eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kuźnia RaciborskaRemont zaplecza szatniowego hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Kuźni Raciborskiej. Zadanie dofininansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zaplecza szatniowego hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Kuźni Raciborskiej. Zadanie dofininansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KUŹNIA RACIBORSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SŁOWACKIEGO 4

1.5.2.) Miejscowość: Kuźnia Raciborska

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-420

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@kuzniaraciborska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuzniaraciborska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont zaplecza szatniowego hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Kuźni Raciborskiej. Zadanie dofininansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86fb8952-061b-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341891

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038943/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 ,, Remont zaplecza szatniowego hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Kuźni Raciborskiej ” Zadanie dofinasowanie ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306422

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IB.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zadania obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:

1) Rozbiórkę istniejącej posadzki w pomieszczeniach hali i wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych wraz z cokolikami.
2) Utylizacja materiałów z rozbiórki wraz z dostarczeniem inwestorowi karty przekazania odpadów potwierdzającej odpowiednie zagospodarowanie odpadów.
Układ warstw istniejącej posadzki gr. ok. 24 cm do gr. 33 cm:
 Wykładzina PVC, płyta pilśniowa gr. ok. 20 mm,
 lastrico gr. 3 cm,
 wylewka betonowa górna warstwa gr. 4-18 cm,
 papa podkładowa,
 izolacja płyta pilśniowa z ksylamitu gr. 3 cm,
 beton dolna warstwa gr. 8-18 cm,
Układ warstw w poszczególnych pomieszczeniach przedstawiono na rysunku inwentaryzacji posadzki na rysunku nr 2.
Układ warstw nowej posadzki gr. ok. 16 - 33 cm:
 warstwa chudego betonu C8/10 gr.10cm,
 styropian podłogowy EPS 100 gr. 5-15 cm, ( w pomieszczeniu nr 1.07;1.08 brak)
 izolacja z foli budowlanej gr.0,2mm,
 siatka zbrojeniowa fi 4mm o oczkach 15x15 cm o wymiarach 1,2mx2,4m,
 wylewka cementowa gr.6 cm,
3) Wykonanie dylatacji posadzki poprzez dylatacje obwodową z pianki poliuretanowej szer. 20 cm i przeciwskurczową pola 5m na 5m.
4) Wypełnienie dylatacji masą silikonową dylatacyjną.
5) Płytki gresowe 30cmx30cm wraz z cokolikami z płytek o szerokości 7 cm ( płytki gresowe , mrozoodporne , antypoślizgowe R11, ścieralność min. IV).

Układ warstw w poszczególnych pomieszczeniach przedstawiono na rysunku projektu posadzki na rysunku nr 2 w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.

6) Neutralizacja – zabezpieczenie przed wtórną emisją zanieczyszczeń.
7) skucie pasa tynku na ścianach po obwodzie licząc od poziomu istniejącego podłoża, na ścianach, filarach, pilastrach (przyjęto gr. ok. 3 cm na wysokości 20 cm).
8) Usunięcie materiałów z rozbiórki.
9) Wywóz materiałów z rozbiórki do utylizacji lub na wysypisko.
10) Wykonanie na istniejących ścianach i sufitach piwnic powłok z gładzi gipsowych wraz z malowaniem.
11) Wykonanie lamperii z tynku cienkowarstwowego mozaikowego do wysokości h=1,9 m.
12) Wykonanie remontu schodów w korytarzu wraz z wykonaniem nowej balustrady.
13) Dostawa i montaż stojaka na rowery na 10 stanowisk rowerowych.


Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SWZ:
1) Załącznik nr 9 – dokumentacja projektowa, a na którą składają się:
 Projekt techniczny do zgłoszenia i realizacji – opracowany przez Adam Siwczyk,
2) Załącznik nr 10 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych-STWiOR,
3) Załącznik nr 11 – Przedmiar robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45431000-7 - Kładzenie płytek

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 696180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 784276,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 696180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMIL KAMIGOWSKI FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA KAMBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372026080

7.3.3) Ulica: WILKOWISKO 149

7.3.4) Miejscowość: WILKOWISKO

7.3.5) Kod pocztowy: 34-617

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 696180,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.