eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRealizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: MZD w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530546013

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. płk. Witolda Pileckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-331

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopole.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.umopole.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d16089e-f7f8-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019373/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282660

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.260.15.2024.P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań w formule „zaprojektuj i wybuduj”, polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych w mieście Opolu w dwóch lokalizacjach w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych „SUPER ZEBRA”.

Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA” w zakresie:
Część 1:
Zadanie pn.: Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA” przy ul. Prószkowskiej w Opolu - droga wojewódzka 414 (w rejonie włączenia z ul. Wiosenną i drogą dojazdową do pływalni "Wodna Nuta"),

Każda z części podzielona jest na trzy etapy, których prace należy wykonać zgodnie z zapisami PFU:

ETAP I wykonanie dokumentacji projektowej budowy dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych, tj. projektu budowlanego i wykonawczego, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiaru oraz innych materiałów, które będą podstawą realizacji robót budowlanych i uzyskania zatwierdzenia dokumentacji projektowej w drodze pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót umożliwiających realizację robót, zwanej dalej w treści „dokumentacją projektową”.

ETAP II wykonanie robót budowlano-montażowych w ramach budowy dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej wykonanej w Etapie I wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.

ETAP III – wykonanie oraz montaż 2 szt. tablic informacyjnych w formacie A3

Zakres rzeczowy dla każdej części:
1) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z warunkami, opiniami i uzgodnieniami,
2) wykonanie zasilania z szafy oświetlenia/latarni ulicznej,
3) zastosowanie się do warunków przyłączeniowych, określonych przez TAURON Dystrybucja S.A w Warszawie i Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola (stanowiące załączniki do PFU),
4) dostarczenie i montaż niezbędnych elementów wykonania infrastruktury przewidzianych w załączniku nr 4 do regulaminu Marszałkowskiego Programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych „Super Zebra” (stanowiący załącznik do PFU),
5) wykonanie remontu/przebudowy chodników na dojściach do przejścia dla pieszych z kostki betonowej,
6) wykonanie/odnowienie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej,
7) wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej o finansowaniu zadania (format A3 – po 2 dla każdej lokalizacji),
8) opracowanie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
9) opracowanie stałej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 88806 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań w formule „zaprojektuj i wybuduj”, polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych w mieście Opolu w dwóch lokalizacjach w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych „SUPER ZEBRA”.

Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA” w zakresie:

Część 2:
Zadanie pn.: Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA” przy ul. Oświęcimskiej w Opolu - droga wojewódzka 423 (w rejonie skrzyżowania z ul. Złotą).

Każda z części podzielona jest na trzy etapy, których prace należy wykonać zgodnie z zapisami PFU:

ETAP I wykonanie dokumentacji projektowej budowy dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych, tj. projektu budowlanego i wykonawczego, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiaru oraz innych materiałów, które będą podstawą realizacji robót budowlanych i uzyskania zatwierdzenia dokumentacji projektowej w drodze pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót umożliwiających realizację robót, zwanej dalej w treści „dokumentacją projektową”.

ETAP II wykonanie robót budowlano-montażowych w ramach budowy dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej wykonanej w Etapie I wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.

ETAP III – wykonanie oraz montaż 2 szt. tablic informacyjnych w formacie A3

Zakres rzeczowy dla każdej części:
1) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z warunkami, opiniami i uzgodnieniami,
2) wykonanie zasilania z szafy oświetlenia/latarni ulicznej,
3) zastosowanie się do warunków przyłączeniowych, określonych przez TAURON Dystrybucja S.A w Warszawie i Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola (stanowiące załączniki do PFU),
4) dostarczenie i montaż niezbędnych elementów wykonania infrastruktury przewidzianych w załączniku nr 4 do regulaminu Marszałkowskiego Programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych „Super Zebra” (stanowiący załącznik do PFU),
5) wykonanie remontu/przebudowy chodników na dojściach do przejścia dla pieszych z kostki betonowej,
6) wykonanie/odnowienie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej,
7) wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej o finansowaniu zadania (format A3 – po 2 dla każdej lokalizacji),
8) opracowanie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
9) opracowanie stałej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 88806 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88806 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99630 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88806 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO ENERGY POLAND Mariusz Staniek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482457610

7.3.3) Ulica: ul. Górna 29B,

7.3.4) Miejscowość: Cieszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 43-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88806 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88806 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99630,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88806 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO ENERGY POLAND Mariusz Staniek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482457610

7.3.3) Ulica: ul. Górna 29B

7.3.4) Miejscowość: Cieszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 43-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88806 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.