Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedłużenie umowy serwisowej systemu GRANIT 2024-2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022287361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lucyna.wdowik-chlebek@cui.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.wroclaw.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi informatyczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedłużenie umowy serwisowej systemu GRANIT 2024-20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd726507-02e6-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104237/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 ZZK - Wsparcie systemu GRANIT : Nadzór autorski i opieka serwisowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301650
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
prawne: art. 305 ust. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1) lit. b) ustawy Pzp
faktyczne: Przedmiotem umowy wsparcie producenta - obsługa serwisowa, wsparcie, aktualizacja oprogramowania.
Zaproszony Wykonawca posiada prawa autorskie do programu (Systemu) wskazanego w przedmiocie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUI-ZZ.3200.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszej umowy jest:
a. w ramach zamówienia podstawowego: świadczenie przez Wykonawcę, za wynagrodzeniem, w okresie od dnia 01.07.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. usługi zdalnego nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem autorstwa Wykonawcy o nazwie Zintegrowany System Wspomagający Zarządzanie Nieruchomościami „GRANIT” (dalej: System),
b. w ramach prawa opcji: świadczenie przez Wykonawcę, za wynagrodzeniem, w okresie od dnia 1.01.2025 r. do dnia 30.06.2025 r. usługi zdalnego nadzoru autorskiego nad Systemem,
c. w ramach prawa opcji: wykonywanie prac programistycznych (tj.: przygotowanie skryptów i programów do Systemu) związanych z rozbudową działających mechanizmów systemowych Systemu oraz udzielenie konsultacji i szkoleń dla wskazanych pracowników Zamawiającego z obsługi Systemu w rozmiarze do 100 roboczogodzin – zdalnie lub w siedzibie Zamawiającego (według wyboru Zamawiającego) – wynikające z bieżących potrzeb Zamawiającego; zakres szkolenia pracowników Zamawiającego odpowiadać będzie zakresowi „Specyfikacji Funkcjonalnej Modułu” (załącznik nr 4 do Umowy). W ramach prac programistycznych Wykonawca może zostać w szczególności zobowiązany do dostarczenia aktualizacji wprowadzającej w Systemie zmiany wynikające ze zmiany przepisów prawa miejscowego i w takim wypadku Strony ustalają, że dla prac programistycznych prowadzonych w związku z aktualizacją Systemu wynikającą ze zmian przepisów prawa miejscowego, Zamawiającemu przysługuje upust w wysokości 25% od wynagrodzenia ustalonego w Umowie za każdą roboczogodzinę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Projekcie umowy wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418815,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418815,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418815,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DomConsult Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811651976
7.3.3) Ulica: Aleje Solidarności 46
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-696
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418815,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO NAWILŻACZY POWIETRZA DLA SOI JASTRZĘBIE (3 ZADANIA)
- Dostawa odczynników do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząstek na podstawie umowy ramowej
- Dostawa środków do dezynfekcji, formaliny, wapna sodowanego
- "Usługa wsparcia dla oprogramowania Kaseya VSA."
- TERMOMODERNIZACJA I REMONT BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. WIĘCKOWSKIEGO 21 WE WROCŁAWIU
- DOSTAWA MONITORA DO POMIARÓW HEMODYNAMICZNYCH - 1 KPL.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup licencji na usługę wsparcia dla Fudo na 3 lata
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, podłoży, testów, materiałów zużywalnych dla potrzeb pracowni mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów z wpięciem do LIS i opieką aplikacyjną.
- Opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Gminie Krobia w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczna Gmina Krobia"
- Świadczenie Usługi Wsparcia Technicznego dla 2 szt. urządzeń nShield Connect XC Base
- "Usługa serwisowa dotycząca oprogramowania AMMS Plus oraz Infomedica"
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.