eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćOpracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów geodezyjnych Chyża Kolonia, Siedliska, Wysokie w Gminie Zamość



Ogłoszenie z dnia 2023-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów geodezyjnych Chyża Kolonia, Siedliska, Wysokie w Gminie Zamość

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zamość

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Peowiaków 92

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 639-29-59

1.5.8.) Numer faksu: 84 639-23-64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zamosc.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów geodezyjnych Chyża Kolonia, Siedliska, Wysokie w Gminie Zamość

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07e0b5f4-1a5a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342697

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053106/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Opracowanie Projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Części Obrębów Geodezyjnych Chyża Kolonia, Siedliska, Wysokie w Gminie Zamość

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289165

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Części Obrębów Geodezyjnych Chyża Kolonia, Siedliska, Wysokie w Gminie Zamość, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 977), Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. 2021 poz. 2404), ustawą z dnia 3 października 2008 r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.) i innymi aktami i przepisami odrębnymi oraz uchwałą Nr LIV/512/23 Rady Gminy Zamość z dnia 27.04.2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębów geodezyjnych Chyża Kolonia, Siedliska, Wysokie w Gminie Zamość.
Skala opracowania 1:2000
Zakres prac i dokumentów planu
Etap I
Wykonawca jest zobowiązany do:
1) przeprowadzenia analizy wniosków uzyskanych na podstawie ogłoszeń i zawiadomień organów i instytucji o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
2) wykonania koncepcji projektu planu, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową - ustalenia planu, rysunku planu w skali 1:2000 - 1 egz.
3) opracowania projektu prognozy oddziaływania na środowisko uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko - 2 egz.
4) opracowania prognozy skutków finansowych - 2 egz.
5) zapisu treści uchwały i prognoz oraz rysunku planu w formie elektronicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra rozwoju, pracy i technologii z dnia 26 października 2020r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1916)
6) opracowania wykazu wniosków wraz z uzasadnieniem uwzględnienia lub nieuwzględnienia w projekcie planu.- 1 egz.
7) udziału w posiedzeniu Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej
8) wprowadzenia do projektu planu korekt wynikających z uzyskanej opinii Komisji
9) przekazanie Zamawiającemu projektu zmiany planu do uzgodnień i opiniowania
Etap II
Wykonawca jest zobowiązany do:
1) wykonania projektu zawiadomień o przystąpieniu do uzgadniania i opiniowania projektu planu wraz z wykazem właściwych organów i instytucji z adresami
2) wprowadzenia do projektu planu i projektu prognozy oddziaływania na środowisko korekt wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii oraz o ile zajdzie taka konieczność ponowienia procedury uzyskania uzgodnień i opinii.
3) opracowanie wykazu uwag organów uzgadniających i opiniujących wraz z uzasadnieniem uwag uwzględnionych i nieuwzględnionych - 1 egz.
4) przygotowania wniosku - 3 egz. + w formie elektronicznej - oraz uzyskania zgody Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na nierolnicze.
5) wykonania projektu ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu.
6) udziału w dyskusji publicznej nad założeniami wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu.
7) opracowania analizy uwag wniesionych do projektu planu wraz z propozycją ich uwzględnienia i uzasadnieniem nieuwzględnienia. - 1 egz.
8) przedstawienia proponowanych rozstrzygnięć Zamawiającemu i uzyskania stanowiska zamawiającego.
9) sporządzenia wykazu uwag - 1 egz.
10) wprowadzenia do projektu planu korekt wynikających z rozpatrzenia uwag.
11) ewentualne ponowienie uzgodnień i opiniowania w niezbędnym zakresie
12) wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z ponownych uzgodnień i opiniowania
13) ewentualne ponowienie procedury związanej z wyłożeniem projektu planu do publicznego wglądu i dyskusji publicznej.
14) opracowania ostatecznej wersji projektu zmiany planu:
- część opisową w formie projektu uchwały Rady Gminy - w tym w wersji elektronicznej
- zał. nr 1 - rysunek planu w skali 1:1000 - w tym w wersji elektronicznej
- zał. nr 2 - projekt rozstrzygnięć o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu planu nieuwzględnionych przez Wójta Gminy - w tym w wersji elektronicznej
- zał. nr 3 - projekt rozstrzygnięć o sposobie realizacji, zapisanych w planie, inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania - w tym w wersji elektronicznej
- prognozy oddziaływania na środowisko - w tym w wersji elektronicznej
- prognozy skutków finansowych - w tym w wersji elektronicznej
- przygotowania dokumentacji formalno-prawnej
15) udziału w sesji Rady gminy poprzez:
- przedstawienie projektu planu - wraz z załącznikami - Radzie Gminy do uchwalenia
- wprowadzenia zmian do projektu zmiany planu wniesionych przez Radę gminy i udział w czynnościach ponowionej w niezbędnym zakresie procedury planistycznej.
16) dostarczenia opracowania w terminie 4 dni od daty uchwalenia przez Radę Gminy:
- część opisową w formie projektu uchwały Rady Gminy wraz załącznikami Nr 2 i 3 - 4 egz oraz w wersji elektronicznej (plik XML),
- zał. nr 1 - rysunek planu w skali 1:2000 - 1 egz. mapy kolorowej i 1 egz. mapy czarno-białej oraz w wersji elektronicznej (plik GML)
- prognozy oddziaływania na środowisko - 2 egz oraz w wersji elektronicznej
- prognozy skutków finansowych - 2 egz oraz w wersji elektronicznej
- dokumentację formalno-prawną 1 egz. – teczka oraz w wersji elektronicznej
17) udziału w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawnymi w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały w sprawie opracowania planu, w tym udział w postępowaniu przed sądami.

Zamawiający określa minimalny okres gwarancji wynoszący 36-miesięcy a maksymalny 60 miesięcy.

Bieg gwarancji liczony będzie od daty protokołu odbioru końcowego.

Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji.
Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach w nim określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.

DOKUMENTY JAKIE MA DOSTARCZYĆ WYKONAWCA PRZED ODBIOREM KOŃCOWYM
- część opisowa w formie projektu uchwały Rady Gminy - w tym w wersji elektronicznej
- zał. Nr 1 - rysunek planu w skali 1:2000 - w tym w wersji elektronicznej
- zał. Nr 2 - projekt rozstrzygnięć o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu planu nieuwzględnionych przez Wójta Gminy - w tym w wersji elektronicznej
- zał. nr 3 - projekt rozstrzygnięć o sposobie realizacji, zapisanych w planie, inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania - w tym w wersji elektronicznej
- prognozy oddziaływania na środowisko - w tym w wersji elektronicznej
- prognozy skutków finansowych - w tym w wersji elektronicznej
- przygotowania dokumentacji formalno-prawnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79704,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smart Community Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952238983

7.3.3) Ulica: Mulicka 6/14

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-315

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.