eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaRazem w potrzebie - usługi społeczne i zdrowotne w Gminie Dębica



Ogłoszenie z dnia 2024-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Razem w potrzebie – usługi społeczne i zdrowotne w Gminie Dębica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH GMINY DĘBICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850019270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 13

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 146803333

1.5.8.) Numer faksu: 146803333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopsdebica@gopsdebica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cusdebica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0c869f7-0eab-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Razem w potrzebie – usługi społeczne i zdrowotne w Gminie Dębica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0c869f7-0eab-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00317190/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 ,,Razem w potrzebie – usługi społeczne i zdrowotne w Gminie Dębica”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadania realizowane w ramach projektu pn. ,,Razem w potrzebie – usługi społeczne i zdrowotne w Gminie Dębica”; program: Fundusze Europejskie dla Podkarpacia, Priorytet FEPK.07 KAPITAŁ LUDZKI GOTOWY DO ZMIAN, Działanie FEPK.07.18 Usługi społeczne i zdrowotne świadczone w społeczności lokalnej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319874

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUS.26.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 651907,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Specjalistyczna usługa opiekuńcza obejmująca rehabilitację fizyczną.
W ramach usługi Wykonawca jest zobowiązany:
Przeprowadzić specjalistyczną usługę opiekuńczą obejmującą rehabilitację fizyczną w łącznej ilości nie większej niż 2250 godzin dla osób zamieszkujących na terenie gminy Dębica - uczestników projektu, w okresie od dnia podpisania umowy do 30 września 2027 r.
1 godzina usługi wynosi 60 minut, usługi świadczone w miejscu zamieszkania to 60 minut od momentu faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi z wyłączeniem czasu dojazdu do miejsca zamieszkania uczestnika projektu.
Specjalistyczna usługa opiekuńcza obejmująca rehabilitację fizyczną ma być realizowana w miejscu zamieszkania Uczestnika projektu (usługa mobilna) na terenie gminy Dębica.
Szczegółowy opis Części 1 przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85142000-6 - Usługi paramedyczne

4.5.5.) Wartość części: 362992,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Specjalistyczna usługa opiekuńcza obejmująca wsparcie procesu leczenia (świadczona przez pielęgniarkę).
W ramach usługi Wykonawca jest zobowiązany:
Przeprowadzić specjalistyczną usługę opiekuńczą obejmującą wsparcie procesu leczenia w łącznej ilości nie większej niż 3825 godzin dla osób zamieszkujących na terenie gminy Dębica - uczestników projektu, w okresie od dnia podpisania umowy 30 września 2027 r.
1 godzina usługi wynosi 60 minut, usługi świadczone
w miejscu zamieszkania to 60 minut od momentu faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi z wyłączeniem czasu dojazdu do miejsca zamieszkania uczestnika projektu.
Specjalistyczna usługa opiekuńcza obejmująca wsparcie procesu leczenia ma być realizowana w miejscu zamieszkania Uczestnika projektu (usługa mobilna) na terenie gminy Dębica.
Szczegółowy opis Części 2 przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 235875,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Specjalistyczna usługa opiekuńcza obejmująca wsparcie psychologiczne.
W ramach usługi Wykonawca jest zobowiązany:
Przeprowadzić specjalistyczną usługę opiekuńczą obejmującą wsparcie psychologiczne w łącznej ilości nie większej niż 390 godzin dla osób zamieszkujących na terenie gminy Dębica - uczestników projektu, w okresie od dnia podpisania umowy 30 września 2027 r.
1 godzina usługi wynosi 60 minut, usługi świadczone
w miejscu zamieszkania to 60 minut od momentu faktycznego rozpoczęcia świadczenia usługi z wyłączeniem czasu dojazdu do miejsca zamieszkania uczestnika projektu.
Specjalistyczna usługa opiekuńcza obejmująca wsparcie psychologiczne ma być realizowana w miejscu zamieszkania Uczestnika projektu (usługa mobilna) na terenie gminy Dębica.
Szczegółowy opis Części 3 przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 53040,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Platforma e-Zamówienia w enumeratywnym wyliczeniu - pkt 5.2.) zamieszczonym powyżej, podstawy prawnej unieważnienia postępowania, NIE przewiduje unieważnienia postępowania na podst. art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie można też pozostawić tej rubryki pustej.
Zamawiający, działając na podstawie art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w Części 1- Specjalistyczna usługa opiekuńcza obejmująca rehabilitację fizyczną .
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W dniu 27.05.2024 r. nastąpił wybór najkorzystniejszej oferty w Części 1 zamówienia Wykonawcy - REHADOM Sp. z o.o. , Jodłowa 25, 39-225 Jodłowa.
Również w dniu 27.05.2024 r. w-w Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przesłał pisemne oświadczenie o odmowie zawarcia umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia publicznego. Ponieważ w Części 1 zamówienia została złożona tylko jedna oferta, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359955,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359955,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – Centrum Usług Społecznych Gminy Dębica, działając na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z zm.) unieważnia postępowanie w Części 2 zamówienia - Specjalistyczna usługa opiekuńcza obejmująca wsparcie procesu leczenia (świadczona przez pielęgniarkę), ponieważ nie złożono żadnej oferty – brak ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z zm.) informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia w Części 3, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych – w dniu 20.05.2024 r. przed czynnością otwarcia ofert Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania –
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0c869f7-0eab-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
- informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Części 3 tj. 60 060,00 zł brutto.
W postępowaniu w Części 3 zamówienia złożono jedną ofertę - oferta nr 1 : RAFAŁ STELMASIK RAJOS CONSULTING ul. C.K. Norwida 1., 37-550 Radymno z ceną: 66 300,00 PLN brutto.
W chwili obecnej NIE jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66300,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.