Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00257104/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
- 2024/BZP 00265792/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-29
- 2024/BZP 00347793/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup urządzeń, elementów materiałów elektryczno - eletronicznych, elementów i materiałów do automatyki dla Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ELEKTRYCZNYCH W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292439330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Ryszarda Kaczorowskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-317
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zse-kielce.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zse-kielce.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-078948d5-e84c-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup urządzeń, elementów materiałów elektryczno - eletronicznych, elementów i materiałów do automatyki dla Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-078948d5-e84c-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00256997/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup urządzeń, elementów materiałów elektryczno - eletronicznych, elementów i materiałów do automatyki dla Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dofinansowane w ramach projektu konkursowego „Nowa perspektywa - Nowe możliwości”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027. Priorytetu FESW.08.04 Rozwój szkolnictwa branżowego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257104
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP/02/FESW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć nr 1: Urządzenia i materiały elektryczno – eletroniczne na wyposażenie sali 25W,16W, 12w i 13W, 27WSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38552000-9 - Mierniki elektroniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44322000-3 - Akcesoria do okablowania
31155000-7 - Falowniki
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
32324000-0 - Telewizje
38651600-9 - Kamery cyfrowe
38342000-4 - Oscyloskopy
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 76542,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Urządzenia i materiały elektryczno – eletronicznych na wyposażenie sali 18WSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31155000-7 - Falowniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31211110-2 - Panele kontrolne
34999100-7 - Generatory sygnałowe
44321000-6 - Kabel
44322000-3 - Akcesoria do okablowania
31224100-3 - Wtyki i gniazda
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93849,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93849,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93849,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKM Mirosław Kowalik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260322096
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-324
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93849,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49815,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49815,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49815,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKM Mirosław Kowalik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260322096
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-324
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49815,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie dozymetrii indywidualnej oraz przeglądu i wzorcowania dozymetrów dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa narzędzi jednorazowych do zabiegów technikami małoinwazyjnymi dla potrzeb bloku operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów jednorazowego użytku dla Działów Medycznych i Poradni oraz wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Wykonanie dostaw specjalistycznego wyposażenia związanych z projektem pn. Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno-elektronicznej przy Zespole Szkół w Dobczycach
- Zakup instalacji fotowoltaicznej dla szpitala MSWiA w Łodzi
- Budowa instalacji fotowoltaicznych dla Stacji Uzdatniania wody w Gminie Wiązów" - V postępowanie
- Dostawa materiałów i urządzeń budowlanych, elektrycznych i sanitarnych na potrzeby Gdańskich Nieruchomości SZB w roku 2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.