Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00277162/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
- 2024/BZP 00286172/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa drzew z usługą nasadzenia i pielęgnacją oraz utrzymanie zieleni w Parku 700-Lecia w Nakle nad Notecią oraz Zielonej Ściany wraz z infrastrukturą nawadniającą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9120961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drzew z usługą nasadzenia i pielęgnacją oraz utrzymanie zieleni w Parku 700-Lecia w Nakle nad Notecią oraz Zielonej Ściany wraz z infrastrukturą nawadniającą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d2bf109-f639-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030918/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dostawę drzew z usługą nasadzenia i pielęgnacją oraz utrzymanie zieleni w Parku 700-Lecia w Nakle nad Notecią oraz Zielonej Ściany wraz z infrastrukturą nawadniającą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277162
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres czynności związanych z wykonaniem nasadzeń:a) zakup materiału roślinnego,
b) usunięcie karpin w miejscu wyznaczonym pod nasadzenie,
c) umieszczenie pod każdym drzewem rury drenarskiej,
d) zastosowanie ukorzenicza i stabilizatora wilgoci,
e) doniesienie roślin i wody, posadzenie i dwukrotne podlanie,
f) wykonanie dla każdego drzewa drewnianej ramki drzew
g) wykonanie miski z zagłębieniem,
h) ściółkowanie mieloną korą drzew iglastych,
i) wykonanie cięć korygujących i formujących,
j) wywóz i zagospodarowanie odpadów.
Wszystkie rośliny muszą posiadać paszport roślin. Paszporty w formie papierowej lub elektronicznej powinny być dostarczone do inspektora Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska przed przystąpieniem do prac związanych z nasadzeniami.
Zakres czynności związanych z pielęgnacją wykonanych nasadzeń:
a) systematyczne podlewanie roślin 2 razy w miesiącu,
b) odchwaszczanie mis wokół drzew co najmniej raz w miesiącu,
c) uzupełnianie wiązań na bieżąco,
d) sprawdzanie stabilności ramek do drzew,
e) zapewnienie ochrony przed szkodnikami i chorobami,
f) wykonanie koniecznych cięć pielęgnacyjnych,
g) coroczne nawożenie wiosenne i jesienne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 znajduje się w załącznikach:
Załącznik nr 1.1 szczegółowy opis, zakres i warunki realizacji zadania,
Załącznik nr 1.2 plan nasadzeń drzew i krzewów,
Załącznik nr 1.3 tabela z drzewami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
03452000-3 - Drzewa
77211600-8 - Sadzenie drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 77830,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres czynności związanych z pielęgnacją trawników:a) Uzupełnianie ubytków traw dwukrotnie w trakcie trwania umowy,
b) Chemiczne usuwanie chwastów dwuliściennych,
c) Nawożenie trawników,
d) Koszenie trawników.
Zakres czynności związanych z obsługą systemu automatycznego nawadniania:
a) Rozruch automatycznego systemu nawadniania po zimie, sprawdzenie szczelności działania poszczególnych sekcji,
b) Regulacja zraszaczy i dysz,
c) Optymalizacja ustawień czasu podlewania,
d) Obsługa aplikacji sterowania systemu nawadniania Hydrawise,
e) Gotowość do usunięcia usterek,
f) Wyłączenie systemu nawadniania w dniu 30.09.2024 r.
g) Przygotowanie systemu nawadniania na zimę.
Zakres czynności związany z pielęgnacją roślin znajdujących się w Parku 700-lecia:
a) Przycinanie, oczyszczanie z chwastów i suchych liści oraz uzupełnianie zrębkami skwerów z roślinami,
b) Zwalczanie chorób i szkodników,
c) Nawożenie roślin na skwerach,
d) Dosadzanie roślin w miejsce braków, egzemplarzy nie wykazujących żywotności, uzupełnianie, wymiana roślin na skwerach (około 150 sztuk w zależności od ubytków i potrzeb),
e) Uzupełnianie wiązań, przycinanie młodych drzew nasadzonych w roku 2019.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 znajduje się w załącznikach:
Załącznik nr 1 szczegółowy opis, zakres i warunki realizacji zadania,
Załącznik nr 1.1 ilość roślin w Parku 700-lecia,
Załącznik nr 1.2 plan skwerów w Parku 700-lecia,
Załącznik nr 1.3 system nawadniania,
Załącznik nr 1.4 mapa zasadnicza
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
03452000-3 - Drzewa
77211600-8 - Sadzenie drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 115000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres czynności związany z pielęgnacją roślin znajdujących się na Zielonej Ścianie:a) Wiosenne i jesienne nawożenie roślin,
b) Uzupełnienie i wymiana uschniętych roślin (około 20 sztuk w zależności od ubytków i potrzeb).
Zakres czynności związany z obsługą automatycznego systemu sterowania nawadnianiem Zielonej Ściany:
a) Optymalizacja ustawień czasu podlewania,
b) Przygotowanie systemu nawadniania na zimę,
c) Gotowość do usunięcia usterek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 znajduje się w załącznikach:
Załącznik nr 1 szczegółowy opis, zakres i warunki realizacji zadania,
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
03452000-3 - Drzewa
77211600-8 - Sadzenie drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 5750,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77112,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77112,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKFLOR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791038610
7.3.3) Ulica: Cechowa 127A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-685
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARKFLOR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MARKFLOR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77112,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127849,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Plantim sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773405688
7.3.3) Ulica: Białężyn 49
7.3.4) Miejscowość: Murowana Goślina
7.3.5) Kod pocztowy: 62-095
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5500,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15390,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5500,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OGRODY MARKOWE Marek Gollob
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541694063
7.3.3) Ulica: Saperów 254
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-542
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5500,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią.
- Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych i zespołów szkolno - przedszkolnych na terenie gminy Nakło nad Notecią oraz na zajęcia na basenie w roku szkolnym 2025/2026
- Zagospodarowanie terenu wokół Zespołu Szkół im. prof. E. Chroboczka w Szubinie wraz z remontem dwóch sal lekcyjnych
- Realizacja inwestycji w ciągach dróg powiatowych Część 1,2,3,4
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ Z INFRASTRUKTURĄ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- WYKONANIE NAWIERZCHNI ORAZ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY WRAZ Z WYKONANIEM NASADZEŃ i UTRZYMANIEM ROŚLINNOŚCI PRZY STACJI RATUNKOWEJ GOPR W KARŁOWIE
- Podlewanie drzew na terenie dzielnicy Ursynów.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- "Utrzymanie wysp dwóch rond zlokalizowanych w Gminie Andrychów (odc. 210 km 4+950, odc. 220 km 0+540) w roku 2025 w ciągu drogi wojewódzkiej nr 781"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.