eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław"Zabezpieczenie historycznej alei lipowej przy ul. Powstańców Śl. - etap I, odcinek od al. Hallera do ul. Sztabowej" - zadanie realizowane w ramach Funduszu Osiedlowego



Ogłoszenie z dnia 2022-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zabezpieczenie historycznej alei lipowej przy ul. Powstańców Śl. – etap I, odcinek od al. Hallera do ul. Sztabowej” - zadanie realizowane w ramach Funduszu Osiedlowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 71 323 50 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zabezpieczenie historycznej alei lipowej przy ul. Powstańców Śl. – etap I, odcinek od al. Hallera do ul. Sztabowej” - zadanie realizowane w ramach Funduszu Osiedlowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fced937-fe94-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029169/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Realizacja inwestycji pn.: „Zabezpieczenie historycznej alei lipowej przy ul. Powstańców Śl. – etap I, odcinek od al. Hallera do ul. Sztabowej” - zadanie realizowane w ramach Funduszu Osiedlowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245577/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/46/2022/DP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 166461,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych, prac ogrodniczych i pielęgnacji gwarancyjnej zieleni w ramach zadania pn.: „Zabezpieczenie historycznej alei lipowej przy ul. Powstańców Śl. – etap I, odcinek od al. Hallera do ul. Sztabowej”- zadanie realizowane w ramach Funduszu Osiedlowego, W ramach realizacji inwestycji przewiduje się zabezpieczenie drzew rosnących w pasie drogowym ul. Powstańców Śląskich, na wybranych odcinkach ul. Powstańców Śląskich, po zachodniej stronie jezdni, od ul. Sztabowej do al. Hallera we Wrocławiu, głównie poprzez montaż słupków drogowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych
a) ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych, umieszczenie tablic ostrzegawczych oraz kart informacyjnych do standardów ochrony drzew w Inwestycjach Wrocławia,
b) uzgodnienie w Zarządzie Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu czasowej organizacji ruchu drogowego,
c) uzgodnienie w Zarządzie Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu zajęcie pasa drogowego,
d) tyczenie układu przestrzennego,
e) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych,
f) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas trwania robót budowlanych,
g) roboty rozbiórkowe i demontaże; ręczne rozebranie nawierzchni asfaltowej, nawierzchni z kostki kamiennej, nawierzchni z płyt betonowych, demontaż stojaków rowerowych (do ponownego montażu), demontaż oznakowania pionowego ( 1 szt. tabliczki o nazwie „Nie dotyczy chodnika”),
h) roboty ziemne takie jak, wywóz gruzu, profilowanie i zagęszczanie podłoża,
i) budowa nawierzchni: z kostki brukowej betonowej, z płyt betonowych, z kostki kamiennej,
j) montaż obrzeży: oporników kamiennych – 130 mb,
k) dostawa i montaż urządzeń organizacji ruchu i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego: elastyczne słupki blokujące typu CITY - 42 szt., stojak rowerowy typu odwrócone U - 1 szt. (nowy produkt) oraz 3 szt. (z demontażu).
CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych, w szczególności polegających na:
a) wykonaniu nasadzeń drzewa; lipa drobnolistna x 1 szt.
b) wykonaniu nasadzeń krzewów; tawuła japońska odm. Anthony Waterer x 122, suchodrzew chiński odm. Moss Green x 294 szt.,
c) renowacji istniejącego trawnika poprzez wykonanie dosiewu na całej powierzchni, w przypadku zniszczenia trawnika podczas prowadzenia robót budowlanych, odtworzenie trawnika na nowo x minimum 133 m2,
d) odtworzeniu trawników wzdłuż budowanych nawierzchni o szerokości minimum 1,5 mb oraz w miejscach, w których trawnik ulegnie zniszczeniu podczas prowadzenia robót.
CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni:
Wykonanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (tj. wykonanych prac ogrodniczych) w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu umowy.
2. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami (w tym wzór umowy wraz z OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216407,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289515,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216407,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPES CITY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992720433

7.3.3) Ulica: Graniczna 22

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-530

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216407,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia (art. 436 pkt 1 ustawy Pzp):
1) Przedmiot umowy (Część I oraz Część II) zostanie wykonany w terminie 3 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2) Wykonywanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (Część III przedmiotu umowy) będzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i Części II przedmiotu umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.