Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00281029/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
- 2024/BZP 00291669/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-18
- 2024/BZP 00297396/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz odpadów komunalnych - znak sprawy: Z/32/PN/24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870298738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr. Ludwika Rydygiera 15/17
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bieganski.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.bieganski.org (zakładka: Platforma Zakupowa Nowa) lub bezpośrednio https://platformazakupowa.pl/pn/bieganski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz odpadów komunalnych - znak sprawy: Z/32/PN/242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3f631de-f7e6-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341549
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029662/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odpady komunalne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281029
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z/32/PN/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 Odpady komunalne zmieszane i segregowane1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi wywozu odpadów komunalnych z obiektów Zamawiającego zlokalizowanych w Grudziądzu przy ul. Ludwika Rydygiera 15/17 i przy ul. Szpitalnej 6, których rodzaj wraz z kodami, częstotliwość wywozu, harmonogram wywozu oraz szacunkowe ilości określone zostały w Załączniku nr 2 i 6 do SWZ oraz zgodnie
z Projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Złącznik nr 4 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
wyposażenie Zamawiającego przez Wykonawcę w pojemniki na odpady, oznaczone odpowiednim kolorem oraz odpowiednio oznakowane widocznym napisem określającym ich przeznaczenie zgodnie z obowiązującymi przepisami (ilość oraz wielkość pojemników zostały określone w Załączniku nr 2 do SWZ),
odbiór przez Wykonawcę odpadów komunalnych z pojemników ustawionych na okres obowiązywania umowy przez Wykonawcę we wskazanym miejscu tymczasowego składowania odpadów na terenie obiektów przy ul. Ludwika Rydygiera 15/17 i ul. Szpitalnej 6 w Grudziądzu,
transport i zagospodarowanie przez Wykonawcę odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 535228,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 Odpady kuchenne ulegające biodegradacji1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi wywozu odpadów komunalnych z obiektów Zamawiającego zlokalizowanych w Grudziądzu przy ul. Ludwika Rydygiera 15/17 i przy ul. Szpitalnej 6, których rodzaj wraz z kodami, częstotliwość wywozu, harmonogram wywozu oraz szacunkowe ilości określone zostały w Załączniku nr 2 i 6 do SWZ oraz zgodnie
z Projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Złącznik nr 4 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
wyposażenie Zamawiającego przez Wykonawcę w pojemniki na odpady, oznaczone odpowiednim kolorem oraz odpowiednio oznakowane widocznym napisem określającym ich przeznaczenie zgodnie z obowiązującymi przepisami (ilość oraz wielkość pojemników zostały określone w Załączniku nr 2 do SWZ),
odbiór przez Wykonawcę odpadów komunalnych z pojemników ustawionych na okres obowiązywania umowy przez Wykonawcę we wskazanym miejscu tymczasowego składowania odpadów na terenie obiektów przy ul. Ludwika Rydygiera 15/17 i ul. Szpitalnej 6 w Grudziądzu,
transport i zagospodarowanie przez Wykonawcę odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 63640,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), informuję, że stosownie do art. 255 pkt 3) ustawy Pzp zostaje unieważnione postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ,,wywóz odpadów komunalnych” – znak sprawy Z/32/PN/24 w zakresie zadania nr 1 z uwagi na fakt, że cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 167.196,74 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. Podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 255 pkt 3) Ustawy.
Wyjaśniam, że w zakresie zadania nr 1 najkorzystniejsza oferta tj. oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę: MWM Sp. z o. o., ul. Działyńskich 10C, 13- 300 Nowe Miasto Lubawskie z ceną
745.243,20 zł przewyższa wartość, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, która stanowi wartość 578.046,46 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej mając na uwadze wysokość przydzielonych środków finansowych oraz zasady gospodarnego, oszczędnego wydatkowania tych środków (art. 44 u.o.f.p.)
W związku z powyższym obowiązkiem Zamawiającego jest unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na ,,wywóz odpadów komunalnych” – znak sprawy Z/32/PN/24 w zakresie zadania nr 1 na mocy art. 255 pkt 3) Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 745243,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 745243,20 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), informuję, że stosownie do art. 255 pkt 1) Ustawy Pzp zostaje unieważnione postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „wywóz odpadów komunalnych” (znak sprawy: Z/32/PN/24) w zakresie zadania nr 2 z uwagi na fakt, że w zakresie powyższego zadania w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym obowiązkiem Zamawiającego jest unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „wywóz odpadów komunalnych” (znak sprawy: Z/32/PN/24) w zakresie zadania nr 2 na mocy art. 255 pkt 1) Ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
- Świadczenie usług ochrony mienia Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Leasing zwrotny finansowy fabrycznie nowego samochodu ciężarowego marki SCANIA zasilanego paliwem CNG z zabudową śmieciarki TERBERG
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzenia AutoPharm 405, będącego w posiadaniu Zamawiającego na okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2025 roku.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w 2025 r.
- Świadczenie usług odbioru odpadów z terenu Jednostek Organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów
- Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.