Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00255090/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
- 2023/BZP 00265956/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-19
- 2023/BZP 00270764/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Budowa drogi powiatowej Nr 1811W od (...) miejscowości Zabrodzie, do (...) miejscowości Adelin wraz z rozbiórką i budową infrastruktury technicznej".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WYSZKOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668829
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 743 59 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-wyszkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-wyszkowski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Budowa drogi powiatowej Nr 1811W od (...) miejscowości Zabrodzie, do (...) miejscowości Adelin wraz z rozbiórką i budową infrastruktury technicznej".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba106201-08e6-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342660
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059502/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Pełnienie nadzoru inwestroskiego dla zadania pn.: "Budowa drogi powiatowej Nr 1811W od (...) miejscowości Zabrodzie, do (...) miejscowości Adelin wraz z robiórką i budową infrastruktury technicznej".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255090
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.272.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 238081,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.
„Budowa drogi powiatowej Nr 1811W od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 4421W w miejscowości Zabrodzie, do skrzyżowania z drogami gminnymi w miejscowości Adelin wraz z rozbiórką i budową infrastruktury technicznej”
Zamawiający informuje, że:
Realizację przedmiotu zamówienia przewiduje się z dofinansowaniem ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (RFRD),
dla którego Jednostką Dofinansowująca jest Rząd Rzeczypospolitej Polskiej reprezentowany przez Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
2) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest
pełnienie w imieniu Zamawiającego kompleksowego (wielobranżowego) nadzoru inwestorskiego nad budową drogi powiatowej Nr 1811W na odcinku Zabrodzie – Adelin o długości 2 852,76 mb (od km 0+000,00 do km 2+832,76 + 20 mb – wg kilometraża dokumentacji projektowej), w zakresie robót branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej i robót branży kolejowej.
Roboty prowadzone będą na terenie otwartym i w terenie kolejowym linii kolejowej nr 29 Tłuszcz – Ostrołęka.
W ramach inwestycji stanowiącej przedmiot zamówienia przewidziano:
budowę jezdni (w tym budowę 2 rond)
budowę zatok postojowych,
budowę zjazdów publicznych i indywidualnych,
budowę chodników,
budowę ścieżki pieszo-rowerowej,
budowę poboczy z mieszkanki kruszyw,
rozbiórkę i budowę przepustów pod drogą,
budowę i przebudowę rowów przydrożnych trapezowych wraz z przepustami pod zjazdami,
budowę sieci kanalizacji deszczowej, w tym kanalików, przykanalików, studni rewizyjnych i osadnikowych, wylotów kanalizacji deszczowej i wpustów,
rozbiórkę i budowę węzła hydrantowego,
rozbiórkę i budowę sieci elektroenergetycznego nN,
rozbiórkę i budowę oświetlenia drogowego,
rozbiórkę i budowę sieci telekomunikacyjnej,
wybudowanie kanału technologicznego,
przebudowę przejazdu kolejowego (kategorii B w km 9+294 LK nr 29 Tłuszcz – Ostrołęka) wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie rozbiórki i budowy: nawierzchni przejazdu kolejowego, urządzeń sterowania ruchem kolejowym, sieci elektroenergetycznej nN i monitoringu wizyjnego.
3) Nadzorem inwestorskim stanowiącym przedmiot zamówienia objęte są:
Roboty branży drogowej, w tym:
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- odwodnienie korpusu drogowego
- podbudowy
- nawierzchnie
- elementy ulicy
- urządzenia bezpieczeństwa ruchu
- roboty wykończeniowe
Roboty branży sanitarnej
Roboty branży elektrycznej, w tym:
rozbiórka i budowa oświetlenia drogowego
rozbiórka i budowa sieci elektroenergetycznej nN
oświetlenie przejazdu w terenie kolejowym
Roboty branży telekomunikacyjnej, w tym:
budowa kanału technologicznego
przebudowa i zabezpieczenie infrastruktury telekomunikacyjnej ORANGE POLSKA
kolizje teletechniczne w terenie kolejowym (monitoring)
Roboty branży kolejowej – w zakresie kolejowych obiektów budowlanych (KOB)
Roboty branży kolejowej – w zakresie sterowania ruchem kolejowym (SRK)
Inne roboty, prace, czynności i obowiązki wynikające z projektu Umowy/Istotnych Postanowień Umowy Zamawiającego z Wykonawcą Robót budowlanych których koszt Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej.
4) Szczegółowy zakres oraz zasady realizacji i odbioru robót objętych nadzorem stanowiącym przedmiotem niniejszego zamówienia określają:
a) Przedmiary robót,
b) Dokumentacja projektowa,
c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR)
i szczegółowe specyfikacje techniczne (SST),
d) Istotne Postanowienia Umowy (IPU) Zamawiającego z Wykonawcą Robót,
a także
e) SWZ do postępowania przetargowego na wyłonienie Wykonawcy Robót
– wraz z załącznikami oraz modyfikacjami i odpowiedziami na pytania Wykonawców.
W/w dokumenty stanowią załączniki do postępowania przetargowego Sz.272.5.2023 (ID 772988) na wykonanie robót budowlanych zadania pn. „Budowa drogi powiatowej Nr 1811W od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 4421W w miejscowości Zabrodzie, do skrzyżowania z drogami gminnymi w miejscowości Adelin wraz z rozbiórką i budową infrastruktury technicznej” zamieszczonego na platformie zakupowej Powiatu Wyszkowskiego.
Link do postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/772988
5) Gwarancja i rękojmia
Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy wynosi 60 miesięcy.
Zgodnie z postanowieniami IPU/projektu Umowy – zał. nr 5 do SWZ
6) Rodzaj wynagrodzenia za wykonany przedmiot zamówienia
Zgodnie z §7 ust. 1 IPU/projektu Umowy.
7) Obowiązki Wykonawcy
Zgodnie z postanowieniami IPU/projektu Umowy – zał. nr 5 do SWZ
8) Zasady realizacji przedmiotu zamówienia
Zgodnie z postanowieniami IPU/projektu Umowy – zał. nr 5 do SWZ
9) Warunki rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia
Zgodnie z postanowieniami IPU/projektu Umowy – zał. nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162187,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291387,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162187,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WDI Obsługa Inwestycji Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582332286
7.3.3) Ulica: Prosta 7
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WDI OBSŁUGA INWESTYCJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WDI OBSŁUGA INWESTYCJI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162187,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Opracowanie projektu modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej na obszarze powiatu wyszkowskiego obejmującego gminy: (...) i jego realizacja.
- "Wykonanie kompleksowych dokumentacji projektowych budowy drogi powiatowej Nr 2648W na odcinku Chrzczanka Włościańska - Nowa Wieś -Nury - Stary Lubiel - Nowy Lubiel".
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rozbudowa drogi gminnej 107184D wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej od przejazdu kolejowego w Smolcu do drogi wojewódzkiej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont zabytkowego ogrodzenia wraz z zadaszeniem przy ul. Monte Cassino 36 w Szczecinie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla inwestycji pn. Rozbudowa szpitala powiatowego w Więcborku w aspekcie rozwoju opieki długoterminowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.