Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00235233/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w miejscowości Troszyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Troszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667942
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego
1.5.2.) Miejscowość: Troszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-405
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 7671053
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@troszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.troszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/troszyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w miejscowości Troszyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92774e17-d556-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342698
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049785/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w miejscowości Troszyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235233
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.271.01.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Budowa budynku usług społecznych z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenuPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego, obejmującego budowę budynku usług społecznych z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu, projektowanego na działkach o nr ewid. 690 i 691 położonych w obrębie miejscowości Troszyn, pow. ostrołęcki, woj. mazowieckie. Zamówienie uwzględnia wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych decyzji i zezwoleń do realizacji inwestycji, wykonanie robót budowlanych, zagospodarowania terenu, zapewnienie pełnienia nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji zadania oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku.
Zakres zadania został podzielony na dwa etapy:
- etap I – opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej - wielobranżowej wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi zezwalającymi na prowadzenie robót budowlanych;
- etap II - wykonanie robót budowlanych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentację projektową wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
Projektowany budynek jest budynkiem biurowym pięciokondygnacyjnym nadziemnym, z tarasem na poziomie ostatniej kondygnacji. Budynek o powierzchni zabudowy 274,54 m² oraz wysokości 20,38 m. Podstawowa bryła budynku w kształcie prostopadłościanu jest pokryta stropodachem oraz dachem łukowym o zmiennym nachyleniu nieprzekraczającym 20°.
W projektowanym budynku przewidziano nw. pomieszczenia :
• Parter: wiatrołap, hall, klatka schodowa, korytarz, kotłownia, WC męskie, WC damskie, pomieszczenia biurowe, pomieszczenie teletechniczne, pokój śniadań, szyb windy, szacht instalacyjny;
• I piętro: klatka schodowa, sala konferencyjna, korytarz, WC damskie, WC męskie, szyb windy, szacht instalacyjny, pomieszczenie socjalne, pomieszczenie porządkowe, pomieszczenie Rady Gminy, pomieszczenie Przewodniczącego Rady Gminy;
• II piętro: klatka schodowa, hall, korytarz, WC damskie, WC męskie, pomieszczenia biurowe, pomieszczenie gospodarcze, szyb windy, szacht instalacyjny;
• III piętro: klatka schodowa, sekretariat, korytarz, WC damskie, WC męskie, gabinet Wójta, gabinet Sekretarza, szyb windy, szacht instalacyjny, pomieszczenie porządkowe, pomieszczenie socjalne;
• IV piętro: klatka schodowa, pomieszczenie biurowe, przedsionek, WC, szyb windy.
Zagospodarowanie terenu wokół budynku przewiduje:
- wykonanie nowych ciągów pieszo-jezdnych,
- wykonanie nowych miejsc postojowych,
- zagospodarowanie zieleni wokół budynku usług społecznych,
- wykonanie obiektów małej architektury.
Szczegółowy zakres dokumentacji projektowej obejmuje następujące elementy:
- inwentaryzację terenu w zakresie umożliwiającym wykonanie kompletnych dokumentacji projektowych dla całości przedsięwzięcia (inwentaryzacje budynków, sieci, uzbrojenia terenu, inwentaryzacja zieleni, dokumentacje geotechniczne, ekspertyzy techniczne i inne);
- uzyskanie warunków usunięcia kolizji z gestorami sieci;
- uzyskanie warunków przyłączenia do sieci energetycznej;
- uzyskanie mapy zasadniczej (do warunków przyłączenia);
- przygotowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia lub uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia jeśli będzie ona wymagana;
- opracowanie opinii geotechnicznej i projektów geotechnicznych na podstawie badań gruntowych;
- wykonanie ekspertyzy konstrukcyjnej pod kątem budowy uwzględniającej wpływ i oddziaływanie budowy na tereny sąsiednie - jeśli są konieczne i budowa będzie w jakiś sposób oddziaływać na te tereny;
- opracowanie optymalizacji zapotrzebowania i kosztów energii w zakresie spełnienia wymagań wskaźnika EP dla budynków użyteczności publicznej. Określenie zużycia mediów dla technologii grzewczej, c.w.u. projektowanego obiektu. Wykazanie najbardziej korzystnych rozwiązań instalacyjnych w zakresie oszczędności energii przy użyciu alternatywnych źródeł energii;
- uzyskanie uzgodnień z konserwatorem zabytków – jeśli są wymagane;
- wykonanie analizy poprawności rozwiązań zabezpieczeń przeciwpożarowych dla całego obiektu oraz warunki ochrony przeciwpożarowej z zewnątrz (droga pożarowa), oraz wykonanie w razie takiej konieczności ekspertyz i odstępstwa od przepisów przeciwpożarowych Wojewódzkiego Komendanta PSP w Warszawie;
- opracowanie projektów budowlanych i technicznych dla wszystkich branż obejmujących cały zakres realizowanego zadania w zakresie niezbędnym do uzyskania uzgodnień oraz decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia konserwatorskiego ( jeśli jest wymagane) i pozwolenia na budowę;
- sporządzenie projektów wykonawczych dla wszystkich branż obejmujących cały zakres realizowanego zadania oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i ostatecznych decyzji administracyjnych;
- sporządzenie planu organizacji budowy i technologii robót;
- sporządzenie tabeli równoważności materiałów budowlanych i elementów wyposażenia oraz urządzeń dla określenia możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do projektu;
- opracowanie przedmiarów robót,
-opracowanie kosztorysów ofertowych uproszczonych z podaniem wskaźników cenotwórczych czyli robocizny, kosztów pośrednich, kosztów zakupu, zysku, oraz wykazu urządzeń ( np.: serwery, wentylacja, winda) jako środków trwałych z ich wyceną.
- dokonanie uzgodnień projektów wykonawczych z gestorami uzbrojenia podziemnego, dostawcami mediów, zarządcami dróg publicznych i innych związanych z realizacją, a w tym opracowania dokumentów wynikających z tych uzgodnień, zarówno dla projektów nowych elementów infrastruktury podziemnej jak i usunięcia kolizji;
- wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz scenariusza pożaru dla potrzeb prawidłowego zaprojektowania systemów przeciwpożarowych, oddymiania i sygnalizacji pożarowej;
- przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz skutecznego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych i/lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie;
- przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzania operatu kolaudacyjnego;
- sprawowania nadzoru archeologicznego i prowadzenie ratowniczych badań w razie wystąpienia takiej konieczności;
- udostępnienia terenu budowy i fragmentów dokumentacji innym Wykonawcom realizującym odrębne zadania w obszarze inwestycji oraz koordynacji prowadzonych robót budowlanych - po akceptacji Zamawiającego.
Realizacja powyższego zakresu robót powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawców posiadających stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym.
Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad wykonaniem wszystkich robót objętych zadaniem.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają:
1) Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami (Załącznik Nr 10.I do SWZ), zwanym dalej „PFU”
2) Projektowane postanowienia umowy dla części I (Załącznik nr 9 do SWZ).
Uwaga - PFU jest dokumentem, który nie wyczerpuje wszystkich wymagań i Wykonawca winien to wziąć pod uwagę przy wykonywaniu projektów i planowaniu budowy oraz kompletując dostawy sprzętu i wyposażenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71314100-3 - Usługi elektryczne
71315000-9 - Usługi budowlane
71315200-1 - Budowlane usługi doradcze
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
71318100-1 - Usługi inżynieryjne w zakresie oświetlenia sztucznego i naturalnego w obiektach budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71336000-2 - Dodatkowe usługi inżynieryjne
71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne
71352000-0 - Usługi badania podłoża
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71356000-8 - Usługi techniczne
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71530000-2 - Doradcze usługi budowlane
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71510000-6 - Usługi badania terenu
79933000-3 - Usługi towarzyszące usługom projektowym
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 7518699,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Budowa pawilonu zaplecza amfiteatru w Troszynie.Przedmiotem zamówienia jest budowa pawilonu na potrzeby zaplecza Amfiteatru na działce o nr ew. 935 i części działki nr 937, położonych w obrębie miejscowości Troszyn, pow. ostrołęcki, woj. mazowieckie. Zadanie obejmuje kompleksową budowę budynku zaplecza wraz z wyposażeniem, wykonaniem infrastruktury technicznej (m.in. przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego). W budynku zaprojektowano ogrzewanie elektryczne zasilane z instalacji fotowoltaicznej, którą należy rozbudować i dostosować do potrzeb obiektu. Zakres zadania obejmuje również wykonanie nawierzchni utwardzonej, usytuowanie lampy oświetleniowej z kamerą monitoringową, roboty towarzyszące obejmujące przesunięcie urządzeń zabawowych oraz ogrodzenia istniejącego placu zabaw.
Projektowany budynek posiada kształt wielokąta, 2 poziomowy (parter i poddasze) z dachem dwuspadowym pokrytym blachą na rąbek stojący, ściany w konstrukcji tradycyjnej murowanej, strop nad parterem żelbetowy, dach dwuspadowy w konstrukcji drewnianej, ściany zewnętrzne budynku ocieplone wełną mineralną gr. 15cm wykończone tynkiem silikatowo-silikonowym, panelami drewnianymi ( deska elewacyjna drewnopodobna), blachą na rąbek stojący. Cokół budynku – projektowane ocieplenie styropianem, wykończony tynkiem silikonowym. Nad poddaszem zaprojektowano ocieplenie z wełny mineralnej. Budynek o powierzchni użytkowej 155,4 m2.
UWAGA: Ilekroć w dokumentacji zamówienia pojawia się informacja dotyczącą paneli drewnianych należy przez to rozumieć panele elewacyjne zewnętrzne w formie deski elewacyjnej drewnopodobnej.
Realizacja powyższego zakresu robót powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawców posiadających stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym.
Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad wykonaniem wszystkich robót objętych zadaniem.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają:
1) Dokumentacja projektowa (Załącznik Nr 10.II do SWZ)
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik Nr 11.II do SWZ)
3) Przedmiary robót (Załącznik Nr 12.II do SWZ), które mają charakter poglądowy i mogą stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę. Wykonawca winien obliczyć wartość robót na podstawie dokumentacji projektowej.
4) Projektowane postanowienia umowy dla części II (Załącznik Nr 9 do SWZ).
5) Decyzja o pozwoleniu na budowę dla części nr II ( Załącznik Nr 13.II)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
31524120-2 - Oświetlenie sufitowe
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
31155000-7 - Falowniki
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 960396,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8964900,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9225000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8964900,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7182143506
7.3.3) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 1
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie branży: projektowej, budowlanej, elektrycznej i sanitarnej.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8964900,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1120530,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1240502,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1120530,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rprojekt Rafał Dzierzgowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581990099
7.3.3) Ulica: Malinowa
7.3.4) Miejscowość: Dzbenin
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1120530,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.