Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00504984/01 - Wynik z dnia 2022-12-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji specjalistów (stanowiska personelu eksperckiego) objętych Projektem pn. Rozwój e-usług w gminach Związku Gmin Wiejskich Województwa Podlaskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK GMIN WIEJSKICH WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
1.3.) Oddział zamawiającego: ZGWWP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 051979777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętojańśka
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-277
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857323700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgwwp.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgwwp.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji specjalistów (stanowiska personelu eksperckiego) objętych Projektem pn. Rozwój e-usług w gminach Związku Gmin Wiejskich Województwa Podlaskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05262a0d-2fb0-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342204
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065589/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pełnienie funkcji specjalistów (stanowiska personelu eksperckiego) objętych Projektem pn. Rozwój e-usług w gminach Związku Gmin Wiejskich Województwa Podlaskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt nr WND-RPPD.08.01.00-20-0068/20 pn. Rozwój e-usług w gminach Związku Gmin Wiejskich Województwa Podlaskiego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05262a0d-2fb0-11ed-8832-4e4740e186ac3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05262a0d-2fb0-11ed-8832-4e4740e186ac Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w rozdziale XII i XIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., 119 str. 1, z 2018r. Nr 127 poz. 2, z 2021r. Nr 74 poz. 35), zwanym dalej „RODO”, informujemy, że:
1) Administratorem Danych Osobowych jest Związek Gmin Wiejskich Województwa Podlaskiego,
z siedzibą w Białymstoku przy ulicy Świętojańskiej 24 reprezentowany przez Zarząd.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: anetakub@op.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1 (trybie podstawowym bez możliwości przeprowadzenia negocjacji; art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w odniesieniu do danych osobowych osoby będącej stroną umowy oraz art. 6 ust. 1 lit e rozporządzenia 2016/679 – w odniesieniu do pozostałych danych osobowych - w celu i zakresie niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy.
4) dobrowolne podanie wszelkich danych niewymaganych przepisami prawa jest traktowane ja wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. W takim przypadku podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o przetwarzaniu danych osobowych.
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
10) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
11) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
12) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej;
2. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem
w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa wart. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/ZP/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalista ds. WCAG i kontroli wymagań formalnych systemów informatycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72222200-9 - Usługi w zakresie systemów informacji lub usługi w zakresie planowania technologii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
72227000-2 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72246000-1 - Usługi doradcze w zakresie systemów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą dla części 1 ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów biorąc pod uwagę następujące kryteria:
1) kryterium ceny – waga 60%;
2) kryterium doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ – waga 30%;
3) kryterium wykształcenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdz. VII SWZ – waga 10%.
1.1 Punktacja w zakresie przedstawionego kryterium ceny (Cp) zostanie obliczona na podstawie wzoru:
Cm
Cp = -------------- x 60 pkt
Cb
Cp - otrzymana ilość punktów w kryterium ceny,
Cm - cena oferty minimalnej brutto,
Cb - cena oferty badanej brutto.
1.2 Punktacja (D) w kryterium doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia, oceniana będzie według następujących zasad:
- posiadanie doświadczenie w realizacji 2 usług obejmujących analizę oraz oceną spełniania przez aplikacje i strony www wymagań WCAG 2.1. – 0 pkt,,
- posiadanie doświadczenie w realizacji więcej niż 2 usług obejmujących analizę oraz oceną spełniania przez aplikacje i strony www wymagań WCAG 2.1. – 20 pkt,
- posiadanie 2-letniego doświadczenie administratora systemów informatycznych obejmujących serwisy internetowe podmiotów publicznych – 0 pkt,
- posiadanie więcej niż 2-letniego doświadczenie administratora systemów informatycznych obejmujących serwisy internetowe podmiotów publicznych – 10 pkt,
1.3 Punktacja (W) w kryterium wykształcenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, oceniana będzie według następujących zasad:
- posiadanie wykształcenia wyższego II stopnia – 0 pkt,
- posiadanie wykształcenia wyższego II stopnia informatyka lub elektronika – 10 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: wykształcenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdz. VII SWZ – waga 10%.
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalista ds. bezpieczeństwa sieci i systemów teleinformatycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72222200-9 - Usługi w zakresie systemów informacji lub usługi w zakresie planowania technologii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
72227000-2 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72246000-1 - Usługi doradcze w zakresie systemów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą dla części 2 ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów biorąc pod uwagę następujące kryteria:
1) kryterium ceny – waga 60%;
2) kryterium doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ – waga 30%;
3) kryterium wykształcenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdz. VII SWZ -waga 10%.
2.1 Punktacja w zakresie przedstawionego kryterium ceny (Cp) zostanie obliczona na podstawie wzoru:
Cm
Cp = -------------- x 60 pkt
Cb
Cp - otrzymana ilość punktów w kryterium ceny,
Cm - cena oferty minimalnej brutto,
Cb - cena oferty badanej brutto.
2.2 Punktacja (D) w kryterium doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia, oceniana będzie według następujących zasad:
- doświadczenie w opracowaniu dokumentacji technicznej dla systemów informatycznych w tym systemów serwerowych związanych obsługującymi systemy informatyczne e-usług w projektach partnerskich (przynajmniej 5 partnerów) – jeden projekt – 0 pkt,
- doświadczenie w opracowaniu dokumentacji technicznej dla systemów informatycznych w tym systemów serwerowych związanych obsługującymi systemy informatyczne e-usług w projektach partnerskich (przynajmniej 5 partnerów) – dwa projekty – 15 pkt,
- doświadczenie w opracowaniu dokumentacji technicznej dla systemów informatycznych w tym systemów serwerowych związanych obsługującymi systemy informatyczne e-usług w projektach partnerskich (przynajmniej 5 partnerów) – co najmniej 3 projekty – 30 pkt,
2.3 Punktacja (W) w kryterium wykształcenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, oceniana będzie według następujących zasad:
- posiadanie wykształcenia wyższego technicznego II stopnia – 0 pkt,
- posiadanie wykształcenia wyższego II stopnia informatyka lub elektronika lub kwalifikacje potwierdzone stopniem naukowym doktora w dziedzinie informatyka lub elektronika – 10 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: wykształcenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdz. VII SWZ
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalista ds. systemów informacji przestrzennych i opartych na nich systemach e-usług
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72222200-9 - Usługi w zakresie systemów informacji lub usługi w zakresie planowania technologii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
72227000-2 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72246000-1 - Usługi doradcze w zakresie systemów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą dla części 3 ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów biorąc pod uwagę następujące kryteria:
1) kryterium ceny – waga 60%;
2) kryterium doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ – waga 20%;
3) kryterium wykształcenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdz. VII SWZ – waga 20%
3.1 Punktacja w zakresie przedstawionego kryterium ceny (Cp) zostanie obliczona na podstawie wzoru:
Cm
Cp = -------------- x 60 pkt
Cb
Cp - otrzymana ilość punktów w kryterium ceny,
Cm - cena oferty minimalnej brutto,
Cb - cena oferty badanej brutto.
3.2 Punktacja (D) w kryterium doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia, oceniana będzie według następujących zasad:
- Doświadczenie we wdrażaniu jednego systemu informatycznego elektronicznej obsługi jednostki wykonawstwa geodezyjnego, obywateli i projektantów umożliwiającego realizację usług drogą elektroniczną 0 pkt,
- Doświadczenie we wdrażaniu więcej niż jednego systemu informatycznego elektronicznej obsługi jednostki wykonawstwa geodezyjnego, obywateli i projektantów umożliwiającego realizację usług drogą elektroniczną 20 pkt,
3.3 Punktacja (W) w kryterium wykształcenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, oceniana będzie według następujących zasad:
- posiadanie wykształcenia wyższego II stopnia – 0 pkt,
- posiadanie wykształcenia technicznego II stopnia w kierunkach informatyka lub elektronika lub geodezja lub kartografia.– 20 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: wykształcenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdz. VII SWZ
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalista ds. budowy i wdrożenia rozwiązań serwerowych, klastrowych, prywatnych chmur obliczeniowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72222200-9 - Usługi w zakresie systemów informacji lub usługi w zakresie planowania technologii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
72227000-2 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72246000-1 - Usługi doradcze w zakresie systemów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą dla części 4 ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów biorąc pod uwagę następujące kryteria:
1) kryterium ceny – waga 60%;
2) kryterium doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ – waga 30%;
3) kryterium wykształcenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ -waga 10%.
4.1 Punktacja w zakresie przedstawionego kryterium ceny (Cp) zostanie obliczona na podstawie wzoru:
Cm
Cp = -------------- x 100 x 60 pkt
Cb
Cp - otrzymana ilość punktów w kryterium ceny,
Cm - cena oferty minimalnej brutto,
Cb - cena oferty badanej brutto.
4.2 Punktacja (D) w kryterium doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia, oceniana będzie według następujących zasad:
- doświadczenie w opracowaniu jednej dokumentacji technicznej chmury obliczeniowej prywatnej obsługującej systemy informatyczne wielu podmiotów (przynajmniej 5 podmiotów) – 0 pkt,
- doświadczenie w opracowaniu więcej niż jednej dokumentacji technicznej chmury obliczeniowej prywatnej obsługującej systemy informatyczne wielu podmiotów (przynajmniej 5 podmiotów) – 10 pkt,
- doświadczenie w administrowaniu systemami chmur prywatnych (środowiskami wirtualnymi) - przynajmniej 3 lat doświadczenia – 0 pkt
- doświadczenie w administrowaniu systemami chmur prywatnych (środowiskami wirtualnymi) - przynajmniej 5 lat doświadczenia – 10 pkt,
- doświadczenie w zarządzaniu (np. pełnienie funkcji inżyniera kontraktu) w jednym projekcie, którego przedmiotem były systemy informatyczne obejmujące infrastrukturę sieciową oraz środowiska wirtualizacyjne – 0 pkt
- doświadczenie w zarządzaniu (np. pełnienie funkcji inżyniera kontraktu) w więcej niż jednym projekcie, którego przedmiotem były systemy informatyczne obejmujące infrastrukturę sieciową oraz środowiska wirtualizacyjne – 10 pkt
4.3 Punktacja (W) w kryterium wykształcenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, oceniana będzie według następujących zasad:
- posiadanie wykształcenia wyższego technicznego II stopnia – 0 pkt,
- posiadanie wykształcenia wyższego II stopnia elektronika lub informatyka – 10 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: wykształcenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalista ds. integracji systemów komunikacji i przetwarzania dokumentów elektronicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72222200-9 - Usługi w zakresie systemów informacji lub usługi w zakresie planowania technologii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
72227000-2 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72246000-1 - Usługi doradcze w zakresie systemów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą dla części 5-8 ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów biorąc pod uwagę następujące kryteria:
1) kryterium ceny – waga 60%;
2) kryterium doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ – waga 30%;
3) kryterium wykształcenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ -waga 10%.
5.1 Punktacja w zakresie przedstawionego kryterium ceny (Cp) zostanie obliczona na podstawie wzoru:
Cm
Cp = -------------- x 100 x 60 pkt
Cb
Cp - otrzymana ilość punktów w kryterium ceny,
Cm - cena oferty minimalnej brutto,
Cb - cena oferty badanej brutto.
5.2 Punktacja (D) w kryterium doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia, oceniana będzie według następujących zasad:
- doświadczenie w zakresie wdrażania systemów informatycznych gromadzenia, przetwarzania oraz zarządzania obiegiem dokumentów (w co najmniej w dwóch jednostkach administracji publicznej) lub doświadczenie w administrowaniu systemem informatycznym obiegu dokumentów w urzędzie administracji publicznej co najmniej 3 lat – 10 pkt,
- doświadczenie w zespołach projektowania systemów obiegu dokumentów – 10 pkt,
- minimum 3 letnie doświadczenie w administrowaniu systemami MS Active Directory i MS SQL Server – 10 pkt,
5.3 Punktacja (W) w kryterium wykształcenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, oceniana będzie według następujących zasad:
- posiadanie wykształcenia wyższego II stopnia – 0 pkt,
- posiadanie wykształcenia wyższego II stopnia elektronika lub informatyka – 10 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: wykształcenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalista ds. integracji systemów komunikacji i przetwarzania dokumentów elektronicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72222200-9 - Usługi w zakresie systemów informacji lub usługi w zakresie planowania technologii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
72227000-2 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72246000-1 - Usługi doradcze w zakresie systemów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą dla części 5-8 ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów biorąc pod uwagę następujące kryteria:
1) kryterium ceny – waga 60%;
2) kryterium doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ – waga 30%;
3) kryterium wykształcenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ -waga 10%.
5.1 Punktacja w zakresie przedstawionego kryterium ceny (Cp) zostanie obliczona na podstawie wzoru:
Cm
Cp = -------------- x 100 x 60 pkt
Cb
Cp - otrzymana ilość punktów w kryterium ceny,
Cm - cena oferty minimalnej brutto,
Cb - cena oferty badanej brutto.
5.2 Punktacja (D) w kryterium doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia, oceniana będzie według następujących zasad:
- doświadczenie w zakresie wdrażania systemów informatycznych gromadzenia, przetwarzania oraz zarządzania obiegiem dokumentów (w co najmniej w dwóch jednostkach administracji publicznej) lub doświadczenie w administrowaniu systemem informatycznym obiegu dokumentów w urzędzie administracji publicznej co najmniej 3 lat – 10 pkt,
- doświadczenie w zespołach projektowania systemów obiegu dokumentów – 10 pkt,
- minimum 3 letnie doświadczenie w administrowaniu systemami MS Active Directory i MS SQL Server – 10 pkt,
5.3 Punktacja (W) w kryterium wykształcenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, oceniana będzie według następujących zasad:
- posiadanie wykształcenia wyższego II stopnia – 0 pkt,
- posiadanie wykształcenia wyższego II stopnia elektronika lub informatyka – 10 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: wykształcenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalista ds. integracji systemów komunikacji i przetwarzania dokumentów elektronicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 72222200-9 - Usługi w zakresie systemów informacji lub usługi w zakresie planowania technologii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
72227000-2 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72246000-1 - Usługi doradcze w zakresie systemów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą dla części 5-8 ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów biorąc pod uwagę następujące kryteria:
1) kryterium ceny – waga 60%;
2) kryterium doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ – waga 30%;
3) kryterium wykształcenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ -waga 10%.
5.1 Punktacja w zakresie przedstawionego kryterium ceny (Cp) zostanie obliczona na podstawie wzoru:
Cm
Cp = -------------- x 100 x 60 pkt
Cb
Cp - otrzymana ilość punktów w kryterium ceny,
Cm - cena oferty minimalnej brutto,
Cb - cena oferty badanej brutto.
5.2 Punktacja (D) w kryterium doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia, oceniana będzie według następujących zasad:
- doświadczenie w zakresie wdrażania systemów informatycznych gromadzenia, przetwarzania oraz zarządzania obiegiem dokumentów (w co najmniej w dwóch jednostkach administracji publicznej) lub doświadczenie w administrowaniu systemem informatycznym obiegu dokumentów w urzędzie administracji publicznej co najmniej 3 lat – 10 pkt,
- doświadczenie w zespołach projektowania systemów obiegu dokumentów – 10 pkt,
- minimum 3 letnie doświadczenie w administrowaniu systemami MS Active Directory i MS SQL Server – 10 pkt,
5.3 Punktacja (W) w kryterium wykształcenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, oceniana będzie według następujących zasad:
- posiadanie wykształcenia wyższego II stopnia – 0 pkt,
- posiadanie wykształcenia wyższego II stopnia elektronika lub informatyka – 10 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: wykształcenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalista ds. integracji systemów komunikacji i przetwarzania dokumentów elektronicznych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72222200-9 - Usługi w zakresie systemów informacji lub usługi w zakresie planowania technologii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
72227000-2 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72246000-1 - Usługi doradcze w zakresie systemów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna za najkorzystniejszą dla części 5-8 ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów biorąc pod uwagę następujące kryteria:
1) kryterium ceny – waga 60%;
2) kryterium doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ – waga 30%;
3) kryterium wykształcenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ -waga 10%.
5.1 Punktacja w zakresie przedstawionego kryterium ceny (Cp) zostanie obliczona na podstawie wzoru:
Cm
Cp = -------------- x 100 x 60 pkt
Cb
Cp - otrzymana ilość punktów w kryterium ceny,
Cm - cena oferty minimalnej brutto,
Cb - cena oferty badanej brutto.
5.2 Punktacja (D) w kryterium doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia, oceniana będzie według następujących zasad:
- doświadczenie w zakresie wdrażania systemów informatycznych gromadzenia, przetwarzania oraz zarządzania obiegiem dokumentów (w co najmniej w dwóch jednostkach administracji publicznej) lub doświadczenie w administrowaniu systemem informatycznym obiegu dokumentów w urzędzie administracji publicznej co najmniej 3 lat – 10 pkt,
- doświadczenie w zespołach projektowania systemów obiegu dokumentów – 10 pkt,
- minimum 3 letnie doświadczenie w administrowaniu systemami MS Active Directory i MS SQL Server – 10 pkt,
5.3 Punktacja (W) w kryterium wykształcenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia, oceniana będzie według następujących zasad:
- posiadanie wykształcenia wyższego II stopnia – 0 pkt,
- posiadanie wykształcenia wyższego II stopnia elektronika lub informatyka – 10 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: wykształcenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdz. VII SWZ
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowej:4.1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
dla części 1
a) Specjalista ds. WCAG i kontroli wymagań formalnych systemów informatycznych – minimum jedną osobą posiadającą:
wykształcenie wyższe II stopnia,
znajomość HTML i CSS,
doświadczenie w realizacji minimum 2 usług obejmujących analizę oraz oceną spełniania przez aplikacje i strony www wymagań WCAG 2.1.,
co najmniej 2-letnie doświadczenie administratora systemów informatycznych obejmujących serwisy internetowe podmiotów publicznych.
dla części 2
b) Specjalista ds. bezpieczeństwa sieci i systemów teleinformatycznych - minimum jedną osobą posiadającą:
wykształcenie wyższe techniczne II stopnia,
Doświadczenie w zakresie projektowania i uruchamiania systemów informatycznych, w tym systemów serwerowych, systemów ochrony sieci teleinformatycznych. Opracowanie przynajmniej dwóch projektów technicznych systemów teletechnicznych obejmujących serwery i sieci z uwzględnieniem aspektów bezpieczeństwa.
doświadczenie w opracowaniu dokumentacji technicznej dla systemów informatycznych w tym systemów serwerowych związanych obsługującymi systemy informatyczne e-usług
w projektach partnerskich (przynajmniej 5 partnerów) – co najmniej jeden projekt;
doświadczenie w administrowaniu systemami serwerowymi oraz systemami zabezpieczeń systemów serwerowych i sieci teleinformatycznych. Przynajmniej 5 lat doświadczenia,
dla części 3
c) Specjalistę ds. systemów informacji przestrzennych i opartych na nich systemach e-usług
- minimum jedną osobą posiadającą:
wykształcenie wyższe techniczne II stopnia;
doświadczenie we wdrażaniu min. jednego systemu informatycznego elektronicznej obsługi jednostki wykonawstwa geodezyjnego, obywateli i projektantów umożliwiającego realizację usług drogą elektroniczną,
doświadczenie w zakresie profesjonalnej obsługi systemów informatycznych e-usług realizujących e-usługi oparte na danych przestrzennych (min. 3 letnie).
dla części 4
d) Specjalistę ds. budowy i wdrożenia rozwiązań serwerowych, klastrowych, prywatnych chmur obliczeniowych - minimum jedną osobą posiadającą:
wykształcenie wyższe techniczne II stopnia,
doświadczenie w zakresie planowania i uruchamiania systemów informatycznych w tym w środowiskach wirtualizacyjnych i klastrowych. Opracowanie przynajmniej dwóch projektów technicznych systemów serwerowych prywatnej chmury obliczeniowej (środowiska wirtualizacyjnego),
doświadczenie w opracowaniu co najmniej jednej dokumentacji technicznej chmury obliczeniowej prywatnej obsługującej systemy informatyczne co najmniej pięciu podmiotów,
Doświadczenie w administrowaniu systemami chmur prywatnych (środowiskami wirtualnymi) - przynajmniej 3 lat doświadczenia,
Doświadczenie w zarządzaniu (np. pełnienie funkcji inżyniera kontraktu) w przynajmniej jednym projekcie, którego przedmiotem były systemy informatyczne obejmujące infrastrukturę sieciową oraz środowiska wirtualizacyjne.
dla części 5 do części 8
e) Specjalista ds. integracji systemów komunikacji i przetwarzania dokumentów elektronicznych – dla każdej z części od 5 do 8 minimum jedną osobę posiadającą:
wykształcenie wyższe II stopnia,
znajomość instrukcji kancelaryjnej i jednolitych rzeczowych wykazów akt.
UWAGA! Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część nie może skierować do realizacji zamówienia w tych częściach tej samej osoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ; Zamawiający wzywa do złożenia niniejszego oświadczenia w przypadku gdy dla danej części złożono więcej niż jedną ofertę
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresem do wykonania przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy stanowiącej załącznik do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-19 15:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na Platformie e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-19 15:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-18
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMB
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa informatyczna dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie przy Al. Żołnierza 37 oraz nadzór nad posiadaną infrastrukturą informatyczną.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pełnienie nadzorów autorskich przebudowy ul. Dymińskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ul. Dymińskiej -prace przygotowawcze"
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Grodków w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Niemcza realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.