eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Masłów Pierwszy"Budowa odcinka drogi ul. Zielona od strony zachodniej oraz drogi nr. ewid. 818 łączącej ul. Świerczyńską"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa odcinka drogi ul. Zielona od strony zachodniej oraz drogi nr. ewid. 818 łączącej ul. Świerczyńską”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Masłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spokojna 2

1.5.2.) Miejscowość: Masłów Pierwszy

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-001

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maslow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9fc546a2-e5d3-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa odcinka drogi ul. Zielona od strony zachodniej oraz drogi nr. ewid. 818 łączącej ul. Świerczyńską”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fc546a2-e5d3-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342925

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040924/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 „Budowa odcinka drogi ul. Zielona od strony zachodniej oraz drogi nr. ewid. 818 łączącej ul. Świerczyńską”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250321

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiGP.271.13.2024.JR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 405520,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa odcinka drogi ul. Zielona od strony zachodniej oraz drogi nr. ewid. 818 łączącej ul. Świerczyńską.

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi wewnętrznej długości ok. 485 mb tj.
ul. Zielona od strony zachodniej (ul. Działkowej) do skrzyżowania z drogą wewnętrzną nr ew. 818 oraz drogi nr. ewid. 818 długości ok. 240 mb łączącej ul. Świerczyńską z ul. Zieloną. Łączna długość obydwóch dróg wynosi ok. 725 mb.

Podstawowe parametry drogi:
Odcinek drogi dł. 485mb ul. Zielona:
-odcinek drogi ul. Zielonej długość ok. 485 mb, szerokość zmienna 4,0 – 4,5 m,
-nawierzchnia tłuczniowa o spadku daszkowym 2%,
-kategoria obciążania ruchem KR1.

Konstrukcja drogi:
-nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizow. mechanicznie gr. 10 cm,
-nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/63 stabilizow. mechanicznie gr. 30 cm,
-warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm,
-wyprofilowane i zagęszczone podłoże.

Droga wewnętrzna nr ew. 818:
-długość ok. 240 mb, szerokość 4,0 m,
-nawierzchnia tłuczniowa o spadku jednostronnym 2%,
-kategoria obciążania ruchem KR1,
-rów umocniony płytami ażurowymi jednostronnie.

Konstrukcja drogi:
-nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizow. mechanicznie gr. 10 cm,
-nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/63 stabilizow. mechanicznie gr. 30 cm,
-warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm,
-wyprofilowane i zagęszczone podłoże.

UWAGA:
Załączona dokumentacja projektowa dla ul. Zielonej obejmuje szerszy zakres niż Zamawiający przewidział do realizacji. Przedmiotowe zamówienie obejmuje wykonanie 485 mb ul. Zielonej, zgodnie z naniesionymi poprawkami w przedmiarze robót, który jest wiążący.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 624316,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport i Usługi Koparką Bogusław Kułak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572105039

7.3.3) Ulica: Spacerowa 56

7.3.4) Miejscowość: Masłów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-001

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zawarto Umowę nr UG.125.2024

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.