Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00261362/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie Szkoły Podstawowej Nr 6 w Nowej Soli w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 6 w Nowej Soli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970452691
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psp6@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp6nowasol.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://nowasol.pl/zamowienia-publiczne/kategorie-zamowien/powyzej-130tys-zl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie Szkoły Podstawowej Nr 6 w Nowej Soli w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b73c8ad1-408c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341656
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00261050/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie Szkoły Podstawowej Nr 6 w Nowej Soli w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261362/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP6.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla Szkoły Podstawowej Nr 6 przy ul. Kościuszki 26 w Nowej Soli. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu i wyposażenia: zestaw klocków do nauki robotyki z akcesoriami – zestaw podstawowy - 8 zestawów; zestaw klocków do nauki robotyki z akcesoriami – zestaw rozszerzający - 8 zestawów; zestaw klocków do nauki fizyki i elementów mechaniki z akcesoriami - 8 zestawów; zestaw do składania robotów edukacyjnych wraz z akcesoriami - 4 sztuki; drony edukacyjne wraz z akcesoriami - 1 zestaw; zestaw do nauki latania dronem kompatybilny z oferowanymi dronami - 1 zestaw; klatka ochrona dla dronów - 4 sztuki; mikroskop wraz z akcesoriami - 1 sztuka; mikroskop wraz z akcesoriami - 1 sztuka; zestaw długopisów/ penów 3d z akcesoriami - 1 zestaw; wizualizer kompatybilny z mikroskopem - 2 sztuki; teleskop z akcesoriami - 1 komplet; filament biały - 3 sztuki; filament czarny - 3 sztuki; filament niebieski - 3 sztuki; filament żółty - 3 sztuki; filament czerwony - 3 sztuki; filament zielony - 3 sztuki; drukarka 3d wraz z pakietem edukacyjnym i wsparciem szkoły - 2 sztuki; mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami - 5 kompletów; lutownica / stacja lutownicza z gorącym powietrzem - 1 komplet; laptop do drukarki 3d - 2 sztuki.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
38520000-6 - Skanery
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 62648,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku dla Szkoły Podstawowej Nr 6 przy ul. Kościuszki 26 w Nowej Soli. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu i wyposażenia: gogle/okulary do wirtualnej rzeczywistości wraz z z akcesoriami i 5 letnią licencją na oprogramowanie – 16 sztuk; kamera przenośna cyfrowa wraz z akcesoriami - 1 komplet; statyw z akcesoriami - 1 sztuka; oświetlenie do realizacji nagrań - 1 zestaw; mikrofon kierunkowy z akcesoriami - 1 sztuka; system mikrofonów bezprzewodowych - 1 komplet; gimbal - 1 sztuka; aparat fotograficzny z dwoma obiektywami i akcesoriami - 1 sztuka; oprogramowanie do edycji, montażu i tworzenia materiałów video - 1 sztuka; blenda fotograficzny - 1 zestaw; greenscreen - 1 komplet; dyktafon - 1 sztuka; zestaw nagłośnieniowy - 1 zestaw; słuchawki studyjne - 1 sztuka.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.5.) Wartość części: 69731,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78105,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114567,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78105,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Optimus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 730173184
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 84K
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78105,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73574,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81610,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73574,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Optimus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 730173184
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 84K
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73574,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Wykonanie dokumentacji projektowej budynku energooszczędnego i zagospodarowania terenu Parku Krasnala w ramach zadania: Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego
- Dostawa analizatora immunochemicznego wraz z obsługą aplikacyjną i serwisową na potrzeby Szpitalnego Laboratorium Analitycznego
- Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz kalibratorów do analizatora Phadia 200 ThermoFisher wraz z obsługą serwisową
- Świadczenie usług serwisowych tj. okresowych przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego wynikające z bieżącej eksploatacji na okres 3 lat dla potrzeb WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Wykonanie dokumentacji projektowej tężni solankowej i zagospodarowania terenu wokół Magazynu Solnego w ramach zadania: Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział materiałoznawstwo
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- D/95/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.