eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługa prowadzenia warsztatów dla uczniów, rozwijających ich uzdolnienia i umiejętności w zakresie projektowania i produkcji wspomaganej komputerowo CAD/CAM/CNC - w podziale na 3 zadania.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa prowadzenia warsztatów dla uczniów, rozwijających ich uzdolnienia i umiejętności w zakresie projektowania i produkcji wspomaganej komputerowo CAD/CAM/CNC – w podziale na 3 zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931911784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 49A

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwolicka@ckz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckz.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41061d63-f188-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa prowadzenia warsztatów dla uczniów, rozwijających ich uzdolnienia i umiejętności w zakresie projektowania i produkcji wspomaganej komputerowo CAD/CAM/CNC – w podziale na 3 zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41061d63-f188-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341429

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038149/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa prowadzenia warsztatów stacjonarnych dla uczniów/uczennic - CAD/CAM/CNC (w podziale na 3 zadania)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Czas zawodowców” - w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, w ramach osi priorytetowej FEDS.08.00, Działanie FEDS.08.01 Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego (z wyłączeniem infrastruktury).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268685

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/TP/CKZ/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 553010,50 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 257742,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia dla Zadania 1 jest usługa prowadzenia stacjonarnych warsztatów dla minimalnie 6, a maksymalnie 7 uczniów/uczennic, rozwijających ich uzdolnienia i umiejętności w zakresie projektowania i produkcji wspomaganej komputerowo - CAD/CAM/CNC w zawodzie elektronika.

2. Warsztaty będą realizowane dla 1 grupy, w cyklu maksymalnie 43 spotkań warsztatowych, w tym:
a) maksymalnie 24 spotkania w roku 2024,
b) maksymalnie 19 spotkań w roku 2025,
- w wymiarze: maksymalnie 6 godzin dydaktycznych/każde spotkanie warsztatowe (1 godz. dydaktyczna = 45 min).

3. Spotkania warsztatowe mogą odbywać się wyłącznie w soboty (z wyłączeniem świąt, wakacji i ferii zimowych).

4. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji warsztatów w inne dni i w innym zakresie godzin – wyłącznie po akceptacji tych terminów przez Zamawiającego.

5. Harmonogram realizacji usługi przekazywany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego (po jego wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą), każdorazowo do 15. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym usługa zaplanowana będzie do realizacji.

6. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić program warsztatów Zamawiającemu do akceptacji – w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

7. Program warsztatów musi zawierać:
1) krótki opis idei warsztatów,
2) wskazanie konkretnych celów warsztatów, metody pracy, wymienienie poszczególnych bloków tematycznych warsztatów wraz z czasem przeznaczonym na dany obszar,
3) opis planowanych efektów uczenia się wraz kryteriami
i metodami ich weryfikacji - efekty uczenia się powinny zostać opisane
w sposób zrozumiały dla osób rozpoczynających naukę, powinny być konkretne i jednoznaczne oraz możliwe do osiągnięcia, muszą być mierzalne i możliwe do zaobserwowania oraz
do zweryfikowania.

8. Program warsztatów Wykonawca przygotuje w języku polskim, wersji papierowej (w formie zwartej/spiętej) na wzorze przekazanym przez Zamawiającego (materiały muszą być oznaczone nazwą warsztatów i nazwą projektu oraz opatrzone informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej i muszą zostać oznakowane logotypami przekazanymi przez Zamawiającego).

9. Wykonawca zobowiązany jest w pierwszym dniu warsztatów, przed ich rozpoczęciem, do zapoznania uczestników z programem.

10. Wykonawca przeprowadzi warsztaty zgodnie z programem zaakceptowanym przez Zamawiającego i z przekazanym mu harmonogramem.

11. Wykonawca otrzyma listę obecności na wzorze przygotowanym przez Zamawiającego - Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania listy obecności uczniom (podczas każdego ze spotkań warsztatowych) i zatwierdzenia jej swoim podpisem potwierdzającym obecność uczniów/uczennic na warsztatach.

12. Wykonawca zobowiązany jest dokonać:
1) walidacji początkowej kwalifikacji i kompetencji uczestników/uczestniczek warsztatów;
2) walidacji końcowej, celem weryfikacji podniesienia kwalifikacji i kompetencji uczestników/uczestniczek warsztatów;
i przekazania wyników wykonanej walidacji na protokole walidacyjnym (którego wzór Wykonawca otrzyma od Zamawiającego) - w terminie do 5 dni od dnia zrealizowania ostatniego warsztatu.

13. Zamawiający informuje, że warsztaty odbędą się na terenie Centrum Kształcenia Zawodowego, ul. Strzegomska 49a, 53-611 Wrocław.

14. Zamawiający zapewni wymagane do przeprowadzenia warsztatów pracownie specjalistyczne, z których każda wyposażona będzie w odpowiedni sprzęt niezbędny do przeprowadzenia warsztatów, tj.:

1) Maszyny CNC
a) Pionowe 5-osiowe centrum obróbcze DMG MORI CMX-50U (sterowanie Heidenhain TNC 620)
b) Tokarka z napędzanymi narzędziami DMG CMX-350 (sterowanie Siemens 840D SL)
c) Frezarka EMCO VMC-100 (sterowanie Heidenhain TNC 320)
d) Tokarka EMCO EmcoTURN-120 (sterowanie Heidenhain Manual Plus 620)
e) Ćwiczeniowa frezarka 5-osiowa APS (sterowanie Heidenhain TNC 321)
f) Stołowa frezarko-grawerka ErgWind MFG4025P (sterowanie PikoCNC)
g) Urządzenie do pomiaru narzędzi Haimer UNO 20|40 Microset
2) Sprzęt laserowy
a) Laser CO2 Trotec Speedy 360
b) Laser Fiber TrotecSpeedMaker 300
c) Laser CO2 Universall
3) Sprzęt do druku 3D
a) Drukarka 3D FDM RAISE 3D Pro 3
b) Drukarka 3D FDM Bambu Lab X1 Carbon Combo
c) Drukarka 3D żywiczna Prusa SL1S SPEED 3D
d) Myjka i naświetlarka UV Prusa CW1S
4) Urządzenia pomiarowe
a) Współrzędnościowy sprawdzian produkcyjny Renishaw Equator 300
b) Wysokościomierze, mikrometry, suwmiarki, kątomierze, sprawdziany itp.
5) Pozostałe maszyny
a) Piła taśmowa Bernardo HBS 275 Pro
b) Piła ukosowa Makita
c) Piła tarczowa FestoTool
d) Wiertarka stołowa Bosch
6) Urządzenia do prac elektronicznych: lutownice, mierniki, oscyloskopy, zasilacze programowalne itp.

15. Zamawiający zapewnieni niezbędne do przeprowadzenia warsztatów materiały eksploatacyjne, służące realizacji programu warsztatów.

16. Celem szkolenia jest wsparcie rozwijania kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną.

17. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić warsztaty zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 85914,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia dla Zadania 2 jest usługa prowadzenia stacjonarnych warsztatów dla minimalnie 6, a maksymalnie 7 uczniów/uczennic, rozwijających ich uzdolnienia i umiejętności w zakresie projektowania i produkcji wspomaganej komputerowo - CAD/CAM/CNC w zawodzie mechatronika.

2. Warsztaty będą realizowane dla 1 grupy, w cyklu maksymalnie 43 spotkań warsztatowych, w tym:
a) maksymalnie 24 spotkania w roku 2024,
b) maksymalnie 19 spotkań w roku 2025,
- w wymiarze: maksymalnie 6 godzin dydaktycznych/każde spotkanie warsztatowe (1 godz. dydaktyczna = 45 min).
3. Spotkania warsztatowe mogą odbywać się wyłącznie w soboty (z wyłączeniem świąt, wakacji i ferii zimowych).

4. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji warsztatów w inne dni i w innym zakresie godzin – wyłącznie po akceptacji tych terminów przez Zamawiającego.

5. Harmonogram realizacji usługi przekazywany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego (po jego wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą), każdorazowo do 15. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym usługa zaplanowana będzie do realizacji.

6. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić program warsztatów Zamawiającemu do akceptacji – w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

7. Program warsztatów musi zawierać:
1) krótki opis idei warsztatów,
2) wskazanie konkretnych celów warsztatów, metody pracy, wymienienie poszczególnych bloków tematycznych warsztatów wraz z czasem przeznaczonym na dany obszar,
3) opis planowanych efektów uczenia się wraz kryteriami
i metodami ich weryfikacji - efekty uczenia się powinny zostać opisane
w sposób zrozumiały dla osób rozpoczynających naukę, powinny być konkretne i jednoznaczne oraz możliwe do osiągnięcia, muszą być mierzalne i możliwe do zaobserwowania oraz
do zweryfikowania.

8. Program warsztatów Wykonawca przygotuje w języku polskim, wersji papierowej (w formie zwartej/spiętej) na wzorze przekazanym przez Zamawiającego (materiały muszą być oznaczone nazwą warsztatów i nazwą projektu oraz opatrzone informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej i muszą zostać oznakowane logotypami przekazanymi przez Zamawiającego).

9. Wykonawca zobowiązany jest w pierwszym dniu warsztatów, przed ich rozpoczęciem, do zapoznania uczestników z programem.

10. Wykonawca przeprowadzi warsztaty zgodnie z programem zaakceptowanym przez Zamawiającego i z przekazanym mu harmonogramem.

11. Wykonawca otrzyma listę obecności na wzorze przygotowanym przez Zamawiającego - Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania listy obecności uczniom (podczas każdego ze spotkań warsztatowych) i zatwierdzenia jej swoim podpisem potwierdzającym obecność uczniów/uczennic na warsztatach.

12. Wykonawca zobowiązany jest dokonać:
1) walidacji początkowej kwalifikacji i kompetencji uczestników/uczestniczek warsztatów;
2) walidacji końcowej, celem weryfikacji podniesienia kwalifikacji i kompetencji uczestników/uczestniczek warsztatów;
i przekazania wyników wykonanej walidacji na protokole walidacyjnym (którego wzór Wykonawca otrzyma od Zamawiającego) - w terminie do 5 dni od dnia zrealizowania ostatniego warsztatu.

13. Zamawiający informuje, że warsztaty odbędą się na terenie Centrum Kształcenia Zawodowego, ul. Strzegomska 49a, 53-611 Wrocław.

14. Zamawiający zapewni wymagane do przeprowadzenia warsztatów pracownie specjalistyczne, z których każda wyposażona będzie w odpowiedni sprzęt niezbędny do przeprowadzenia warsztatów, tj.:
1) Maszyny CNC
a) Pionowe 5-osiowe centrum obróbcze DMG MORI CMX-50U (sterowanie Heidenhain TNC 620)
b) Tokarka z napędzanymi narzędziami DMG CMX-350 (sterowanie Siemens 840D SL)
c) Frezarka EMCO VMC-100 (sterowanie Heidenhain TNC 320)
d) Tokarka EMCO EmcoTURN-120 (sterowanie Heidenhain Manual Plus 620)
e) Ćwiczeniowa frezarka 5-osiowa APS (sterowanie Heidenhain TNC 321)
f) Stołowa frezarko-grawerka ErgWind MFG4025P (sterowanie PikoCNC)
g) Urządzenie do pomiaru narzędzi Haimer UNO 20|40 Microset
2) Sprzęt laserowy
a) Laser CO2 Trotec Speedy 360
b) Laser Fiber TrotecSpeedMaker 300
c) Laser CO2 Universall
3) Sprzęt do druku 3D
a) Drukarka 3D FDM RAISE 3D Pro 3
b) Drukarka 3D FDM Bambu Lab X1 Carbon Combo
c) Drukarka 3D żywiczna Prusa SL1S SPEED 3D
d) Myjka i naświetlarka UV Prusa CW1S
4) Urządzenia pomiarowe
a) Współrzędnościowy sprawdzian produkcyjny Renishaw Equator 300
b) Wysokościomierze, mikrometry, suwmiarki, kątomierze, sprawdziany itp.
5) Pozostałe maszyny
a) Piła taśmowa Bernardo HBS 275 Pro
b) Piła ukosowa Makita
c) Piła tarczowa FestoTool
d) Wiertarka stołowa Bosch
6) Urządzenia do prac elektronicznych: lutownice, mierniki, oscyloskopy, zasilacze programowalne itp.

15. Zamawiający zapewnieni niezbędne do przeprowadzenia warsztatów materiały eksploatacyjne, służące realizacji programu warsztatów.

16. Celem szkolenia jest wsparcie rozwijania kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną.

17. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić warsztaty zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 85914,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia dla Zadania 3 jest usługa prowadzenia stacjonarnych warsztatów dla minimalnie 6, a maksymalnie 7 uczniów/uczennic, rozwijających ich uzdolnienia i umiejętności w zakresie projektowania i produkcji wspomaganej komputerowo - CAD/CAM/CNC w zawodzie automatyka.

2. Warsztaty będą realizowane dla 1 grupy, w cyklu maksymalnie 43 spotkań warsztatowych, w tym:
a) maksymalnie 24 spotkania w roku 2024,
b) maksymalnie 19 spotkań w roku 2025,
- w wymiarze: maksymalnie 6 godzin dydaktycznych/każde spotkanie warsztatowe (1 godz. dydaktyczna = 45 min).

3. Spotkania warsztatowe mogą odbywać się wyłącznie w soboty (z wyłączeniem świąt, wakacji i ferii zimowych).

4. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji warsztatów w inne dni i w innym zakresie godzin – wyłącznie po akceptacji tych terminów przez Zamawiającego.

5. Harmonogram realizacji usługi przekazywany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego (po jego wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą), każdorazowo do 15. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym usługa zaplanowana będzie do realizacji.

6. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić program warsztatów Zamawiającemu do akceptacji – w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

7. Program warsztatów musi zawierać:
2) krótki opis idei warsztatów,
3) wskazanie konkretnych celów warsztatów, metody pracy, wymienienie poszczególnych bloków tematycznych warsztatów wraz z czasem przeznaczonym na dany obszar,
4) opis planowanych efektów uczenia się wraz kryteriami
i metodami ich weryfikacji - efekty uczenia się powinny zostać opisane
w sposób zrozumiały dla osób rozpoczynających naukę, powinny być konkretne i jednoznaczne oraz możliwe do osiągnięcia, muszą być mierzalne i możliwe do zaobserwowania oraz
do zweryfikowania.

8. Program warsztatów Wykonawca przygotuje w języku polskim, wersji papierowej (w formie zwartej/spiętej) na wzorze przekazanym przez Zamawiającego (materiały muszą być oznaczone nazwą warsztatów i nazwą projektu oraz opatrzone informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej i muszą zostać oznakowane logotypami przekazanymi przez Zamawiającego).

9. Wykonawca zobowiązany jest w pierwszym dniu warsztatów, przed ich rozpoczęciem, do zapoznania uczestników z programem.

10. Wykonawca przeprowadzi warsztaty zgodnie z programem zaakceptowanym przez Zamawiającego i z przekazanym mu harmonogramem.

11. Wykonawca otrzyma listę obecności na wzorze przygotowanym przez Zamawiającego - Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania listy obecności uczniom (podczas każdego ze spotkań warsztatowych) i zatwierdzenia jej swoim podpisem potwierdzającym obecność uczniów/uczennic na warsztatach.

12. Wykonawca zobowiązany jest dokonać:
1) walidacji początkowej kwalifikacji i kompetencji uczestników/uczestniczek warsztatów;
2) walidacji końcowej, celem weryfikacji podniesienia kwalifikacji i kompetencji uczestników/uczestniczek warsztatów;
i przekazania wyników wykonanej walidacji na protokole walidacyjnym (którego wzór Wykonawca otrzyma od Zamawiającego) - w terminie do 5 dni od dnia zrealizowania ostatniego warsztatu.

13. Zamawiający informuje, że warsztaty odbędą się na terenie Centrum Kształcenia Zawodowego, ul. Strzegomska 49a, 53-611 Wrocław.

14. Zamawiający zapewni wymagane do przeprowadzenia warsztatów pracownie specjalistyczne, z których każda wyposażona będzie w odpowiedni sprzęt niezbędny do przeprowadzenia warsztatów, tj.:
1) Maszyny CNC
a) Pionowe 5-osiowe centrum obróbcze DMG MORI CMX-50U (sterowanie Heidenhain TNC 620)
b) Tokarka z napędzanymi narzędziami DMG CMX-350 (sterowanie Siemens 840D SL)
c) Frezarka EMCO VMC-100 (sterowanie Heidenhain TNC 320)
d) Tokarka EMCO EmcoTURN-120 (sterowanie Heidenhain Manual Plus 620)
e) Ćwiczeniowa frezarka 5-osiowa APS (sterowanie Heidenhain TNC 321)
f) Stołowa frezarko-grawerka ErgWind MFG4025P (sterowanie PikoCNC)
g) Urządzenie do pomiaru narzędzi Haimer UNO 20|40 Microset
2) Sprzęt laserowy
a) Laser CO2 Trotec Speedy 360
b) Laser Fiber TrotecSpeedMaker 300
c) Laser CO2 Universall
3) Sprzęt do druku 3D
a) Drukarka 3D FDM RAISE 3D Pro 3
b) Drukarka 3D FDM Bambu Lab X1 Carbon Combo
c) Drukarka 3D żywiczna Prusa SL1S SPEED 3D
d) Myjka i naświetlarka UV Prusa CW1S
4) Urządzenia pomiarowe
a) Współrzędnościowy sprawdzian produkcyjny Renishaw Equator 300
b) Wysokościomierze, mikrometry, suwmiarki, kątomierze, sprawdziany itp.
5) Pozostałe maszyny
a) Piła taśmowa Bernardo HBS 275 Pro
b) Piła ukosowa Makita
c) Piła tarczowa FestoTool
d) Wiertarka stołowa Bosch

6) Urządzenia do prac elektronicznych: lutownice, mierniki, oscyloskopy, zasilacze programowalne itp.

15. Zamawiający zapewnieni niezbędne do przeprowadzenia warsztatów materiały eksploatacyjne, służące realizacji programu warsztatów.

16. Celem szkolenia jest wsparcie rozwijania kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną.

17. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić warsztaty zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 85914,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANISŁAW POKUTYCKI "SONUS"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932649800

7.3.3) Ulica: ul. Białoskórnicza 15-16/1 lokal 10

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-134

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANISŁAW POKUTYCKI "SONUS"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932649800

7.3.3) Ulica: ul. Białoskórnicza 15-16/1 lokal 10

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-134

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANISŁAW POKUTYCKI "SONUS"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932649800

7.3.3) Ulica: ul. Białoskórnicza 15-16/1 lokal 10

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-134

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.