Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00259851/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu „Cyfrowa Gmina"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drawsko Pomorskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920742
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. W. Sikorskiego 41
1.5.2.) Miejscowość: Drawsko Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drawsko@drawsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu „Cyfrowa Gmina"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0235aed-0684-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zakup sprzętu jest sfinansowany ze środków projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259851/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.10.2022.PW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 51349
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37275 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 1 - dostawa urządzeń komputerowych oraz pakietów aplikacji biurowych, która obejmuje dostawę:a) Komputer biurkowy – 1 szt.
b) Monitory – 5 szt.
c) Komputery przenośne – 6 szt.
d) Pakiety aplikacji biurowych – 5 szt.
Minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia dla każdej z części zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ, , przy czym przedmiot zamówienia winien być:
a) fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich.
b) kompletny, posiadać okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i
użytkowanie (np. przewody zasilające itp).
c) Wykonawca dostarczy sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia na własny koszt do Urzędu Miejskiego w
Drawsku Pomorskim przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie (siedziby Zamawiającego) w godzinach
urzędowania Zamawiającego.
d) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia również wymaganych certyfikatów, deklaracji zgodności CE, instrukcji
obsługi, dokumentów gwarancyjnych oraz innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów określonych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
30213100-6 - Komputery przenośne
30213300-8 - Komputer biurkowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 45849 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część Nr 2 - dostawa urządzenia dostępowego Firewall klasy UTM z bezpłatnym dostępem do aktualizacji oraz nowych wersji oprogramowania, która obejmuje dostawę:a) Firewall – 1 szt.
b) W okresie 12 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru, Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego dostępu do aktualizacji oraz nowych wersji oprogramowania.
Minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia dla każdej z części zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ, , przy czym przedmiot zamówienia winien być:
a) fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich.
b) kompletny, posiadać okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i
użytkowanie (np. przewody zasilające itp).
c) Wykonawca dostarczy sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia na własny koszt do Urzędu Miejskiego w Drawsku Pomorskim przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie (siedziby Zamawiającego) w godzinach
urzędowania Zamawiającego.
d) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia również wymaganych certyfikatów, deklaracji zgodności CE, instrukcji obsługi, dokumentów gwarancyjnych oraz innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów określonych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 5500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41168,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41168,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eltoro Bobrowski Blatkiewicz Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 812684100
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EL TORO BOBROWSKI BLATKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EL TORO BOBROWSKI BLATKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41168,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6758,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6758,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6758,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eltoro Bobrowski Blatkiewicz Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542203689
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EL TORO BOBROWSKI BLATKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EL TORO BOBROWSKI BLATKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6758,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z DRAWSKA POMORSKIEGO
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim
- KOMPLEKSOWE UTRZYAMNIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM
więcej: przetargi w Drawsku Pomorskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.