Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00293877/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
- 2021/BZP 00312596/01 - Wynik z dnia 2021-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i montaż wyposażenia technicznego na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Józefa Wybickiego w Grójcu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grójec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 47
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: (0-48) 664 30 91 wew. 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.kowalska@grojecmiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i montaż wyposażenia technicznego na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Józefa Wybickiego w Grójcu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd37b8d1-5288-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293877/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.46.2021.KOI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia technicznego (w tym m.in. sprzęt komputerowy, multimedialny) oraz przeszkolenie pracowników szkoły w zakresie użytkowania sprzętu na potrzeby realizacji projektu „Laboratoria Przyszłości”.Zamówienie podzielone jest na 4 części zgodnie z rodzajem pracowni:
Część I: Pracownia wyposażenia podstawowego - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38520000-6 - Skanery
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 51219,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia technicznego (w tym m.in. sprzęt komputerowy, multimedialny) oraz przeszkolenie pracowników szkoły w zakresie użytkowania sprzętu na potrzeby realizacji projektu „Laboratoria Przyszłości”.Zamówienie podzielone jest na 4 części zgodnie z rodzajem pracowni:
Część II: Pracownia robotyki dla klas 1-3 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38520000-6 - Skanery
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 50487,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia technicznego (w tym m.in. sprzęt komputerowy, multimedialny) oraz przeszkolenie pracowników szkoły w zakresie użytkowania sprzętu na potrzeby realizacji projektu „Laboratoria Przyszłości”.Zamówienie podzielone jest na 4 części zgodnie z rodzajem pracowni:
Część III: Pracownia robotyki dla klas 4-8 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38520000-6 - Skanery
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 50487,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia technicznego (w tym m.in. sprzęt komputerowy, multimedialny) oraz przeszkolenie pracowników szkoły w zakresie użytkowania sprzętu na potrzeby realizacji projektu „Laboratoria Przyszłości”.Zamówienie podzielone jest na 4 części zgodnie z rodzajem pracowni:
Część IV: Pracownia rzeczywistości wirtualnej - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8d do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
38520000-6 - Skanery
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 46341,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57361,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63000,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63000,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WARDEN LTD Sp. z o.o. Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522208885
7.3.3) Ulica: Marysińska 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-617
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WARDEN.LTD SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
WARDEN.LTD SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51219,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53759,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62092,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62092,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WARDEN LTD Sp. z o.o. Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522208885
7.3.3) Ulica: Marysińska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-617
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WARDEN.LTD SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
WARDEN.LTD SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62092,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56198,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62092,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62092,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WARDEN LTD Sp. z o.o. Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522208885
7.3.3) Ulica: Marysińska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-617
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WARDEN.LTD SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
WARDEN.LTD SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62092,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem wydajnych urządzeń drukujących oraz 1 szt. wysokowydajnego urządzenia na potrzeby wewnętrznych druków wysokonakładowych
- Zakup i montaż wyposażenia, pomocy dydaktycznych do gminnego żłobka w Piątnicy z podziałem na poszczególne części zamówienia - III postępowanie
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
- Dostawa komputerów przenośnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa sprzętu informatycznego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Zakup wyposażenia do dwóch pracowni (sztucznej inteligencji i odnawialnych źródeł energii) oraz dwóch gabinetów specjalistów (psychologa i pedagoga) w ZSO w Pawłowicach.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.