Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00248762/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Działdowo”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIAŁDOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378025
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księżodworska 10
1.5.2.) Miejscowość: Działdowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: (23) 697 07 00
1.5.8.) Numer faksu: (23) 697 07 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ugdzialdowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dzialdowo.ug.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminadzialdowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Działdowo”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e1eb56c-e4fe-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00567695/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Działdowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248762
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZK.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Działdowo (Powiat Działdowski).Zamówienie obejmuje:
Część 1 – „Przebudowa drogi gminnej na działce nr 288, obręb Burkat, Gmina Działdowo”.
W ramach przedmiotowej inwestycji planuje się wykonanie nowej konstrukcji i nawierzchni jezdni, zjazdów i poboczy. Całkowita długość przebudowywanej drogi wynosi około 295 m. Zakres robót obejmuje w szczególności: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty nawierzchniowe, roboty wykończeniowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), stanowiących załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 419941,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Działdowo (Powiat Działdowski).Zamówienie obejmuje:
Część 2 – „Przebudowa drogi gminnej nr 187017N gr. Gm. (Rutkowice) - dr. gm. nr 187018 N (Turza Wielka) w km od 0+000 do km 1+810 o łącznej długości 1810 mb”.
W obecnym stanie droga gminna nr. 187017N posiada nawierzchnię bitumiczną o średniej szerokości 5,0 m. W ramach inwestycji planuje się wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej poprzez ułożenie warstwy wyrównawczej, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie zjazdów bitumicznych, odtworzenie rowów przydrożnych, naprawę istniejącego przepustu oraz wymianę oznakowania pionowego. Zakres robót obejmuje w szczególności: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty nawierzchniowe, roboty wykończeniowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiących załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 1347864,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Działdowo (Powiat Działdowski).Zamówienie obejmuje:
Część 3 – „Przebudowa drogi w miejscowości Rudolfowo, Gmina Działdowo na działce nr 285”.
W ramach inwestycji planuje się przebudowę istniejącej jezdni gruntowej , na jezdnię o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, wykonanie nowego oznakowania, montaż latarni solarno-wiatrowych. Długość odcinka wynosi ok 268 m. Zakres robót obejmuje w szczególności: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty nawierzchniowe, montaż oświetlenia hybrydowego, roboty wykończeniowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiących załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 483458,93 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Działdowo (Powiat Działdowski).Zamówienie obejmuje:
Część 4 – „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Burkat na działkach nr 27/20, 27/30, Obręb Burkat, Gmina Działdowo”.
W ramach inwestycji planuje się przebudowę istniejącej drogi poprzez wykonanie nowej konstrukcji jezdni, zjazdów, poboczy oraz budowę drogi dla pieszych. Nawierzchnię jezdni zaprojektowano z betonowej kostki brukowej. Długość odcinka wynosi około 250 m. Zakres robót obejmuje w szczególności: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty nawierzchniowe, roboty wykończeniowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), stanowiących załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 973063,15 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Działdowo (Powiat Działdowski).Zamówienie obejmuje:
Część 5 – „Przebudowa dróg gminnych na osiedlu domów jednorodzinnych w miejscowości Burkat na działkach 59, 61/1, 61/58, 62/1, 58, 62/9, 69, 61/19, 62/15, 61/2, 62/27, 61/51, 62/35, Obręb Burkat”.
W ramach inwestycji planuje się przebudowę 6 dróg. Zaprojektowano nowe konstrukcje i nawierzchnie jezdni, zjazdów, poboczy, budowę dróg dla pieszych, budowę i przebudowę rowów przydrożnych wraz z wykonaniem muld chłonnych. Zadanie obejmuje również przebudowę i zabezpieczenie infrastruktury telekomunikacyjnej. Zakres robót obejmuje w szczególności: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, przebudowę infrastruktury telekomunikacyjnej, roboty nawierzchniowe, roboty odwodnieniowe, roboty wykończeniowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), stanowiących załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 5502119,91 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Działdowo (Powiat Działdowski).Zamówienie obejmuje:
Część 6 – „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kurki, Gmina Działdowo na działce nr 504 i 506”.
Zakres inwestycji obejmuje dwa odcinki dróg: Odcinek nr 1: Od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1365N ( Kurki-Petrykozy) do ostatniej zabudowy na działce nr 504 obręb Kurki, gmina Działdowo. Długość odcinka wynosi około 177 mb. Odcinek nr 2:Odcinek o długości około 105 mb od skrzyżowania z drogą gminną nr 187047N (Księży Dwór - Kurki), na działce nr 506 obręb Kurki, gmina Działdowo. W ramach przedmiotowej inwestycji planuje się wykonanie nowej konstrukcji i nawierzchni jezdni o nawierzchni bitumicznej, zjazdów i poboczy. Łączna długość zamierzenia budowlanego wynosi około 0,28 km. Zakres robót obejmuje w szczególności: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty nawierzchniowe, roboty wykończeniowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiących załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 283757,32 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Działdowo (Powiat Działdowski).Zamówienie obejmuje:
Część 7 – „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krasnołąka na działce nr 134, Gmina Działdowo”.
W ramach inwestycji przewiduje się przebudowę istniejącej drogi bitumicznej na odcinku około 789,29 mb, wraz z przebudową istniejących zjazdów, przepustów, poboczy, budowę przejścia dla pieszych oraz montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. Zakres robót obejmuje w szczególności: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty nawierzchniowe, roboty wykończeniowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiących załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 1690932,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 483722,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 564124,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 483722,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Budowlane Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871096310
7.3.3) Ulica: Długa 27
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 483722,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1383178,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1563352,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1383178,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowe „Wapnopol” Adam Nowakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130197602
7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 12
7.3.4) Miejscowość: Glinojeck
7.3.5) Kod pocztowy: 06-450
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM NOWAKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM NOWAKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1383178,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418626,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460854,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418626,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Wiergowska Firma Remontowo-Budowlana „ABROX” w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280111490
7.3.3) Ulica: Księży Dwór 8G
7.3.4) Miejscowość: Księży Dwór
7.3.5) Kod pocztowy: 13-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA WIERGOWSKA FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "ABROX" w spadku
jakie przetargi wygrała firma
ANNA WIERGOWSKA FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "ABROX" w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418626,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 814840,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 865391,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 814840,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Wiergowska Firma Remontowo-Budowlana „ABROX” w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280111490
7.3.3) Ulica: Księży Dwór 8G
7.3.4) Miejscowość: Księży Dwór
7.3.5) Kod pocztowy: 13-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA WIERGOWSKA FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "ABROX" w spadku
jakie przetargi wygrała firma
ANNA WIERGOWSKA FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "ABROX" w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 814840,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4874255,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5403964,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4874255,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowe „Wapnopol” Adam Nowakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130197602
7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 12
7.3.4) Miejscowość: Glinojeck
7.3.5) Kod pocztowy: 06-450
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM NOWAKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM NOWAKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4874255,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376489,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 382340,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376489,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871096310
7.3.3) Ulica: Długa 27
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376489,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1240214,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1323856,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1240214,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowe „Wapnopol” Adam Nowakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130197602
7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 12
7.3.4) Miejscowość: Glinojeck
7.3.5) Kod pocztowy: 06-450
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM NOWAKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM NOWAKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1240214,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- "ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 07"
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy-Miasto Działdowo na lata 2025-2026
- Świadczenie usług pocztowych powszechnych w obrocie krajowym i zagranicznym, usług niepowszechnych w obrocie krajowym w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Działdowie
- Dostawa artykułów biurowych
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
- Dostawa i montaż oświetlenia solarnego oraz progów zwalniających Zadanie Nr I - Dostawa i montaż oświetlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i montaż progów zwalniających
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowości Murzasichle.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.