zagospodarowania terenu polegająca na budowie kompleksu sportowo-rekreacyjno-kulturalnego wraz z infrastrukturą zewnętrzną.
Przedmiot zamówienia drugiej części obejmuje zagospodarowanie działek nr 287 i 6/2 zlokalizowanych w Pruszczu przy ul. Sportowej, w celu stworzenia terenu turystyczno - sportowo -rekreacyjnego „PARK POKOLEŃ”.

Etap I obejmuje budowę:
- instalacje sanitarne: instalacji zewnętrznej sanitarnej, wodociągowej, kanalizacyjnej (zasilanie toalety i fontanny) i energetycznej
- oświetlenia terenu,
- roboty ziemne
- toalety publicznej – kontenerowej,

Etap II obejmuje kontynuacja Etapu I i roboty drogowe i roboty budowlane, tj. budowę:
- nawierzchni brukarskich, chodniki,
- toru dla rolkarzy o nawierzchni bitumicznej
- ścieżki kompozytowej
- utwardzenia z kostki betonowej przy tężni, fontannie posadzkowej i widowni,
- posadzki wodno - fontannowej,
- altan - typowa szkieletowa 450x450cm,
- placu zabaw,
- tężni z kurtyną,
- skateparku (nawierzchnia bitumiczna)

Etap III obejmuje zakończenie prac etapu I i II oraz budowę:
- małej architektury: ławki, śmietniki, stojaki rowerowe,
- skateparku (montaż 5 elementów/przeszkód),
- wykonanie terenu zieleni (trawniki), zieleń ozdobna, zieleń izolacyjna;
- prace wykończeniowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1563544,23 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: „Dobudowa do istniejącej Sali gimnastycznej w Serocku pomieszczenia magazynowego” oraz dostosowanie źródła ciepła dla istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Serocku.
Przedmiot zamówienia części trzeciej:
Etap I obejmuje dostosowanie źródła ciepła dla istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Serocku z magazynem sprzętu sportowego poprzez wymianę kotłów na paliwo stałe na kaskadę 3 kotłów gazowych kondensacyjnych o mocy 136 kW każdy, wraz z wewnętrzną instalacją gazu oraz dostosowanie pomieszczenia kotłowni do wymagań warunków technicznych, warunków ochrony p.poż i środowiska. W zakres prac wchodzi także zewnętrzna i wewnętrzna instalacja gazu niskiego ciśnienia (od szafki gazowej SK2 do kotłów gazowych).

Etap II kontynuacja robót budowlanych z etapu I i rozpoczęcie robót obejmujących rozbudowę Szkoły Podstawowej w Serocku o pomieszczenie magazynu na sprzęt sportowy i przebudowę budynku Szkoły Podstawowej w Serocku, w związku z projektowanym otworem bramowym, łączącym istniejącą salę gimnastyczną z projektowanym magazynem sprzętu sportowego. Projektowana rozbudowa o powierzchni 114 m2 jest jednokondygnacyjna, niepodpiwniczona z dachem jednospadowym i znajdować się będzie na elewacji wschodniej, istniejącej sali gimnastycznej, na działce nr 350/11 w Serocku, przy ul. Wyzwolenia. Pomieszczenie magazynu nie będzie pomieszczeniem przeznaczonym na stały pobyt ludzi i służyć będzie do przechowywania sprzętów i urządzeń potrzebnych do prowadzenia lekcji wychowania fizycznego, na zewnątrz sali gimnastycznej. Budynek o konstrukcji murowanej z bloczków betonu komórkowego, z dachem jednospadowym, konstrukcji stalowej, pokrytym płytą warstwową wraz z instalacją elektryczną oświetleniową oraz Instalacją c.o. obejmującą montaż nagrzewnicy wodnej zasilanej z istniejącej kotłowni.

Etap III kontynuacja oraz wykonanie robót końcowych etapu II.

W zakresie przedmiotowego zamówienia nie są zawarte wszystkie prace ujęte w dokumentacji budowlano-wykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45262210-6 - Fundamentowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442100-8 - Roboty malarskie

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.5.5.) Wartość części: 1563544,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający planuje przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2382510,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2382510,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2382510 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH AS-BUD Sławomir Górka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340870440

7.3.3) Ulica: Bydgoska 6

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-120

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2382510 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 659280 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 730000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 659280 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH AS-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122764065

7.3.3) Ulica: Bydgoska 6

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-120

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 659280 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.