Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00332110/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368467945
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bema 12A
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzuk.oswiecim.pl; mzuk@zuk.oswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.oswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c90f0900-2b5a-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332110/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK/04/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 300000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej „DS” do zimowego utrzymania dróg (luzem) w łącznej ilości ok. 600 ton.
Przez dostawę soli drogowej należy rozumieć zakup soli oraz jej dostarczenie do bazy Spółki w Oświęcimiu ul. Bema 12A; analogicznie jako koszty dostawy uznać należy sumę kosztów zakupu soli oraz kosztów jej transportu do bazy Spółki. Pojęcie kosztów transportu obejmuje całkowity koszt, jaki dostawca poniesie, aby dostarczyć przedmiot umowy do wskazanego miejsca (w szczególności koszty eksploatacyjne, delegacje, czas postoju pod załadunek, winiety etc.) przeliczony i uwzględniony w cenie 1 tony przedmiotu dostawy.
Minimalne parametry eksploatacyjne przedmiotu dostawy:
zawartość NaCl - min. 90 %,
zawartość H2O - max. 3,0 %,
zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie - max. 8,0 %,
zawartość antyzbrylacza K4Fe(Cn)6 (żelazocjanek potasu) - min. 20,0 mg/kg (dodawany w celu zapobiegania zbryleniu soli)
ziarno powyżej 6 mm - maksymalnie 6%
ziarno poniżej 1 mm - w przedziale 35% do 50%
postać sypka
nie może zawierać substancji szkodliwych dla zdrowia lub środowiska oraz składników zmniejszających śliskość,
opakowanie – luzem.
Pozostałe wymagania soli zawarte są: Norma - PN-86/C-84081/02 Sól (chlorek sodowy).
Sól drogowa musi posiadać opinię wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów lub innej jednostki uprawnionej do tego typu badań oraz atest Państwowego Zakładu Higieny lub równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości dopuszczające do stosowania na drogach, jak również świadectwo jakości określające właściwości fizykochemiczne każdorazowej dostawy cząstkowej.
Zamawiający dokonywał będzie odbioru każdorazowej dostawy w bazie magazynowej zlokalizowanej w Oświęcimiu przy ul. Bema 12A.
Dostawca zobowiązany jest zagwarantować gotowość całości dostawy w terminie do 7 m-cy od dnia podpisania umowy do około 30.04.2023r.
Dostawy cząstkowe realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin składania ofert upłynął dnia 12 września 2022r. o godzinie 07:00.W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Podstawą prawną unieważnienia jest art. 255 pkt 1 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na fakt, że nie złożono o żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Dostawa trzech serwerów dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau
- PRACE KONSERWATORSKIE ELEMENTÓW ŻELBETOWYCH ORAZ ZACHOWANYCH FRAGMENTÓW MURU CEGLANEGO W OBRĘBIE KOMORY GAZOWEJ KREMATORIUM II ( OBIEKT O NR INW. B-38 ) NA TERENIE BYŁEGO KL AUSCHWITZ II-BIRKENAU
- Dostosowanie budynku hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rajsku do przepisów p.poż.
- IMPLANTY DO ZABIEGÓW NEUROCHIRURGICZNYCH
- Usługa tłumaczenia z języka polskiego na język angielski publikacji podzielonych na 4 części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1877K ul. Browarna oraz ul. Borska w Harmężach"
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych - w sezonie 2025/2026
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ SIĘ GATUNKU DR I DS DO CELÓW ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM PRZEZ OKRES TRZECH SEZONÓW ZIMOWYCH 2006/2007, 2007/2008 I 2008/2009.
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.