Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00253263/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty ogólnobudowlane w kompleksie 7787 i 7788 w Świętoszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021509084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Saperska 2
1.5.2.) Miejscowość: Świętoszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-726
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 43wog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://43wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/43wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty ogólnobudowlane w kompleksie 7787 i 7788 w Świętoszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aefcc87c-06a0-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342416
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00153490/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Wymiana kraty bud. nr 9 k.7787 m. Świętoszów
1.1.16 Remont łaźni i wymiana instalacji wew. hydrantowej bud.nr 36 k.7788 m. Świętoszów
1.1.23 Remont pomieszczeń kuchni bud.nr 29 k.7788 m. Świętoszów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253263
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 45/26/PN/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia:- demontaż istniejącej kraty okiennej nieotwieranej
- demontaż dodatkowej ramy stalowej z siatką,
- naprawa uszkodzeń ościeża okiennego
- montaż kotew do mocowania kraty
- montaż ramy zewnętrznej kraty
- montaż okuć zawiasów do mocowania skrzydła otwieranego
- montaż skrzydła otwieranego kraty
- montaż okuć pod kłódki
- przekazanie zdemontowanej kraty na magazyn demontażu SOI Świętoszów
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 12540,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Adaptacja pomieszczenia nr 015 piwnicy na zmywalnię termosów:Pow. pomieszczenia 13,8m2, wys. 2,44m, w pomieszczeniu jedno okienko 0,49X0,91m na wys.1,77m, ściany malowane w kolorze białym na posadzce linoleum.
Pod stropem korytarza piwnicy rurociągi wody zimnej, ciepłej, ciepła technologicznego doprowadzające media do kuchni właściwej. W sąsiedztwie pion kanalizacyjny fi 160 mm, pomieszczenie ogrzewane.
W pomieszczeniu jako zmywalni termosów mają być zamontowane dwie zmywarki oraz wanna. Celem dostosowania pomieszczenia do nowej funkcji niezbędne jest wykonanie okładzin posadzki i ścian z płytek ceramicznych wraz z przygotowaniem i izolacją, montaż wanny do płukania i mycia termosów wraz z podłączeniem do wody zimnej i ciepłej oraz kanalizacji, wykonaniem podejść do zmywarek, ich ustawienie i sprawdzenie poprawności pracy, Od zmywarek oraz mycia i wyparzania termosów w wannie wytwarzać się będzie duża ilość pary i wilgoci dlatego konieczna jest wentylacja mechaniczna pomieszczenia by odprowadzić parę i wilgoć. W pomieszczeniu należy zamontować wentylator wyciągowy fi 300 w ścianie zewnętrznej zapewniający właściwą wymianę powietrza na godzinę dla tego typu pomieszczeń. W pomieszczeniu zmywalni przewidziano zabudowę rozdzielnicy n/t do montażu aparatury modułowej. Zasilanie rozdzielnicy RG przewidziano z istniejącej RG-K zlokalizowanej w pomieszczeniu kotłowni przewodem YDY 5x4mm² w rurkach instalacyjnych. W ramach instalacji siły należy wykonać podłączenie 2 szt. zmywarek do mycia termosów.
Z rozdzielnicy zasilić obwody gniazd wtyczkowych 230V+PE, obwody oświetlenia pomieszczenia oraz obwód wentylacji. W pomieszczeniu stosować osprzęt elektryczny szczelny. Instalację oświetlenia wykonać jako podtynkową przewodem typu YDYżo 3x1,5mm². Instalację gniazd wtyczkowych YDYżo 3x2,5mm². W pomieszczeniu wykonać instalację połączeń wyrównawczych. Zastosowana ochrona przeciwporażeniowa sprowadza się do ograniczenia napięcia dotykowego do wartości bezpiecznych oraz do szybkiego wyłączenia obwodów spod napięcia w których utrzymuje się napięcie wyższe od bezpiecznego. W RG zastosować wyłącznik instalacyjny różnicowo-prądowy o prądzie różnicowym 30mA oraz wyłączniki instalacyjne nadmiarowo-prądowe typu S. Po wykonaniu instalacji elektrycznej należy wykonać pomiary elektryczne zgodnie z przepisami. Wentylacja realizowana będzie za pomocą wentylatora wyciągowego 300mm, której zadaniem będzie odprowadzenie nadmiaru wilgoci oraz utrzymanie odpowiednich parametrów powietrza w pomieszczeniu.
Wodę zimną i ciepłą doprowadzić rurami PP fi 25mm, 20mm od leżaków pod stropem korytarza. Odprowadzenie ścieków od zmywarek i wanny rurami PCV fi 50mm, dalej
fi 110mm i wpięcie poprzez trójnik do pionu fi 160mm.
2. Adaptacja umywalni na toaletę dla kobiet:
Demontaż trzech umywalek, baterii umywalkowych (likwidacją podejść, naprawa ścian po zdemontowanych umywalkach), wykonanie ścianki działowej z regipsów obłożonej płytkami do wysokości 2,0m z drzwiami oddzielającej kabiny WC od pomieszczenia umywalek, montaż dwóch kabin WC systemowych z płyty HPL wraz z urządzeniami sanitarnymi, montaż kratki wentylacyjnej na pionie wentylacji grawitacyjnej wraz z wentylatorem łazienkowym, odświeżenie powłok malarskich sufitu, likwidacja punktu świetlnego na ścianie, montaż punktu świetlnego na suficie nad kabinami WC.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 40645,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach sanitarnych na stolarkę PCV – okna dwuszybowe z zachowaniem podziału jak okna istniejące, z nawiewnikami higrosterowanymi, białe. Kwatery dolne szklone szkłem mlecznym.Uwaga: wymiary pobrać z natury ;
- Wymiana okładzin ściennych i podłogowych
- Wymiana urządzeń sanitarnych
- wymiana baterii umywalkowych i natryskowych
- wymiana zaworów kulowych przelotowych
- likwidacja zaworów mieszających ściennych z kierunkowym wylotem na odejściach od pionów
- doprowadzenie wody zimnej, ciepłej do umywalek, basenów do mycia nóg
i natrysków we wszystkich pomieszczeniach higieniczno- sanitarnych
- Wymiana instalacji sieci hydrantowej od zestawu hydroforowego w piwnicy
i wykonanie jako niezależnej od sieci wody zimnej w budynku i wymianie dwóch pionów ppoż. wyposażonych w zawory hydrantowe fi 50 montowanych jak istniejące 1,35m od podłogi i umieszczonych w typowych szafkach hydrantowych blaszanych wg PN-68/B-02858 i BN-85/521316. Szafki wyposażyć w wąż długości minimum 30m. Wyposażenie szafek hydrantowych powinno być z produkcji co najmniej z 2022 roku.
- wymiana opraw oświetleniowych nad umywalkami i innych pomieszczeniach sanitarnych, wyłączników światła i gniazd wtyczkowych
- wymiana luster nad umywalkami, pojemników na mydło przy umywalkach
i natryskach, uchwytów na papier toaletowy, wieszaków na ręczniki i garderobę,
- wymianie nie podlegają kabiny sanitarne WC i systemowe kabiny przy natryskach, uszkodzone kabiny Wykonawca wymienia na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 406281,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16188 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16188 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16188 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVESTA Patrycja Mokrzycka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111887146
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16188 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138990 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Grażyna Husar-Zakowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9280003322
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Grażyna Husar-Zakowicz Zakład Ogólnobudowlany
jakie przetargi wygrała firma
Grażyna Husar-Zakowicz Zakład Ogólnobudowlany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna:
Art. 255 pkt 1 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału
w postepowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym w SWZ i ogłoszeniu nie została złożona żadna oferta.
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Przeglądy oraz naprawa urządzeń instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej i urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach administrowanych przez SOI: Bolesławiec, Dobre n/Kwisą, Głogów, Świętoszów, Żagań
- Kompleksowa obsługa/wsparcie użytkowników Sieci i Systemów teleinformatycznych jawnych i niejawnych oraz usług/aplikacji przez nie oferowanych na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Dostawa materiałów elektrycznych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w Świętoszowie, Dobre n/Kwisą, Żaganiu, Bolesławcu, Głogowie
- Świadczenie usług w zakresie obsługi okresowej, serwisowej i pogwarancyjnej pojazdów zgodnie z wymogami producenta dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie.
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.