eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDOSTAWA SYSTEMU ZAMKNIĘTEGO DO POBIERANIA PRÓBEK KRWI ŻYLNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNYMI AKCESORIAMI, TECHNIKĄ PRÓŻNIOWĄ



Ogłoszenie z dnia 2024-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SYSTEMU ZAMKNIĘTEGO DO POBIERANIA PRÓBEK KRWI ŻYLNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNYMI AKCESORIAMI, TECHNIKĄ PRÓŻNIOWĄ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029412

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żołnierzy Niepodległej 8

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-078

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rckik.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.lublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.rckik.lublin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SYSTEMU ZAMKNIĘTEGO DO POBIERANIA PRÓBEK KRWI ŻYLNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNYMI AKCESORIAMI, TECHNIKĄ PRÓŻNIOWĄ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfd2bb12-03b4-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030022/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa systemu zamkniętego do pobierania próbek krwi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304003

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.26.2.62.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa systemu zamkniętego do pobierania próbek krwi żylnej techniką próżniową, wraz z niezbędnymi akcesoriami na okres 24 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
W toku prowadzonego postępowania Zamawiający po dokonaniu czynności otwarcia ofert stwierdził, że dokonał błędnego opisu przedmiotu zamówienia polegającego na nieprecyzyjnym opisaniu dokumentów jakie należy złożyć w postępowaniu wraz z ofertą. Zamawiający zamieścił inne dane w tabeli parametrów granicznych załącznika nr 3 i inne w opisie złożenia oferty. Ponadto Zamawiający w tabeli asortymentowej nie wymagał podania numerów katalogowych i nazwy producenta co nie pozwala na jednoznaczne przypisanie asortymentu do poszczególnych pozycji katalogowych w złożonych ofertach. Ponieważ po otwarciu ofert Zamawiający nie jest uprawniony do zmiany treści specyfikacji warunków zamówienia opisanego wyżej błędu SWZ nie może na obecnym etapie postępowania wyeliminować. Oznacza to, że Zamawiający nie posiada żadnej możliwości naprawienia stwierdzonej wady postępowania, wada ta jest trwała, uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe przesądza o zaistnieniu przesłanki unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.

Uzasadnienie prawne
Zamawiający unieważnienia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 6 Ustawy prawo zamówień publicznych. Unieważnienie następuje zgodnie z językową wykładnią wskazanego przepisu. Zamawiającego stwierdzona, że wada w postępowaniu wypełnia wszystkie przesłanki wskazanego przepisu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.