eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SłupiaWymiana ogrodzenia oraz wykonanie parkingu i zagospodarowania terenu przy Ośrodku Zdrowia w Rudkach ul. Chełmowa 1



Ogłoszenie z dnia 2022-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana ogrodzenia oraz wykonanie parkingu i zagospodarowania terenu przy Ośrodku Zdrowia w Rudkach ul. Chełmowa 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290422414

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świętokrzyska 53

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Słupia

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-006

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spgzoz_slupia@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: oz-ns.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85cbf1c5-0283-11ed-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana ogrodzenia oraz wykonanie parkingu i zagospodarowania terenu przy Ośrodku Zdrowia w Rudkach ul. Chełmowa 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85cbf1c5-0283-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342460

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252338/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPGZOZ/Z/5/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 151811,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana ogrodzenia oraz wykonanie parkingu i zagospodarowania terenu przy Ośrodku Zdrowia w Rudkach ul. Chełmowa 1

Zakres robót:
1) Ogrodzenie:
− demontaż istniejącego ogrodzenia z siatki w ramach;
− demontaż istniejącej furtki wejściowej;
− demontaż istniejącej bramy wjazdowej dwuskrzydłowej;
− roboty rozbiórkowe;
− elementy betonowe;
− obsadzenie i zabetonowanie systemowych słupków ogrodzeniowych z rur stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo w kolorze antracytowym w dołkach 35*35*100 co 2 m;
− zasypanie wykopów liniowych;
− montaż prefabrykowanej podmurówki betonowej wys. 25 cm;
− montaż ogrodzenia panelowego 3D drut fi 5 mm mocowany do słupków 3 punktowo;
− montaż furtki wejściowej szer. 138 cm;
− podłączenie zasilania do bramy;
− ławy betonowe do montażu bramy;
− montaż bramy wjazdowej przesuwnej;
− podłączenie automatu do bramy
− niwelacja terenu;
− wywóz gruzu.
2) Zagospodarowanie terenu:
− rozebranie istniejącej nawierzchni betonowej;
− rozebranie krawężników;
− wykonanie koryta pod planowaną nawierzchnię;
− wykonanie warstwy odcinającej;
− podbudowa z kruszywa;
− nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm kolorowa – kolor do uzgodnienia z Inwestorem;
− rowki pod obrzeża betonowe;
− ława betonowa z oporem;
− obrzeża betonowe 30*8 na podsypce cementowo-pisakowej - kolor do uzgodnienia z Inwestorem;
− krawężniki betonowe 12*25;
− wywóz gruzu.
3) Odwodnienie, drenaż:
− rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki;
− wykopy liniowe;
− podsypka filtracyjna;
− ułożenie drenażu z tworzyw sztucznych fi 100;
− rury przyłączeniowe drenażowe fi 100;
− zasypanie wykopów piaskiem;
− wywóz gruzu, ziemi.
4) Wykonanie mapy geodezyjnej powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

34928200-0 - Ogrodzenia

43124100-9 - Drenaże

22114300-5 - Mapy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179997,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253700,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179997,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Remontowo-Budowlana Paweł Rafalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6611399750

7.3.4) Miejscowość: Nowa Słupia

7.3.5) Kod pocztowy: 26-006

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179997,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.