eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoniatowaUsługa całodziennego kompleksowego żywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa całodziennego kompleksowego żywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNE PUBLICZNE SANATORIUM GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC W PONIATOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431021965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Fabryczna 6

1.5.2.) Miejscowość: Poniatowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-320

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818204730

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sanatoriumpg@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatoriumpg.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sanatoriumpg.ezamawiający.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa całodziennego kompleksowego żywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8807777a-fdd3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342528

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033994/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Całodzienne kompleksowe żywienie pacjentów Sanatorium.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243603/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.P.S.G. i CH.P DAG. 2011. 2. 2022. PW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa całodziennego kompleksowego żywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej.
2. Zakres zamówienia obejmuje :
- przygotowywanie , gotowanie posiłków ;
- dowożenie posiłków do siedziby Zamawiającego (w termosach i innych szczelnie
zamkniętych pojemnikach zakupionych przez Wykonawcę - dla każdego pawilonu
oddzielne);
- dostarczanie posiłków na poszczególne pawilony i odbiór termosów ;
- wydawanie posiłków w pawilonach “A”i”B” pacjentom Zamawiającego wspólnie z
pracownikami Zamawiającego,
- mycie -poza siedzibą Zamawiającego- termosów i pojemników .
3.Zamówienie obejmuje przygotowanie i dostawę 65 700 posiłków dla hospitalizowanych w
dwóch pawilonach , składających się na 21 900 osobodni.
4.Ilość łóżek w poszczególnych pawilonach:
Pawilon ,,A” – 65
Pawilon ,,B” - 35
Razem: 100
5.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z:
a) przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2018r. poz 1541 ze zm.) i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie z
uwzględnieniem zmian wprowadzonych w okresie trwania umowy, ustawy;
b) zasadami Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP)
wchodzącymi , systemu HACAP- Analiza Zagrożeń i Krytyczny Punkt Kontrolny.
c) wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi oraz zaleceniami Zamawiającego.
6. Wynikające z obowiązujących przepisów prawa wymogi dotyczące świadczenia usług
będących przedmiotem postępowania są wiążące dla Wykonawców, a ich nie zawarcie w
SWZ nie zwalnia z obowiązku ich dopełnienia.
7.Wykonawca powinien posiadać odpowiednio wykwalifikowany personel oraz
doświadczenie w żywieniu szpitalnym.
8. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5203444,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 655029,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 520344,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOMI Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171540244

7.3.4) Miejscowość: Poniatowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 520344,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.