eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZaklikówRozbudowa sieci kanalizacyjnej oraz budowa studni wraz z włączeniem jej do istniejącej sieci w Gminie Zaklików



Ogłoszenie z dnia 2024-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci kanalizacyjnej oraz budowa studni wraz z włączeniem jej do istniejącej sieci w Gminie Zaklików

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaklików

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zachodnia 15

1.5.2.) Miejscowość: Zaklików

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zaklikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci kanalizacyjnej oraz budowa studni wraz z włączeniem jej do istniejącej sieci w Gminie Zaklików

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d344e2c6-e52d-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341837

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041700/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa studni ujęcia wody Karkówka

1.1.20 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Gielnia etap 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249427

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Gielnia etap 1”.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej do odprowadzania ścieków bytowo - gospodarczych gospodarstw indywidualnych zlokalizowanych w obrębie inwestycji. Ścieki sanitarne z budynków zostaną odprowadzone systemem kanałów grawitacyjnych do pompowni ścieków, a następnie przewodami kanalizacji tłocznej do istniejącej studni kanalizacji sanitarnej na istniejącym kanale o średnicy 200 mm. Odprowadzenie ścieków sanitarnych projektuje się rurociągami grawitacyjnymi litymi PVC ø 200, 160 klasy S, SN8 (8,0 kN/m2) oraz przewodami kanalizacji tłocznej PE90 i PE63. Na sieci kanalizacji sanitarnej zaprojektowano rewizyjne studnie betonowe ø 1200, PP ø 425. Pompownie ścieków P1, P2, P3, oraz studnie rozprężne. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy:
1) Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, w tym:
a) roboty pomiarowe
b) roboty ziemne
c) montaż kanałów grawitacyjnych na podsypce piaskowej
d) montaż studni rewizyjnych
e) montaż studni kanalizacyjnych systemowych
f) budowa kompletnych przepompowni ścieków P1, P2 i P3 wraz z zasilaniem energetycznym
g) wykonanie wymaganych przewiertów
h) ułożenie rur osłonowych
i) wykonanie wymaganych badań i prób
2) Wykonanie kanalizacji sanitarnej tłocznej, w tym:
a) a) roboty pomiarowe
b) roboty ziemne
c) montaż kanałów tłocznych na podsypce piaskowej
d) wykonanie wymaganych przewiertów
e) montaż studni rewizyjnych
f) wykonanie wymaganych badań i prób
3) Odwodnienie wykopów
4) Utwardzenie i ogrodzenie terenu przy przepompowniach
5) Monitoring przepompowni
6) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wymaganych uzgodnień i odbiorów (w zależności od wymagań: ZDP w Stalowej Woli, Wody Polskie, PPIS w Stalowej Woli, PPSP w Stalowej Woli, Lasy Państwowe, zarządcy poszczególnych sieci), protokołów odbioru przyłączy i innych dokumentów niezbędnych do zakończenia zadania inwestycyjnego i uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu (zgłoszenia zakończenia robót) w PINB w Stalowej Woli

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 2312876,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa studni ujęcia wody Karkówka”.
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową realizację inwestycji w formule zaprojektuj – wybuduj, w szczególności:
1) opracowanie projektu robót geologicznych na wykonanie studni zastępczej S-3 bis oraz likwidację studni S3,
2) wykonanie prac i badań geologicznych zgodnie z zatwierdzonym projektem,
3) opracowanie dodatku nr 2 do dokumentacji hydrogeologicznej z ustaleniem zasobów eksploatacyjnych studni S-3 bis,
4) opracowanie dokumentacji geologicznej z likwidacją studni S-3
5) opracowanie dokumentacji obudowy studni wraz z podłączeniem do istniejącej sieci wodociągowej, w tym:
a) Projekt Wstępny – w którym określone zostaną podstawowe dane dla inwestycji (ze wskazaniem wybranych technologii oraz wyszczególnieniem głównych urządzeń i instalacji oraz wskazaniem proponowanych dostawców do akceptacji Zamawiającego).
b) Projekt Budowlany – zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682) a także z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. oraz z dnia 25 czerwca 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2022 poz. 1679 ze zm.) wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę. Projekt budowlany powinien zawierać opis rozruchu technologicznego
c) Projekt Wykonawczy – dla celów realizacji robót. Projekty wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa Projektu Budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również w Wymaganiach Zamawiającego a także z uwzględnieniem zapisów Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 poz. 2454)
d) Dokumentację powykonawczą
e) Instrukcje obsługi, eksploatacji i konserwacji
f) Kompletną dokumentację niezbędną do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie/ zgłoszenie o zakończeniu budowy
6) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń oraz decyzji administracyjnej zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę z uwzględnieniem postanowień PFU wraz z załącznikami, w tym warunków technicznych przyłączenia do sieci, decyzji o ustaleniu warunków zabudowy, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót, pozwolenia na użytkowanie i innych wymaganych dla wykonania przedmiotu zamówienia (jeżeli są wymagane)
7) wykonanie robót budowlanych obiektu budowlanego, o którym mowa w ust. 1 wraz z dostawą niezbędnych instalacji, urządzeń, sprzętu, w szczególności wykonanie obudowy studni oraz podłączenia do istniejącej sieci, likwidacja studni S-3,
8) uruchomienie i przekazanie do eksploatacji studni głębinowej wraz z odcinkiem sieci wodociągowej, instalacji zasilającej i sterowniczej,
9) wykonanie innych czynności niezbędnych do zrealizowania zobowiązań określonych w punktach poprzedzających .

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

71351910-5 - Usługi geologiczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 590400 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2184457,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3167054,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2184457,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-BUD Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7150200454

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2184457,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 590400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 590400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOWIERT Karolina Śmiałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641837084

7.3.4) Miejscowość: Ciszyca

7.3.5) Kod pocztowy: 27-660

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 590400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.