Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00360955/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa użytkowników dróg powiatowych na terenie powiatu dębickiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Dębicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8722128819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 28
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rde.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.rde.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa użytkowników dróg powiatowych na terenie powiatu dębickiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f537bc5e-1c1b-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341656
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041793/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Poprawa bezpieczeństwa użytkowników dróg powiatowych na terenie Powiatu Dębickiego POLSKI ŁAD edycja 8
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_debica3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_debica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Dębicy z siedzibą w Dębicy przy ul. Parkowej 28,
39-200 Dębica, email: zdp@rde.pl;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: zdp@rde.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi powiatowej nr 1310 Bielowy - Jodłowa w Jodłowej - budowa chodnika w km 5+410 - 6+514
Asortyment robót budowlanych przewidzianych do wykonania:
roboty przygotowawcze,
roboty ziemne,
podbudowy,
nawierzchnie dróg i autostrad,
kanalizacja deszczowa,
roboty wykończeniowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Do 30% wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu:
roboty przygotowawcze,
roboty ziemne,
podbudowy,
nawierzchnie dróg i autostrad,
kanalizacja deszczowa,
roboty wykończeniowe.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona wg sumy punktów otrzymanych w kryteriach
przedstawionych poniżej:
P = [Ilość pkt. cena max. 60pkt] + [ilość pkt okres gwarancji max. 40pkt]
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi powiatowej nr 1305R Machowa – Łęki Górne w km 0+019 - 2+299 w miejscowościach Machowa i Podlesie Machowskie
Asortyment robót budowlanych przewidzianych do wykonania:
Asortyment robót budowlanych przewidzianych do wykonania:
roboty przygotowawcze,
wycinka drzew,
roboty ziemne,
poszerzenia jezdni:
podbudowy,
wzmocnienie nawierzchni jezdni,
zjazdy indywidualne,
zjazdy publiczne,
pobocze utwardzone,
umocnienie skarp,
zastawki na rowach,
budowa przepustów,
elementy bezpieczeństwa,
budowa kanalizacji deszczowej,
zbiorniki retencyjno-infiltracyjne,
osłona istniejącej sieci kablowej NN,
zabezpieczenie rurą ochronną rur wodociągowych,
sieci telekomunikacyjne – ławy betonowe i słupy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Do 30% wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu:
roboty przygotowawcze,
wycinka drzew,
roboty ziemne,
poszerzenia jezdni:
podbudowy,
wzmocnienie nawierzchni jezdni,
zjazdy indywidualne,
zjazdy publiczne,
pobocze utwardzone,
umocnienie skarp,
zastawki na rowach,
budowa przepustów,
elementy bezpieczeństwa,
budowa kanalizacji deszczowej,
zbiorniki retencyjno-infiltracyjne,
osłona istniejącej sieci kablowej NN,
zabezpieczenie rurą ochronną rur wodociągowych,
sieci telekomunikacyjne – ławy betonowe i słupy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona wg sumy punktów otrzymanych w kryteriach
przedstawionych poniżej:
P = [Ilość pkt. cena max. 60pkt] + [ilość pkt okres gwarancji max. 40pkt]
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi powiatowej nr 1323R Frysztak - Klecie - budowa chodnika w km 11+822 - 12+375 w m. Opacionka, gm. Brzostek
Asortyment robót budowlanych przewidzianych do wykonania:
roboty przygotowawcze,
roboty ziemne,
poszerzenia korony drogi pod elementy konstrukcyjne chodnika,
chodnik z betonowej kostki brukowej,
kanalizacja deszczowa,
roboty wykończeniowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Do 30% wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu:
roboty przygotowawcze,
roboty ziemne,
poszerzenia korony drogi pod elementy konstrukcyjne chodnika,
chodnik z betonowej kostki brukowej,
kanalizacja deszczowa,
roboty wykończeniowe.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona wg sumy punktów otrzymanych w kryteriach
przedstawionych poniżej:
P = [Ilość pkt. cena max. 60pkt] + [ilość pkt okres gwarancji max. 40pkt]
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi powiatowej nr 1184R Przecław – gr. pow. – Chotowa – budowa chodnika w km 4+085 – 4+813,50 w m. Korzeniów
Przebudowa drogi powiatowej nr 1184R Przecław - gr. pow. - Chotowa - budowa chodnika w km 8+088 - 8+308 w m. Bobrowa
Asortyment robót budowlanych przewidzianych do wykonania:
roboty przygotowawcze
roboty ziemne,
chodniki,
odwodnienie,
poszerzenia jezdni,
skrzyżowania i zjazdy,
pobocza i rowy,
przepusty,
przepusty pod zjazdami,
umocnienia skarp,
urządzenia zabezpieczające.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Do 30% wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu:
roboty przygotowawcze
roboty ziemne,
chodniki,
odwodnienie,
poszerzenia jezdni,
skrzyżowania i zjazdy,
pobocza i rowy,
przepusty,
przepusty pod zjazdami,
umocnienia skarp,
urządzenia zabezpieczające.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona wg sumy punktów otrzymanych w kryteriach
przedstawionych poniżej:
P = [Ilość pkt. cena max. 60pkt] + [ilość pkt okres gwarancji max. 40pkt]
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi powiatowej nr 1182R Brzeźnica - gr. powiatu - Radomyśl Wlk. – budowa chodnika w km 5+936 – 6+223 w m. Nagoszyn
Przebudowa drogi powiatowej nr 1182R Brzeźnica – gr. powiatu – Radomyśl Wlk – budowa chodnika w km 3+907 – 4+293 w miejscowości Bobrowa
Asortyment robót budowlanych przewidzianych do wykonania:
roboty przygotowawcze,
poszerzenia jezdni – nawierzchnia bitumiczna,
budowa zjazdów zwykłych oraz skrzyżowania – nawierzchnia bitumiczna,
budowa chodnika,
budowa zjazdów zwykłych z kostki betonowej,
pobocza – nawierzchnia z kostki betonowej,
pobocza z kruszywa,
odwodnienie,
odmulenie rowu,
roboty przy przepustach drogowych,
oznakowanie i urządzenia BRD.
przepusty pod zjazdami,
umocnienia skarp,
urządzenia zabezpieczające,
odbudowa ogrodzenia;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Do 30% wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu:
roboty przygotowawcze,
poszerzenia jezdni – nawierzchnia bitumiczna,
budowa zjazdów zwykłych oraz skrzyżowania – nawierzchnia bitumiczna,
budowa chodnika,
budowa zjazdów zwykłych z kostki betonowej,
pobocza – nawierzchnia z kostki betonowej,
pobocza z kruszywa,
odwodnienie,
odmulenie rowu,
roboty przy przepustach drogowych,
oznakowanie i urządzenia BRD.
przepusty pod zjazdami,
umocnienia skarp,
urządzenia zabezpieczające,
odbudowa ogrodzenia;
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona wg sumy punktów otrzymanych w kryteriach
przedstawionych poniżej:
P = [Ilość pkt. cena max. 60pkt] + [ilość pkt okres gwarancji max. 40pkt]
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1290R Dębica – Straszęcin – Grabiny - Czarna w km 1+476- 1+955 w miejscowości Straszęcin
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1290R Dębica – Straszęcin – Grabiny – Czarna w miejscowości Straszęcin w km 1+210 - 1+597, 1+642,32 - 1+737,03
Przebudowa drogi powiatowej nr 1184R Przecław – gr. pow. – Chotowa – przebudowa zatoki autobusowej oraz chodnika w km 17+992 – 18+062 w m. Straszęcin
Przebudowa drogi powiatowej nr 1299R Zawada – Stasiówka – budowa chodnika w km 1+426– 1+516 w m. Zawada
Asortyment robót budowlanych przewidzianych do wykonania:
roboty przygotowawcze,
roboty ziemne,
chodniki,
poszerzenia jezdni.
odwodnienie.
regulacje wysokościowe urządzeń podziemnych,
poszerzenia jezdni na zatoce autobusowej,
urządzenia zabezpieczające,
zieleń.
remont przepustu;
chodniki – droga dla pieszych,
kanalizacja deszczowa – odwodnienie wgłębne,
roboty wykończeniowe,
zabezpieczenie sieci gazowej RG3,
zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej średniego niskiego napięcia,
budowa sieci kablowej energetycznej nN.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Do 30% wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu:
roboty przygotowawcze,
roboty ziemne,
chodniki,
poszerzenia jezdni.
odwodnienie.
regulacje wysokościowe urządzeń podziemnych,
poszerzenia jezdni na zatoce autobusowej,
urządzenia zabezpieczające,
zieleń.
remont przepustu;
chodniki – droga dla pieszych,
kanalizacja deszczowa – odwodnienie wgłębne,
roboty wykończeniowe,
zabezpieczenie sieci gazowej RG3,
zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej średniego niskiego napięcia,
budowa sieci kablowej energetycznej nN.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona wg sumy punktów otrzymanych w kryteriach
przedstawionych poniżej:
P = [Ilość pkt. cena max. 60pkt] + [ilość pkt okres gwarancji max. 40pkt]
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi powiatowej nr 1294R ul. Jana Pawła II w Dębicy – budowa ciągu pieszo – rowerowego w km 1+336 – 2+285
Budowa prawego pasa postojowego w ciągu ul. 1-go Maja w Dębicy w km 2+089,80 - 2+399,27
Asortyment robót budowlanych przewidzianych do wykonania:
roboty przygotowawcze,
ciąg pieszo-rowerowy,
zjazdy o nawierzchni bitumicznej i z płyt drogowych,
odwodnienie,
urządzenia zabezpieczające,
kanał teletechniczny,
urządzenia wyposażenia ścieżki rowerowej.
roboty ziemne,
chodnik – droga dla pieszych,
pas postojowy dla samochodów osobowych,
kanalizacja deszczowa – odwodnienie wgłębne,
umocnienie powierzchniowe skarp,
remont pobocza utwardzonego,
roboty wykończeniowe,
zabezpieczenie sieci wysokiego napięcia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Do 30% wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu:
roboty przygotowawcze,
ciąg pieszo-rowerowy,
zjazdy o nawierzchni bitumicznej i z płyt drogowych,
odwodnienie,
urządzenia zabezpieczające,
kanał teletechniczny,
urządzenia wyposażenia ścieżki rowerowej.
roboty ziemne,
chodnik – droga dla pieszych,
pas postojowy dla samochodów osobowych,
kanalizacja deszczowa – odwodnienie wgłębne,
umocnienie powierzchniowe skarp,
remont pobocza utwardzonego,
roboty wykończeniowe,
zabezpieczenie sieci wysokiego napięcia.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona wg sumy punktów otrzymanych w kryteriach
przedstawionych poniżej:
P = [Ilość pkt. cena max. 60pkt] + [ilość pkt okres gwarancji max. 40pkt]
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi powiatowej nr 1280R Pilzno-Róża w km 11+759 - 12+307 w miejscowości Czarna - budowa chodnika
Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1278R Podlesie-Czarna i nr 1279R Róża-Stara Jastrząbka z drogą gminną - budowa chodnika w obrębie skrzyżowania w m. Stara Jastrząbka
Przebudowa drogi powiatowej nr 1180R Dębica–gr. powiatu–Zdziarzec – budowa chodnika w miejscowości Róża w km 10+734 – 10+780
Asortyment robót budowlanych przewidzianych do wykonania:
roboty przygotowawcze,
roboty ziemne,
chodniki,
odwodnienie,
oznakowanie,
poszerzenia jezdni,
skrzyżowania i zjazdy,
przepusty pod zjazdami,
rowy,
umocnienia dna i skarp rowów,
urządzenia zabezpieczające.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Do 30% wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu:
roboty przygotowawcze,
roboty ziemne,
chodniki,
odwodnienie,
oznakowanie,
poszerzenia jezdni,
skrzyżowania i zjazdy,
przepusty pod zjazdami,
rowy,
umocnienia dna i skarp rowów,
urządzenia zabezpieczające.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona wg sumy punktów otrzymanych w kryteriach
przedstawionych poniżej:
P = [Ilość pkt. cena max. 60pkt] + [ilość pkt okres gwarancji max. 40pkt]
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
c) zdolności technicznej lub zawodowej: osób:
dla części 1 – 8:
osoby proponowane do pełnienia funkcji kierownika budowy (1 osoba) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej;
dla części 6 i 7:
osoby proponowane do pełnienia funkcji kierownika robót (1 osoba) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektrycznej;
dla części 2, 7 i 8:
osoby proponowane do pełnienia funkcji kierownika robót (1 osoba) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności teletechnicznej;
wykonawcy:
poświadczenie wykonania okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegających na:
cz. 1) wykonaniu robót budowlanych, których przedmiotem była przebudowa, rozbudowa lub budowa drogi minimum klasy L, w zakresie której była budowa chodnika, ścieżki rowerowej bądź pieszo-rowerowej o długości odcinka co najmniej 600 m
cz. 2) wykonaniu robót budowlanych, których przedmiotem była przebudowa, rozbudowa lub budowa drogi minimum klasy L, w zakresie której były wykonywane roboty bitumiczne o długości odcinka co najmniej 1,1 km
cz. 3) wykonaniu robót budowlanych, których przedmiotem była przebudowa, rozbudowa lub budowa drogi minimum klasy L, w zakresie której była budowa chodnika, ścieżki rowerowej bądź pieszo-rowerowej o długości odcinka co najmniej 300 m
cz. 4) wykonaniu robót budowlanych, których przedmiotem była przebudowa, rozbudowa lub budowa drogi minimum klasy L, w zakresie której była budowa chodnika, ścieżki rowerowej bądź pieszo-rowerowej o długości odcinka co najmniej 400 m
cz. 5) wykonaniu robót budowlanych, których przedmiotem była przebudowa, rozbudowa lub budowa drogi minimum klasy L, w zakresie której była budowa chodnika, ścieżki rowerowej bądź pieszo-rowerowej o długości odcinka co najmniej 200 m
cz. 6) wykonaniu robót budowlanych, których przedmiotem była przebudowa, rozbudowa lub budowa drogi minimum klasy L, w zakresie której była budowa chodnika, ścieżki rowerowej bądź pieszo-rowerowej o długości odcinka co najmniej 250 m
cz. 7) wykonaniu robót budowlanych, których przedmiotem była przebudowa, rozbudowa lub budowa drogi minimum klasy L, w zakresie której była budowa chodnika, ścieżki rowerowej bądź pieszo-rowerowej o długości odcinka co najmniej 500 m
cz. 8) wykonaniu robót budowlanych, których przedmiotem była przebudowa, rozbudowa lub budowa drogi minimum klasy L, w zakresie której była budowa chodnika, ścieżki rowerowej bądź pieszo-rowerowej o długości odcinka co najmniej 250 m
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. wykaz robót budowlanych porównywalnych z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia wykonanych oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy bądź inne dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonywanie - załącznik nr 4 do SWZ;
3. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oświadczenie wykonawcy, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 5 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:- część 1 - 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)
- część 2 - 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)
- część 3 - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
- część 4 - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
- część 5 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
- część 6 - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
- część 7 - 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)
- część 8 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w PKO BP 44 1020 4391 0000 6102 0200 5072 z dopiskiem „Poprawa bezpieczeństwa użytkowników dróg powiatowych na terenie powiatu dębickiego" wraz z numeru części zamówienia dla której zostało złożone wadium.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci
elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
2) Wadium zawierać powinno nazwę zadania „Poprawa bezpieczeństwa użytkowników dróg powiatowych na terenie powiatu dębickiego” oraz nazwę części tak by jasno wynikało dla której część zostało złożone zabezpieczenie.
3) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
4) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
5) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
7) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Dębicki – Zarząd Dróg Powiatowych w Dębicy ul. Parkowa 28, 39-200 Dębica
8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona .
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zgodnie z Regulaminem Programu Rządowy Fundusz Polski Ład, udział własny Zamawiającego (obecnie 5 % wartości inwestycji ) wypłacony będzie Wykonawcy w postaci zaliczki. Zaliczka wypłacona będzie na podstawie przedłożonej przez Wykonawcę faktury zaliczkowej w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w dziale VII, rozdział III ustawy Prawo
Zamówień Publicznych i/lub wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem
podawanych warunków ich wprowadzenia.
2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia następujących przypadków:
a) klęsk żywiołowych,
b) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac przez 7 kolejnych dni –
temperatury wykraczające poza dopuszczalne przez producentów materiałów, ulewne opady deszczu lub śniegu,
huraganowy wiatr, które zostaną potwierdzone pisemnymi danymi z najbliższego punktu lub stacji meteorologicznej
instytucji takich jak IMiGW itp.
c) niezależnych od wykonawcy okoliczności związanych z uzyskaniem zgód od gestorów uzbrojenia terenu (sieci
telekomunikacyjnych, elektroenergetycznych, wod.-kan., gazowniczych) na rozpoczęcie i prowadzenie prac związanych z
przełożeniem ww. sieci,
d) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu
umowy,
e) w przypadku wykonywania zamówień dodatkowych, których realizacja ma wpływ na termin realizacji zamówienia – o czas
ich realizacji;
f) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy,
g) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy na uzasadniony wniosek wykonawcy, pod warunkiem,
że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez
niego zawiniona,
h) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
- wstrzymanie robót przez Zamawiającego,
- konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-12 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_debica
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-12 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Zakup ciągnika wraz osprzętem do utrzymania chodników w ciągu dróg powiatowych
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Szkoły Podstawowej nr 10 w Dębicy"
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z utrzymaniem porządku na terenach przyległych do budynku oraz sprzątania w Ośrodku Kuratorskim nr 6 w Dębicy.
- Usługa ochrony osób i mienia dla potrzeb Sądu Rejonowego w Dębicy
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dębicy
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W REMONTOWANYCH POMIESZCZENIACH BLOKU OPERACYJNEGO I PORODOWEGO (IV I V PIĘTRO) W BUDYNKU "B" ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.