Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00293342/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oprogramowania i licencji dostępowych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471696235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowy Józefów 52
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 94-406
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426373196
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@word.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74667c5a-fe31-11ee-885b-8267c06084531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
wojewódzka samorządowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania i licencji dostępowych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74667c5a-fe31-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342216
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00077078/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oprogramowania i licencji dostępowych na potrzeby WORD w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293342
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WORD/DO/2300/5/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania i licencji dostępowych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie 1. Oprogramowanie Microsoft SQL Server 2022 Standard z możliwością downgrade do wersji 2019 - 4 sztuki w tym:
• 1szt. dla Ośrodka w Łodzi
• 1 szt. dla oddziału terenowego w Piotrkowie Trybunalskim
• 1 szt. dla oddziału terenowego w Skierniewicach
• 1 szt. dla oddziału terenowego w Sieradzu
Zadanie 2. Oprogramowanie Microsoft SQL CAL 2022 Device – 107 sztuk w tym:
• 33 szt. dla Ośrodka w Łodzi
• 29 szt. dla oddziału terenowego w Piotrkowie Trybunalskim
• 26 szt. dla oddziału terenowego w Skierniewicach
• 19 szt. dla oddziału terenowego w Sieradzu
Zadanie 3. Oprogramowanie Microsoft Windows Server Standard 2022 16 Core – 1 sztuka w tym:
• 1 szt. dla Ośrodka w Łodzi
Zadanie 4. Oprogramowanie Microsoft Windows Server Essentials 2022 10 Core – 4 sztuki w tym:
• 1szt. dla Ośrodka w Łodzi
• 1 szt. dla oddziału terenowego w Piotrkowie Trybunalskim
• 1 szt. dla oddziału terenowego w Skierniewicach
• 1 szt. dla oddziału terenowego w Sieradzu
Zadanie 5. Oprogramowanie Microsoft Windows Server CAL 2022 Device – 107 sztuk w tym:
• 33 szt. dla Ośrodka w Łodzi
• 29 szt. dla oddziału terenowego w Piotrkowie Trybunalskim
• 26 szt. dla oddziału terenowego w Skierniewicach
• 19 szt. dla oddziału terenowego w Sieradzu
Zadanie 6. Oprogramowanie Microsoft Windows Server CAL 2022 User – 21 sztuk w tym:
• 21 szt. dla Ośrodka w Łodzi
3. Termin dostawy nie dłużej niż 30 dni od dnia podpisania umowy.
4. Elektroniczne klucze produktów w ramach niniejszego zamówienia muszą zostać przypisane do czterech różnych kont Zamawiającego, oddzielnie dla każdego oddziału. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu. Zamawiający wymaga dostarczania oprogramowania ze wszystkimi oryginalnymi, dostarczonymi przez firmę Microsoft i przez nią wymaganymi atrybutami legalności. Uszkodzony atrybut legalności np. uszkodzony hologram itp. traktowany jest jako niedostarczony. Przedstawiona specyfikacja techniczna powinna umożliwić Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanych produktów celem potwierdzenia ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego.
5. Zamawiający skorzysta z przysługującego mu prawa do weryfikacji dostarczonego przedmiotu umowy na etapie dostawy także pod kątem legalności oprogramowania. W ramach odbioru przedmiotu umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji czy oprogramowanie i powiązane z nim elementy identyfikacyjne takie jak: np. certyfikaty/etykiety producenta oprogramowania dołączone do oprogramowania są kompletne, oryginalne i licencjonowane zgodnie z prawem. W powyższym celu Zamawiający może zwrócić się do producenta oprogramowania z prośbą o weryfikację czy oferowane oprogramowanie i materiały do niego dołączone są oryginalne i czy będą uprawniać do użytkowania oprogramowania systemowego zgodnie z prawem. W przypadku zidentyfikowania nielicencjonowanego lub podrobionego oprogramowania lub jego elementów, w tym podrobionych, uszkodzonych lub przerobionych certyfikatów Zamawiający odmówi odbioru przedmiotu zamówienia do czasu dostarczenia oprogramowania należycie licencjonowanego i oryginalnego.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku ze złożonymi ofertami na dostawę oprogramowania i licencji dostępowych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi dokonano analizy ich treści. Wystąpiono do Wykonawców o wyjaśnienie treści złożonych ofert. Mimo, iż dość precyzyjnie sformułowano zapytania - odpowiedzi nie są w pełni adekwatne do wymogów SWZ. Wynikać to może z nieprecyzyjnych zapisów w opisie przedmiotu zamówienia dotyczących kluczy.W SWZ Zamawiający wymagał: "Elektroniczne klucze produktów w ramach niniejszego zamówienia muszą zostać przypisane do czterech różnych kont Zamawiającego, oddzielnie dla każdego oddziału. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu" w domyśle istniejące konta Microsoft należące do Zamawiającego. Według wiedzy Zamawiającego jedyne legalne konta, do których można przypisać licencje to konta producenta, firmy Microsoft. Informacje pozyskane z infolinii Microsoft potwierdziły, że będąc właścicielem (Administratorem) licencji istnieje możliwość dodania ich do posiadanych kont. Nadto potwierdzono informację, że nie ma możliwości zweryfikowania czy dane klucze są legalne, dlatego jedynym sposobem gwarantującym legalność oprogramowania jest wymóg przypisania licencji do kont Microsoft.
Wykonawcy różnie zrozumieli intencje Zamawiającego, co spowodowało złożenie ofert na produkty, których nie można zweryfikować.
W związku z powyższym należy postawić tezę, iż został sporządzony błędny opis przedmiotu zamówienia, co skutkuje obarczeniem postępowania niemożliwą do usunięcia wadą.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148072,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246057,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Zakup i dostawa 100 sztuk komputerów wraz z oprogramowaniem oraz z gwarancją zachowania dysków (keep your hard drive) dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
- Dostawa pomocy dydaktycznych, w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- DOSTAWA SPRZĘTU, OPROGRAMOWANIA I USŁUG W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" Część I
- Dostawa do pracowni transportu kolejowego w postaci symulatora pojazdu kolejowego oraz wyposażenia symulatora ruchu kolejowego
- "Doposażenie pracowni - multimedia" w ramach projektu "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.