Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00104001/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowę dróg gminnych: ul. Myśliwska, Spokojna i Topolowa w Cewicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: W. Witosa 16
1.5.2.) Miejscowość: Cewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-312
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cewice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowę dróg gminnych: ul. Myśliwska, Spokojna i Topolowa w Cewicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87b663cd-ca6c-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043839/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa dróg na ul. Myśliwskiej, Spokojnej i Topolowej w m. Cewice w trybie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104001
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-ZIR.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1908910,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja została dofinansowana z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w wysokości 63,63% kosztów kwalifikowalnych zadania. Umowa o dofinansowanie nr 00156-65151-UM1100326/22.
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla budowy dróg gminnych: ul. Myśliwska, Spokojna i Topolowa w Cewicach”.
2) Inwestycja obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie dróg gminnych
o całkowitej powierzchni obszaru ok. 4 692 m2 w tym:
– długość ulicy Myśliwskiej min. 216 m;
– długość ulicy Spokojnej min. 394 m;
– długość ulicy Topolowej min. 67 m;
oraz zaprojektowanie i wybudowanie skrzyżowań z drogą powiatową 1324G (ul. Zielona). W zakresie skrzyżowań z drogą powiatową dopuszczalne jest pozostawienie istniejącej nawierzchni drogi rowerowej i skrzyżowania z drogą powiatową o ile możliwe będzie dostosowanie geometrii projektowanych rozwiązań.
3) Szczegółowy zakres robót określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) – załącznik nr 12 do postępowania. Teren jest objęty mpzp (uchwała nr XXXIV/377/2018 Rady Gminy Cewice).
4) Wykonawca wykona wielobranżową dokumentację projektową wraz z uzyskaniem ostatecznych decyzji pozwolenia na budowę.
5) Niezależnie od danych zawartych w PFU Wykonawca w zakresie prac projektowych zobowiązany jest m. in. do:
a) Uzyskania we własnym zakresie mapy do celów projektowych i jej zarejestrowanie w ODGK,
b) Pozyskania warunków przebudowy sieci lub uzgodnień – wykonanie kompletniej dokumentacji projektowej i jej przekazanie Zamawiającemu,
c) Opracowana dokumentacja projektowa powinna zawierać między innymi:
- Projekt budowlany wielobranżowy – 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej,
- Projekty techniczne odrębnie dla każdej z branż – po 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej,
- Przedmiar robót i kosztorys inwestorski dla każdej z branż – po 3 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej,
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej z branż – po 3 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej.
d) Uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych i uzgodnień dokumentacji projektowej, w tym m. in.:
- projekt docelowej organizacji ruchu,
- uzgodnienie ZUDP,
- uzgodnienia gestorów sieci,
- uzgodnienie projektu w Zarządzie Dróg Powiatowych w zakresie skrzyżowań z drogą powiatową,
- uzyskanie odstępstwa w zakresie lokalizacji kanału technologicznego na ul. Spokojnej ze względu na brak miejsca na umieszczenie kanału,
- pozwolenie wodnoprawne na odprowadzenie wód opadowych do gruntu, jeśli okaże się konieczne.
e) Uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia bez sprzeciwu.
f) Wykonanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia prac.
Szczegółowy zakres prac zawarto w dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1536270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2379250,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1536270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśne- Budowlane Krystian Wenta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411561922
7.3.3) Ulica: Popowo 5a
7.3.4) Miejscowość: Popowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-312
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Projektowanie w zakresie drogowym – Inżynieria Drogowa Tomasz Gałka ul. Witkowskiej 23A, 84-300 Lębork
2. Projektowanie w zakresie branży sanitarnej – Projektowanie i Nadzory Branży Sanitarnej Zbigniew Wysokiński ul. Emilii Plater 14A, 84-300 Lębork
3. Projektowanie w zakresie elektrycznym – Daniel Lica ul. Osiedlowa 5, 83-300 Kartuzy
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1536270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. 1-go Maja w Bystrzycy Kłodzkiej.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.