eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drohiczyn"Wykonanie prac związanych z odbudową i odtworzeniem siedlisk naturalnych na terenie Gminy Drohiczyn" - 2 przetarg



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie prac związanych z odbudową i odtworzeniem siedlisk naturalnych na terenie Gminy Drohiczyn” - 2 przetarg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drohiczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J.I.Kraszewskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Drohiczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-312

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 65 65 260

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: arek@drohiczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.um.drohiczyn.wrotapodlasia.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie prac związanych z odbudową i odtworzeniem siedlisk naturalnych na terenie Gminy Drohiczyn” - 2 przetarg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e69bd658-22aa-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341833

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003535/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odtworzenie siedlisk w ramach projektu Ochrona Nadbużańskiej Bioróżnorodności Naszym Dziedzictwem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

projekt „Ochrona Nadbużańskiej Bioróżnorodności Naszym Dziedzictwem” dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00223399/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.19.2021.AŻ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z odbudową i odtworzeniem siedlisk naturalnych na terenie Gminy Drohiczyn. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania.
Zadanie nr 1
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z zachowaniem bioróżnorodności i zagospodarowania terenu na działce nr 2000/2 (wyspa) w obrębie Gminy Drohiczyn.
Zakres przewidzianych prac:
- wykonanie koncepcji zagospodarowania wyspy - wytyczenie ścieżki dydaktycznej o szer. 3 m i długości 1500 (± 2%) m:
- odkrzaczenie i wykoszenie ścieżki;
- niwelacja terenu na trasie ścieżki – w miejscach tego wymagających;
- opalikowanie ścieżki – palikami z drzewa dębowego o długości 160 cm (80 cm w ziemi), paliki okrągłe o średnicy 80 mm lub kantówką o wymiarach min. 8 cm x 8 cm. Paliki stawiane na całej długości ścieżki po obu stronach w odległości 3 m jeden od drugiego; Paliki muszą być wykonana z drewna dębowego impregnowanego impregnatem głęboko penetrujacym. Dopuszcza się do 15 % bieli krawędziowej oraz dopuszcza się sęki mokre. Nie dopuszcza się kory oraz zgnilizny;
- usunięcie drzew i krzewów oraz wykoszenie powierzchni 5 ha; celem tego działa jest stworzenie miejsc lęgowych dla rybitw: rzecznej i białołecznej oraz dla sieweczki rzecznej i sieweczki obrożnej;
- ogrodzenie powierzchni CAŁEJ ODKRZACZONEJ pastuchem elektrycznym (zasilanym ogniwami fotowoltaicznymi) w celu zabezpieczenia lęgów przed drapieżnictwem ze strony lisa, norki amerykańskiej, psów i kotów; długość ogrodzenia pastuchem elektrycznym obszaru zaznaczonego dla zadania wynosi 1700 mb.
Odkrzaczenie obejmuje 5h. Wszystkie prace będą prowadzone pod nadzorem przyrodniczym i ornitologicznym zapewnionym przez zamawiającego. Udzielenie 2 letniej gwarancji na ogrodzenie z pastucha elektrycznego. Wykonawca przedstawi koncepcję zagospodarowania wyspy w ciągu 30 dni od podpisania umowy.
Zadanie nr 2
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z zachowaniem bioróżnorodności na terenie na działce nr 2000/2 (Wyspa /łacha) w korycie rzeki Bug w obrębie Gminy Drohiczyn.
Zakres przewidzianych prac:
- usunięcie drzew i krzewów oraz wykoszenie powierzchni 0,16 (± 2%) ha; celem tego działa jest stworzenie miejsc lęgowych dla rybitw: rzecznej i białołecznej oraz dla sieweczki rzecznej i sieweczki obrożnej,
- ogrodzenie powierzchni pastuchem elektrycznym (zasilanym ogniwami fotowoltaicznymi) w celu zabezpieczenia lęgów przed drapieżnictwem ze strony lisa, norki amerykańskiej, psów i kotów; długość ogrodzenia pastuchem elektrycznym obszaru zaznaczonego dla zadania wynosi 230 mb.
Zagospodarowanie biomasy powstałej wskutek usunięcia drzew i krzewów oraz wykoszenia powierzchni leży po stronie wykonawcy.
Wszystkie prace będą prowadzone pod nadzorem przyrodniczym i ornitologicznym zapewnionym przez zamawiającego. Udzielenie 2 letniej gwarancji na wykonane ogrodzenie z pastucha elektrycznego.
Zadanie nr 3
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z zachowaniem bioróżnorodności na terenie na działce nr 126 w obrębie Gminy Drohiczyn.
Zakres przewidzianych prac:
- usunięcie drzew i krzewów oraz wykoszenie powierzchni 0,18 ha;
- obsadzenie drzewami gatunków rodzimych (gatunki charakterystyczne dla doliny Bugu 3 różne gatunki) w celu zwiększenia bioróżnorodności. Będą to sadzonki drzew rodzimych gatunków o wysokości między 200 a 300 cm tak aby tworzyły aleje – 100 sztuk. Zagospodarowanie biomasy powstałej wskutek usunięcia drzew i krzewów oraz wykoszenia powierzchni leży po stronie wykonawcy. Wszystkie prace będą prowadzone pod nadzorem przyrodniczym i ornitologicznym zapewnionym przez zamawiającego.
Wykonawca przedstawi proponowane gatunki drzew i miejsce ich nasadzenia w ciągu 30 dni od podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928200-0 - Ogrodzenia

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285360 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENVEE Tomasz Hryciuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212362249

7.3.3) Ulica: Wiejska 1/1

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-351

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285360 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.