eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice"NAPRAWA DACHÓW WRAZ Z USUNIĘCIEM SKUTKÓW ZAWILGOCEŃ NA OBIEKTACH JEDNOSTEK GARNIZONU ŚLĄSKIEGO"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„NAPRAWA DACHÓW WRAZ Z USUNIĘCIEM SKUTKÓW ZAWILGOCEŃ NA OBIEKTACH JEDNOSTEK GARNIZONU ŚLĄSKIEGO"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://slaska-policja.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„NAPRAWA DACHÓW WRAZ Z USUNIĘCIEM SKUTKÓW ZAWILGOCEŃ NA OBIEKTACH JEDNOSTEK GARNIZONU ŚLĄSKIEGO"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30c08866-ecf9-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244141/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 KWP w Katowicach - naprawa dachów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264464

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-69/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa dachów wraz z usunięciem zawilgoceń zgodnie z dokumentacją techniczną tj STWiOR, przedmiary w obiekcie: KMP Siemianowice Śląskie - zadanie obejmuje m.in. roboty rozbiórkowe, wykonanie obróbek blacharskich, naprawa gzymsu, Roboty związane z demontażem i ponownym montażem instalacji odgromowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 83274,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa dachów wraz z usunięciem zawilgoceń zgodnie z dokumentacją techniczną tj. STWiOR, przedmiary w tym m.in. roboty rozbiórkowe w zakresie pokrycia oraz konstrukcji stalowej, pokrycie dachu wiaty w obiekcie: KMP Ruda śląska;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 45014,39 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa dachów wraz z usunięciem zawilgoceń zgodnie z dokumentacją techniczną tj. STWiOR, przedmiary w tym m.in. roboty rozbiórkowe, wykonanie pokrycia dachowego blachą powlekaną w obiekcie: KP IV Bielsko Biała

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 110442,58 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa dachów wraz z usunięciem zawilgoceń zgodnie z dokumentacją techniczną tj. STWiOR, przedmiary w tym m.in.: roboty rozbiórkowe, wykonanie naprawy pokrycia dachowego z membrany PVC, malowanie ścian w obiektach KPP Wodzisław Śląski oraz uszczelnienie pokrycia dachowego w KPP Racibórz (na podstawie przedmiaru)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 87759,15 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa dachów wraz z usunięciem zawilgoceń zgodnie z dokumentacją techniczną tj. STWiOR, przedmiary w tym m.in.: roboty rozbiórkowe, wykonanie naprawy pokrycia dachowego z karpiówki ceramicznej, naprawa deskowania dachu, roboty w zakresie rur spustowych W obiekcie KPP Tarnowskie Góry

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 106612,38 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa dachów wraz z usunięciem zawilgoceń zgodnie z dokumentacją techniczną tj. STWiOR, przedmiary w tym m.in.: roboty rozbiórkowe, wykonanie naprawy pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej, wykonanie remontów kominów w obiekcie KP V Bytom

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 110751,67 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa dachów wraz z usunięciem zawilgoceń zgodnie z dokumentacją techniczną tj STWiOR, przedmiary w tym m.in.: roboty rozbiórkowe, wykonanie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną, roboty w zakresie wpustu dachowego podgrzewanego w obiekcie: KWP Katowice.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 292435,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla w/w Zadań do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 19.04.2024r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 99 Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W przedmiotowym postępowaniu dla zadania nr 2 Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania błędny przedmiar, który nie opisuje w sposób pełny niezbędnych do zrealizowania robót budowalnych mających na celu osiągnięcie najlepszych efektów zamówienia. Brakujące pozycje przedmiarowe są niezbędne do wykonania pełnego remontu dachu, którego celem jest zlikwidowanie przecieków. Nie ma również możliwości ewentualnego zwiększenia wartości umowy działając zgodnie z art. 455 ustawy PZP gdyż wartość brakującej części pozycji jest zbyt wysoka. Dodatkowo Zamawiający zauważył błąd już po otwarciu ofert, co uniemożliwiło jego naprawienie. Należy zauważyć, że dzielenie zamówienia na dwa odrębne zadania wiązać się będzie z ryzykiem braku możliwości skoordynowania prac dwóch różnych wykonawców, zakres prac koniecznych do wykonania zadania inwestycyjnego jest spójny pod względem technicznym, organizacyjnym i gwarancyjnym. Hipotetycznie przyjmując różnych wykonawców rodzi koszty zapewnienia odpowiedniej organizacji prac przez różnych wykonawców, a w zakresie potencjalnego zabezpieczenia gwarancyjnego mnogość wykonawców istotnie zaburzających możliwość dochodzenia roszczeń z tytułu praw gwarancyjnych.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający nie ma możliwości zawarcia umowy, która nie będzie podlegała unieważnianiu gdyż została by ona zawarta z naruszeniem ustawy PZP w szczególności art. 17 oraz art. 99, a jej ewentualne zawarcie i zmiana zakresu godziłaby w zasadę zachowania uczciwej konkurencji oraz naruszałaby art. 455 ustawy PZP. Jak wskazuje komentarz UZP wada, o której mowa w art. 255 pkt. 6 ustawy PZP” (…)musi mieć nieusuwalny charakter. Chodzi więc o takie uchybienia proceduralne, które nie mogą być skorygowane przez zamawiającego w toku postępowania poprzez unieważnienie lub powtórzenie nieprawidłowej czynności. Dopuszczalność usunięcia wady postępowania powoduje wyłączenie możliwości unieważnienia postępowania.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnia postępowanie dla zadania 2 na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184384,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184384,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184384,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa ANA Anna Wutke-Knieć

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521363406

7.3.3) Ulica: Nawisie 52

7.3.4) Miejscowość: Jawiszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-626

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184384,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla w/w Zadań do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 19.04.2024r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla w/w Zadań do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 19.04.2024r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103797,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103797,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103797,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany RENOS Jacek Buczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6561808814

7.3.3) Ulica: Zielona 3

7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa

7.3.5) Kod pocztowy: 29-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103797,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394613,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394613,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394613,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowalny RENOS Jacek Buczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6561808814

7.3.3) Ulica: Zielona 3

7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa

7.3.5) Kod pocztowy: 29-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394613,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.