eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dopiewo"Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, które zostaną wytworzone przez oczyszczalnię ścieków w Dopiewie"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, które zostaną wytworzone przez oczyszczalnię ścieków w Dopiewie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631286380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 15

1.5.2.) Miejscowość: Dopiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-070

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 8148 231

1.5.8.) Numer faksu: 61 8942 032

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zukdopiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukdopiewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zukdopiewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka gminna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, które zostaną wytworzone przez oczyszczalnię ścieków w Dopiewie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa887a3c-dfcd-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341461

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108969/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZUK-02/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 320000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia wg kodu CPV:
90513600-2 - Usługi usuwania osadów
90513700-3 - Usługi transportu osadów
90513800-4 - Usługi obróbki osadów
90513900-5 - Usługi likwidacji osadów

2. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadu:
Ustabilizowane komunalne osady ściekowe, o kodzie 19 08 05 z oczyszczalni ścieków w Dopiewie, 62-070 ul. Komunalna
3. Szacunkowa ilość wytworzonych ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych przeznaczonych do odzysku lub unieszkodliwienia w skali miesiąca wynosi około 120 Mg. Ilość może być różna, w zależności od pory roku. Przewidywana ilość komunalnych osadów ściekowych w trakcie realizacji zamówienia wynosi 1 500 Mg.
Ilość wytworzonych osadów z oczyszczalni ścieków przeznaczonych do odzysku lub unieszkodliwienia podana jest orientacyjna. Została podana w celu porównania ofert. Faktyczne ilości przedmiotowych osadów mogą nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego. Z tytułu zmniejszenia ilości wywożonych osadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. Ilość produktów podana powyżej jest szacunkowa i może ulec zmianie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Rzeczywiste ilości produktów zamawianych przez Zamawiającego wynikać będą z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia.

4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamawiający dopuszcza następujące procesy odzysku:
R1 - Wykorzystanie głównie jako paliwa lub innego środka wytwarzania energii;
R3 - Recykling lub odzysk substancji organicznych, które nie są stosowane jako rozpuszczalniki ( w tym kompostowanie i inne biologiczne procesu przekształcania )
R13 - Magazynowanie odpadów poprzedzające którykolwiek z procesów wymienionych w pozycji R1-R12 ( z wyjątkiem wstępnego magazynowania u wytwórcy odpadów)
R 10 - Obróbka na powierzchni ziemi przynosząca korzyści dla rolnictwa lub poprawę stanu środowiska
Zamawiający dopuszcza następujące procesy unieszkodliwiania:
D10 - Przekształcanie termiczne na lądzie

Osady ściekowe z oczyszczalni ścieków w Dopiewie do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia przewożone będą transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy.

Środki transportu Wykonawcy winny zapewniać utrzymanie nawierzchni dróg pod względem czystości (zarówno zakładowych jak i publicznych), w trakcie realizacji zadania i każdorazowo po jej zakończeniu.
Wywóz odbywać się będzie na podstawie zleceń wysyłanych drogą elektroniczną przez Zamawiającego do Wykonawcy. Zlecenia będą składane na 5 (pięć) dni przed planowanym wywozem. W zleceniach wskazane będzie miedzy innymi przybliżona waga osadów przeznaczonych do odbioru przez Wykonawcę w ramach danego zlecenia (jednokrotnego).
Zamawiający zapewni załadunek osadu.
Odbiór osadu i podstawienie środków transportu nastąpi w dni robocze ( od poniedziałku do piątku) od 8:00 do 15:00.

Wykonawca powinien dostosować parametry sprzętu używanego do wywozu osadów do wymogów technicznych Zamawiającego, w tym uwzględnić:
 szerokość wjazdu pod wiatę na oczyszczalni w Dopiewie wynosi 5 m (metrów),
 środki transportowe Wykonawcy wykorzystywane podczas wywozu osadów w ramach niniejszej umowy będą przystosowane do przewozu tego typu ładunków (osadów) i powinny być tego rodzaju, aby zapewniać utrzymanie nawierzchni dróg pod względem czystości (zarówno zakładowych jak i publicznych), w trakcie realizacji zadania i każdorazowo po jej zakończeniu,
 wszystkie wykorzystywane przez Wykonawcę lub Podwykonawców środki transportu powinny umożliwiać wywiezienie każdorazowo minimum 15 Mg osadu.

Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności materialnej za mienie Wykonawcy.

Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługi odbioru osadów w sposób umożliwiający ciągłość funkcjonowania oczyszczalni. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i wywozu osadów również w dni w których temperatura powietrza wynosić będzie poniżej 0ºC.

Wykonawca powinien w ofercie określić sposób i miejsce odzysku lub unieszkodliwiania osadów. Nie można zmienić sposobu odzysku lub unieszkodliwiania bez pisemnej zgody Zleceniodawcy.

Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tytułu nie wykonania wywozu zaplanowanych przez Zamawiającego ilości odpadów.
Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności materialnej za mienie Wykonawcy.

Odzysk lub unieszkodliwianie ustabilizowanych osadów ściekowych powinno odbywać się zgodnie z zasadami postępowania z odpadami określonymi w obowiązujących przepisach Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2021.779 t.j. z dnia 2021.04.27 ze zm.). oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.

Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia, na każde żądanie Zamawiającego, dokumentu potwierdzającego prawo do dysponowania nieruchomością, na której składowane lub magazynowane lub stosowane są osady będące przedmiotem niniejszej umowy.

Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zniszczenia i zanieczyszczenia odnośnie ruchomości i nieruchomości osób trzecich, a także Zamawiającego, spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.

Wykonawca przyjmuje na siebie całkowitą odpowiedzialność faktyczną, prawną i finansową związaną z realizacją przedmiotu umowy w tym z gospodarczym wykorzystaniem przedmiotowych osadów ściekowych w wyznaczonym miejscu, a zwłaszcza wynikającą z przepisów ochrony środowiska. Odpowiedzialność ta rozpoczyna się od momentu załadunku odpadów na środki transportu Wykonawcy lub przez niego wskazane, w miejscu na terenie danej oczyszczalni ścieków. Z tą chwilą Wykonawca staje się posiadaczem odpadów i obciążony zostaje wszelkimi obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2021.779 t.j. z dnia 2021.04.27 ze zm.) i ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U.2020.1219 t.j. z dnia 2020.07.09 ze zm.) w szczególności dotyczącymi transportu, odzysku lub unieszkodliwiania.

Wykonawca zapewni szczelny (niepowodujący wycieków), posiadający odpowiednią ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu (transportu) osadów, zabezpieczony przed wypadaniem lub wywiewaniem i niekorzystnym działaniem warunków atmosferycznych, transport osadów ściekowych zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2021.779 t.j. z dnia 2021.04.27 ze zm.). Załadunek i transport muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami a w szczególności z ustawą o transporcie drogowym z dnia z dnia 6 września 2001 r. ( Dz.U.2021.919 t.j. z dnia 2021.05.19 ze zm.), Ustawą z dnia z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2021.450 t.j. z dnia 2021.03.12 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.2016.2022 t.j. z dnia 2016.12.15 ze zm.).


Wykonawca w oparciu o wystawione przez zamawiającego kwity wagowe oraz potwierdzony transport i przejęcie odpadów przez Zamawiającego wystawi fakturę zbiorczą. Wykonawca będzie wystawiał faktury ostatniego dnia każdego miesiąca. Faktura powinna uwzględniać wszystkie kwity wagowe z danego miesiąca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513700-3 - Usługi transportu osadów

90513800-4 - Usługi obróbki osadów

90513900-5 - Usługi likwidacji osadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EcoTarget Jakub Łyś

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Agrotechniczne Jarosław Ratajak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721231639

7.3.4) Miejscowość: Lusówko

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.