eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BartoszyceZakup samochodu dostawczo - osobowego



Ogłoszenie z dnia 2024-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu dostawczo - osobowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowa 56A

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 897642002

1.5.8.) Numer faksu: +48 897642002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpdabrowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdpdabrowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/2cdeb91e-d314-4be5-aa26-d6a24a361cbc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu dostawczo - osobowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-417e6c18-111e-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341957

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015431/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup samochodu dostawczo - osobowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321492

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-DT.3430.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu furgon z zabudowa brygadową do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc o następujących parametrach.
2) Wymagania ogólne:
 samochód fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie, gotowy do eksploatacji wolny od wad fizycznych i obciążeń prawnych,
 rok produkcji: 2023-2024 r.,
 samochód o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500 kg.,
 norma emisji spalin EURO 6,
 kolor nadwozia – pomarańczowy (lakierowany fabrycznie),
 kierownica fabrycznie zamontowana po lewej stronie pojazdu pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego,
3) Parametry techniczne:
 pojemność silnika: min. 1950 cm3,
 silnik wysokoprężny o mocy: 130 – 180 KM,
 skrzynia biegów manualna z 6 stopniową redukcją biegów dla jazdy do przodu,
 liczba osi 2,
 napęd na przednią oś lub 4 x 4,
 koła stalowe pojedyncze,
4) Zabudowa:
 rodzaj nadwozia: dostawczy furgon z zabudową 9-osobową (I rząd siedzeń w systemie 2+1 siedzenie kierowcy pneumatyczne. Siedzenie w II rzędzie wyposażone w system szybkiego montażu i demontażu (składane, wyjmowane i pochylane w systemie 1+1+1 lub 2+1). Siedzenia w III rzędzie wyposażone w system szybkiego montażu i demontażu (składane, wyjmowane i pochylane w systemie 1+1+1 lub 2+1 lub 3).
 wymagana dla zabudowy brygadowej z rejestracją pojazdu na 9 osób,
 liczba drzwi – 4, przednie praw – lewe, boczne przesuwane prawe, tylne rozwierane dwustronne.
 zabezpieczenie podłogi przestrzeni ładunkowej i boków zabudowy sklejka wodoodporną z warstwą antypoślizgową adekwatnie grubość płyty min. 12 i min. 4mm.,
 w przestrzeni ładunkowej min. 4 uchwyty montażowe umożliwiające unieruchomienie, spięcie przewożonego ładunku,
 pełna ściana grodziowa (na całą wysokość i szerokość pojazdu), ściana i obudowa stojaka foteli/ kanapy z tworzywa ABS,
 przeszklenie przestrzeni pasażerskiej dwoma szybami z lewej strony w ścianie stałej i z prawej w drzwiach przesuwnych oraz ścianie stałej. Wnętrze pojazdu, wysłonki okien, boczki, słupki i podsufitka tapicerowana z elementami z tworzywa sztucznego,
 w ścianie grodziowej pod siedzeniem otwierany dodatkowy otwór umożliwiający umieszczenie i transport pojazdem długich elementów takich jak rury, profile itp.
5) Masy i wymiary zewnętrzne:
 samochód o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t.,
 minimalna ładowność 1,0t.,
 szerokość pojazdu bez lusterek do 2,1m,
 całkowita długość pojazdu do 6,4m,
 wysokość do 2,6m,
6) Dodatkowe wyposażenie i wymagania:
 system ABS wspomagany z systemem podziału siły hamowania EBD,
 system ASR zapobiegający utracie przyczepności kół podczas przyśpieszania,
 elektroniczny system ESP stabilizacji toru jazdy,
 podgrzewana przednia szyba,
 elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne,
 elektrycznie sterowane szyby przednie,
 tylne drzwi pełne dwuskrzydłowe,
 przednie światła przeciwmgielne,
 światła do jazdy dziennej,
 poduszka powietrzna kierowcy i pasażera,
 dywaniki gumowe w przestrzeni pasażerskiej,
 kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach (wysokość i głębokość),
 fotel kierowcy z regulowaną wysokością oraz podłokietnikiem i regulacja odcinka lędźwiowego,
 webasto - ogrzewania postojowe przestrzeni pasażerskiej,
 klimatyzacja automatyczna trzy strefowa z regulacją i nawiewem w przedziale pasażerskim,
 drugi wymiennik ciepła z nadmuchem na II i III rząd siedzeń,
 wyświetlacz z zegarem cyfrowym i komputerem pokładowym,
 fabryczne radio z zestawem audio,
 oświetlenie wnętrza z przodu i tyłu pojazdu,
 I, II i III rząd siedzeń – foteli/kanapa w jednakowym wzorze i kolorze tapicerskim,
 komplet pokrowców na wszystkie siedzenia,
 podsufitka dachu po całej przestrzeni pasażerskiej,
 zagłówki oraz trzy punktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich siedzeń
 ostrzegawcze światło błyskowe LED barw pomarańczowej zamontowane na dachu kabiny w postaci zespolonej belki z podświetlonym napisem (ZARZĄD DRÓG). Oświetlenie uruchamiane przełącznikiem z kabiny kierowcy,
 system zasilania świateł ostrzegawczych powinno umożliwiać łagodny rozruch silnika pojazdu po długotrwałym korzystaniu z lamp błyskowych przy unieruchomionym silniku,
 pełnowymiarowe koło zapasowe,
 zestaw do wymiany koła (podnośnik, klucz do odkręcania kół)
 trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka,
 centralny zamek z pilotem
 dwa komplety kluczy,
 hak holowniczy do przyczepy,
 stopień przy bocznych drzwiach przesuwnych oraz tylnych ułatwiający wsiadanie i wejście do przestrzenie ładunkowej,
 komplet opon zimowych z czterema felgami stalowymi,
 przednie i tylne chlapacze,
 instrukcja obsługi w języku polskim,
7) Wymagania warunków gwarancji:
 gwarancja mechaniczna producenta minimum 2 lata bez limitu kilometrów
 gwarancja na powłokę lakierniczą minimum 2 lata bez limitu kilometrów
 gwarancja na perforacja nadwozia minimum 5 lat
8) Wymagania warunków ubezpieczenia:
 Auto Casco (AC) na okres min. 12 m-cy z gwarancją niezmienności wartości samochodu w okresie ubezpieczenia
 OC i NNW na okres min. 12 m-cy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34115000-6 - Inne samochody pasażerskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert nie który był wyznaczony na dzień 24 maja 2024r. do godz. 11:00 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający działając zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy unieważnił postępowanie.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.