eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń ChełmińskiPrzebudowa dróg gminnych na terenie miasta Radzyń Chełmiński



Ogłoszenie z dnia 2023-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Radzyń Chełmiński

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO I GMINA RADZYŃ CHEŁMIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9

1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Chełmiński

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-220

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 6886010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radzynchelminski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.radzynchelminski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/radzynchelminski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Radzyń Chełmiński

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a6cc7cf-1a51-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037762/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Radzyń Chełmiński

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288553

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KD.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie „Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Radzyń Chełmiński”.
Zamówienie obejmuje przebudowę dwóch odcinków dróg na terenie miasta Radzyń Chełmiński:
- „Przebudowa drogi gminnej ul. Nowickiego w miejscowości Radzyń Chełmiński”,
- „Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 1/1 obręb Radzyń Chełmiński” w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Opracowanie dokumentacji i przebudowa drogi gminnej działka nr 1/1 obręb Radzyń Chełmiński w miejscowości Radzyń Chełmiński”.

Zakres robót dotyczy w szczególności wykonania dwóch zadań:
Zadanie 1: „Przebudowa drogi gminnej ul. Nowickiego w miejscowości Radzyń Chełmiński” na długości 85 mb obejmuje wykonanie:
a) Roboty ziemne:
roboty pomiarowe – trasa dróg w terenie równinnym; usunięcie humusu – 15 cm; korytowanie do
20 cm z wywozem urobku;
b) Roboty rozbiórkowe:
rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej i krawężników;

c) Podbudowa i krawężnik:
mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; krawężniki betonowe 12x25 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej; podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem warstwa o grubości 15 cm po zagęszczeniu; podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem C5/6 warstwa o grubości 15 cm;
d) Nawierzchnia jezdni:
nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej;
e) Urządzenia obce:
Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych; przebudowa studzienki ściekowej ulicznej
z przykanalikiem;
f) Inwentaryzacja:
geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.

Zadanie 2: „Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 1/1 obręb Radzyń Chełmiński”
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Opracowanie dokumentacji i przebudowa drogi gminnej działka nr 1/1 obręb Radzyń Chełmiński w miejscowości Radzyń Chełmiński” na długości 85,00 mb obejmuje wykonanie:
a) Roboty ziemne:
roboty pomiarowe – trasa dróg w terenie równinnym; usunięcie humusu – 15 cm; korytowanie do
30 cm z wywozem urobku;
b) Podbudowa i krawężnik:
mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; krawężniki betonowe 12x25 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej; podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem warstwa o grubości 15 cm po zagęszczeniu; podbudowa z kruszywa naturalnego (0-31,5) warstwa o grubości 20 cm po zagęszczeniu;
c) Nawierzchnia jezdni:
nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej;
d) Plantowanie terenu i skarp:
plantowanie skarp i korony nasypów;
e) Inwentaryzacja:
geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.

2. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SWZ:
1) Wzór umowy (zał. Nr 3)
2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (zał. Nr 4)
3) Przedmiary robót (zał. Nr 5)
4) Projekty budowlane (zał. Nr 6).

Zamawiający załącza do SWZ przedmiar robót, który należy traktować jako materiał pomocniczy
i uzupełniający w stosunku do dokumentacji budowlanej.

Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że w każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”, o ile zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania podobnych lub lepszych od założonych, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, iż proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

W pasie drogowym realizowanych dróg mogą znajdować się niezinwentaryzowane sieci: telekomunikacyjna, wodociągowa i elektryczna, w przypadku wystąpienia robót w tym terenie, należy je wykonać ręcznie pod nadzorem gestorów sieci.
Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy licząc od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386220 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarskie PAST – BRUK Patryk Stankiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8762385729

7.3.4) Miejscowość: Białochowo 76a

7.3.5) Kod pocztowy: 86-318

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.