Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00274234/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
- 2023/BZP 00277750/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi naprawy 19 szt. Twardych Hełmów Lotniczych THL-5NV – Nr 43/23/P
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 517 714
1.5.8.) Numer faksu: 261 519 536
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/41blsz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi naprawy 19 szt. Twardych Hełmów Lotniczych THL-5NV – Nr 43/23/P2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35464e89-11a5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342464
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012131/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 NAPRAWA TWARDYCH HEŁMÓW LOTNICZYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274234
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr 43/23/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160162,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi naprawy 19 szt. Twardych Hełmów Lotniczych THL-5NV. Usługa musi być realizowana zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Rozdziale IV SWZ oraz zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – załączniku nr 1 do umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie wymogami zawartymi w SWZ oraz zgodnie z załącznikami do niej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (szczegółowy zakres usługi i warunki jej realizacji) zawierają następujące załączniki do SWZ:
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do umowy (załącznik nr 5 do SWZ);
- Opis techniczny i instrukcja eksploatacji Twardego hełmu lotniczego THL- 5NV (Załącznik nr 8 do SWZ);
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (załącznik Nr 5 do SWZ).
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, na podstawie stosunku pracy w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy
w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy: wszelkie czynności – polegające na wykonywaniu usług naprawy Twardych hełmów lotniczych THL- 5 NV.
Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej, maksimum 24 miesięcznej (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ) gwarancji jakości na wykonaną usługę oraz części i materiały użyte do wykonania usługi. Termin gwarancji liczy się od dnia odbioru sprzętu po wykonanej usłudze przez przedstawicieli Zamawiającego co potwierdzone zostało protokołem odbioru technicznego.
Na podstawie art. 462 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. W takim przypadku, zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie (w formularzu ofertowym - załączniku Nr 1 do SWZ), części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.
. Wykonawca wraz z dostawą sprzętu po zrealizowanej usłudze zobowiązany jest dostarczyć:
- uaktualnioną dokumentacje hełmów;
- oryginał faktury;
- protokół odbioru technicznego;
- świadectwo zgodności CoC wystawione przez Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe (RPW).
Brak dokumentów określonych powyżej będzie skutkował brakiem odbioru przedmiotu Umowy przez Zamawiającego
Wykonanie naprawy podlega nadzorowaniu systemu zapewnienia jakości przez Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe (RPW).
Wykonane prace naprawcze muszą zostać odnotowane w dokumentacji hełmu lotniczego.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę w całości w terminie 125 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197710,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197710,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197710,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAS Mariusz FICOŃ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 070558130
7.3.3) Ulica: ul. Junacka 2A
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-309
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197710,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 125 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
- Dost. środ. do piel. ciała, przyb. toalet., środ. czyst., specj. środ. chem. do mech. mycia i dezynfekcji pow. Rob. , sprz. oraz urządzeń gastr. i chłodn. oraz drobnego sprz. gosp. na rzecz 41. BLSZ
- Dostawa tuszy i tonerów do plotera Canon Wave 3600 BK i plotera Canon iPF-PRO4600
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi polegającej na konserwacji i serwisowaniu/naprawach systemów zabezpieczeń i instalacji przeciwpożarowej na rzecz Prokuratury ...
- Świadczenie usługi okresowych przeglądów technicznych stolarki drzwiowej w okresie 36 miesięcy dla Instytutu Techniki Cieplnej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Przegląd kulochwytu na strzelnicy oraz wymiana lub naprawa elementów metalowych.
- Montaż w terenie poidełek warszawskich
- Wykonanie okresowych przeglądów obiektów budowlanych w budynku Wydziału Mechatroniki PW w okresie 24 miesięcy.
- Prace konserwacyjne instalacji wewn. hydrantowej w bud. 19 m. Ustka, wykonanie przyłącza wodociągowego w bud 103 oraz prace konserwacyjne instalacji wew. hydrantowej w bud. 6 i 16 w m. Lębork
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.