Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00260470/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowe prace renowacyjno – konserwatorskie zabytkowej kapliczki Matki Bożej położonej na dz. nr ewid. 1268 w Sowinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁACZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kołaczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-213
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.lisowska@kolaczyce.itl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kolaczyce-itl.logintrade.net/zapytania_email,160670,c379f77191efa795499f11bee14bed55.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe prace renowacyjno – konserwatorskie zabytkowej kapliczki Matki Bożej położonej na dz. nr ewid. 1268 w Sowinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8272826a-eb69-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068368/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Kompleksowe prace renowacyjno – konserwatorskie zabytkowej kapliczki Matki Bożej położonej na dz. nr ewid. 1268 w Sowinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260470
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKM.271.1.7.2024.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Kompleksowe prace renowacyjno – konserwatorskie zabytkowej kapliczki Matki Bożej położonej na dz. nr ewid. 1268 w Sowinie”, współfinasowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Zakres prac:
1) wykonanie dokumentacji konserwatorskiej – opisowej i fotograficznej;
2) podbicie fundamentów, izolacja i remont drenażu opaskowego;
3) skucie tynków i osuszenie murów;
4) demontaż poszycia dachowego i wymiana więźby;
5) renowacja gzymsów i detali architektonicznych
6) nałożenie nowych tynków;
7) wewnątrz wykonanie nowej posadzki i płyty odbojowej z kamienia;
8) wyrównanie terenu wokół kaplicy;
9) renowacja rzeźby Matki Bożej.
Opracowanie dokumentacji konserwatorskiej
1) Opracowanie aktualnej dokumentacji konserwatorskiej (opracowanie ma zawierać opis aktualnego stanu zachowania elementów kaplicy oraz wyniki przeprowadzonych niezbędnych wstępnych badań specjalistycznych).
Strona 2 z 13
2) Opracowanie dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac (opracowanie ma zawierać opis wszystkich poszczególnych prac konserwatorskich jakie zostały przeprowadzone, udokumentowane dodatkowo dokumentacją fotograficzną).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie do 2024-04-29 do godziny 11:00 nie złożono żadnej oferty.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- Renowacja parkietu w hali im. A. Grubby
- Modernizacja pomieszczeń przedszkolnych po zalaniu w budynku Szkoły Podstawowej nr 362 przy ul. Czumy 8 w Warszawie
- Remont istniejących wież (dostrzegalni) przeciwpożarowych w konstrukcji żelbetonowej.
- Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Renowacja i odtworzenie północnego odcinka murów obronnych z drewnianą galerią i odbudową przypór odcinka zachodniego - etap II.
więcej: Roboty renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.