eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubochniaModernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Lubochnia



Ogłoszenie z dnia 2024-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Lubochnia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBOCHNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubochnia Dworska ul. Tomaszowska 9

1.5.2.) Miejscowość: Lubochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-217

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lubochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubochnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d9f585a1-bc3c-11ee-b7da-22bd761ba7f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Lubochnia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9f585a1-bc3c-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342333

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029294/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Lubochnia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071570

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 973350,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem rzeczowym wymianę istniejących, nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych zlokalizowanych na terenie gminy Lubochnia, na energooszczędne oprawy LED. Planowana do realizacji inwestycja obejmować będzie obszar gminy Lubochnia, na którym to zlokalizowane są nieenergooszczędne oprawy oświetleniowe, w tym w szczególności: oprawy sodowe o mocy 85W (lampa sodowa 70W + statecznik); oprawy sodowy parkowe o mocy 85W (lampa sodowa 70W + statecznik) oraz oprawy rtęciowe o mocy 137W (lampa rtęciowa 125W + statecznik). W wyniku zaplanowanej do realizacji inwestycji, oprawy nieenergooszczędne zastąpione zostaną oprawami oświetleniowymi LED, o mocach maksymalnych zależnych od miejsca ich usytuowania, tj.: dla kategorii dróg powiatowych – max 55W; dla kategorii dróg gminnych – max 40W; dla kategorii dróg gminnych i wewnętrznych – max 35W oraz dla opraw parkowych – max 24W, przez co uzyskana zostanie redukcja mocy zainstalowanych opraw oświetleniowych na poziomie co najmniej 50%.Zastosowane do wykonania modernizacji infrastruktury oświetleniowej oprawy LED będą posiadały możliwość zdalnego sterowania bez konieczności dodatkowej modyfikacji oprawy, jak również łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i, a okres ich gwarancji wynosił będzie co najmniej 60 miesięcy.
Zamawiający zastrzega obowiązek użycia przez Wykonawcę nowych opraw wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej ( § 8 ust 5 Regulaminu Dziewiątej Edycji Naboru Wniosków o dofinansowanie „Rozświetlamy Polskę”)
Przedmiotem zamówienia jest również zakres rzeczowy nie objęty dofinansowaniem z Programu Polski Ład, a dotyczący prac polegających na: wymianie bezpieczników napowietrznych, wymianie zacisku na przewód neutralny i fazowy dla przewodów zasilających, wymianie istniejącego przewodu zasilającego oprawę oświetleniową , konserwacji wysięgników poprzez oczyszczenie i pomalowanie farbą antykorozyjną


4.3. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna, Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 679143,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 679143,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1007370,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-MOT Usługi Elektryczne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7282869585

7.3.3) Ulica: ul. Rzgowska 19

7.3.4) Miejscowość: Tuszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 679143,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.