Og³oszenie z dnia 2022-09-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00397355/01 - Wynik z dnia 2022-10-18
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa p³ynów infuzyjnych na potrzeby Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. w Zarach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Na Wyspie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977947094
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pszenna 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯ary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 4757615
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalnawyspie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalnawyspie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa p³ynów infuzyjnych na potrzeby Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. w Zarach.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e1819e57-3264-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00342491
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00018188/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Sukcesywna dostawa p³ynów infuzyjnych na potrzeby Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. w ¯arach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https;//miniportal.uzp.gov.pl, https://www.szpitalnawyspie.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP-u dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP);
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Szpital Na Wyspie Sp. z o.o. z siedzib± w ¯arach, ul. Pszenna 2, kod pocztowy 68-200, adres e-mail: info@szpitalnawyspie.pl , tel. 68 475 76 00.
2. Inspektor ochrony danych
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Szpitalu Na Wyspie Sp. z o.o. z siedzib± w ¯arach przy ul. Pszennej 2, pod adresem e-mail:: iod@szpitalnawyspie.pl, lub sk³adaj±c pisemne wnioski na adres administratora.
3. Cele i podstawy przetwarzania
Pani / Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze - w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celach archiwizacyjnych,
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO - w przypadku zawarcia umowy w celu jej realizacji i rozliczenia,
- art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ pomiêdzy Wykonawc± a Administratorem, je¶li takie siê pojawi±.
4. Odbiorcy danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci lub interesem publicznym zgodnie z art. 18
ust 5 , art. 74 ust. 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych zwanej dalej Pzp.
Ponadto Pani/Pana dane ujête w systemach informatycznych powierzamy równie¿ podmiotom obs³uguj±cym lub udostêpniaj±cym nam te systemy.
5. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa
dane mog± byæ przekazywane do pañstw z poza EOG z zastrze¿eniem, o którym mowa
w punkcie 4.
6. Obowi±zek podania danych
Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u.
7. Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez 5 lat licz±c od koñca roku kalendarzowego, w którym zakoñczono postêpowanie o udzielenie zamówienia.
W przypadku danych osobowych przetwarzanych do wykonania umowy bêd± one przechowywane przez okres 10 lat licz±c od koñca roku kalendarzowego, w którym rozwi±zano umowê.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SNW/ZP-371-40/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa p³ynów infuzyjnych,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów w kryterium cena i termin dostaw cz±stkowych Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i terminu dostaw cz±stkowych za przedmiot zamówienia.
2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw czastkowych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa p³ynów infuzyjnych,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów w kryterium cena i termin dostaw cz±stkowych Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i terminu dostaw cz±stkowych za przedmiot zamówienia.
2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw cz±stkowych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa p³ynów infuzyjnych,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów w kryterium cena i termin dostaw cz±stkowych Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i terminu dostaw cz±stkowych za przedmiot zamówienia.
2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw cz±stkowych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa aminokwasów
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów w kryterium cena i termin dostaw cz±stkowych Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i terminu dostaw cz±stkowych za przedmiot zamówienia.
2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw cz±stkowych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa pierwiastków ¶ladowych,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów w kryterium cena i termin dostaw cz±stkowych Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i terminu dostaw cz±stkowych za przedmiot zamówienia.
2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw cz±stkowych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Oferta winna byæ podpisana przez ustanowionego pe³nomocnika.
3. Upowa¿nienie do pe³nienia funkcji pe³nomocnika wymaga podpisu prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z partnerów - nale¿y za³±czyæ je do oferty.
4. O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
5. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. W przypadku Wykonawców, wykonuj±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej postanowienia dotycz±ce oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia stosuje siê odpowiednio.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z Umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.2. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Strony s± uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, ni¿ zmiany zdefiniowane w art. 454 ust. 2 ustawy Pzp.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ Umowy w przypadkach okre¶lonych w ustawie Pzp oraz w ust 5 niniejszego paragrafu.
5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w przypadkach:
1) Zmiany rzutuj±ce na przedmiot zamówienia w zakresie:
a) jako¶ci (na wy¿sz±) zaoferowanych produktów, przy zachowaniu lub obni¿eniu ceny,
b) wielko¶æ opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu ceny jednostkowej,
c) numeru katalogowego produktu,
d) nazewnictwa produktu,
e) produktu w przypadku wycofania jednego produktu i wprowadzeniu nowego produktu na rynek przy zachowaniu lub obni¿eniu ceny,
2) Zmiany rzutuj±ce na wynagrodzenie, okre¶lone w § 2 ust.7- 9 Umowy.
6. Okre¶la siê nastêpuj±cy tryb dokonania zmian postanowieñ umowy:
a) Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie, za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci.
b) Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia powy¿szych okoliczno¶ci.
c) Wniosek o zmianê postanowieñ zawartej umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie.
7. Wszystkie postanowienia okre¶lone w ust. 3-5 mog± stanowiæ katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê, tj. maj± charakter fakultatywny, tym samym nie stanowi± zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody przez Zamawiaj±cego i dokonania zmiany Umowy.
8. Niezale¿nie od postanowieñ niniejszego paragrafu, Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ (i) zmian redakcyjnych Umowy (ii) zmian przedstawicieli Stron oraz (iii) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ, za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. W ofercie Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-23 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-22
INNE PRZETARGI Z ¯AR
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego Ekoterm lub równowa¿nego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Mi³owicach
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Gminy ¯ary w 2025 roku"
- "Do¿ywianie dzieci i m³odzie¿y w placówkach o¶wiatowych na terenie Gminy ¯ary oraz osób objêtych pomoc± OPS na rok 2025"
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych, dzier¿awa zbiornika do ciek³ego tlenu medycznego, dzier¿awa butli na gazy medyczne dla 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodni± SP ZOZ w ¯arach
wiêcej: przetargi w ¯arach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy leków i wyrobów medycznych (m.in. dializatu bezwapniowego, cytrynianu sodu i chlorku wapnia)
- RZP-51/KS/2024 - Leki ró¿ne V
- P-70/2024-Zakup i dostawa leków Ofatumumabum oraz Afliberceptum z Programów Lekowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- "Dostawa produktów leczniczych - p³ynów i roztworów infuzyjnych dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- "Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Us³ug Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zak³adu Opiekuñczo - Leczniczego z Dzia³em Farmacji"
wiêcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.